2021-05-18, 22:49
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Gjorde också det tills han sa till sin mor och syster, att han inte kunde låta bli det.

Han kan om han vill. Våga trotsa tvångstankarna.
2021-05-18, 22:50
Medlem
xrlpyts avatar
Emelie älskar egentligen att hon framstått som så bitchig och ironisk, och Nardos hatar det lika mycket att Emelie trots det är kvar och att det tydligen gått hem i stugorna, så hon måste försöka stänga ner Emelies "ångest" hela tiden..

"NEJ NEJ NEJ, ingen tänker på det, tyst!" ungefär.

Nardos, precis som hennes tuttar, är halvvägs utanför - och hon vet det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Det är två skilda saker ja! Jag har inte påstått att du klankat ner på hennes personlighet! Läste en del tidigare!

Du är så fel ut som det bara är möjligt min vän, nu lämnar vi detta! Ha en fortsatt trevlig kväll!

Det var just det du gjorde och därav mitt svar. Håll koll på vad du skriver och till vem.

Du inledde med att alla är olika. Lev då upp till det och gör inte alla kollektivt ansvariga för dumheter som ett fåtal pysslar med.

Tack och hej!
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Tror ni seriöst Nardos lämnar före Madde imr? 😭😂
IECDKDG
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Öh, nä Einstein. Vi har köpt tillgång till Big Brother liven, och förväntade oss inte att få våra öron bombarderade med rabiata skrik 24/7.

Är som att man skulle köpa en UFC titelmatch på Pay-Per-View, men istället fick man bara en vidrigt skrikig opera!
Håller med och det är helt sjukt vad produktionen förnedrar sina prenumeranter. Jag sa upp skiten efter ett par dagar då jag tog gratisprovet. Blev så satans förbannad att höra dessa 2 fetknoppar skrika oavbrutet, Nu är en väck och imorgon måste den andra ryka. Alla borde ha sagt upp skiten. Jag kollar på TV och den här tråden är mer intressant än liven och så är det tyst.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Om inte Simon eller Tanja vinner, hoppas jag Nardos gör det! Hemska, falska, skitsnackaren m.m Emelie ska fan inte vinna!

Men vem är du? har sett dina hatiska inlägg om Emelie under dessa veckor. tänker att du kanske är hennes ex eller någon tjej som blivit utkonkurrerad av henne. Hur som helst verkar du fullständigt rabiat i ditt hat mot henne.

Herregud människa detta är ett tv-program, allvarligare än så är det inte.
Medlem
Man kan inte hitta mycket highlights med madde det är en sak som är säkert.
2021-05-18, 22:51
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av essted
finns det någon härinne som funderar på att söka in till nästa säsong?
Vadå, ska Tv4 köra en säsong till!??
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Emelie älskar egentligen att hon framstått som så bitchig och ironisk, och Nardos hatar det lika mycket att Emelie trots det är kvar och att det tydligen gått hem i stugorna, så hon måste försöka stänga ner Emelies "ångest" hela tiden..

"NEJ NEJ NEJ, ingen tänker på det, tyst!" ungefär.

Nardos, precis som hennes tuttar, är halvvägs utanför - och hon vet det.
Du kan ha rätt där
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colliflower
Den som verkar ha fått mest följare av alla BB deltagare i år är Nardos. Hon kommer nog vinna.
Hon hade 41500 typ då hon klev in i huset. Nu 44800. Adrian hade typ 5 och har väll 20000 nu. Säger ingenting.🤣
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajorMercury88
Man kan inte hitta mycket highlights med madde det är en sak som är säkert.

Madde 2.0 busade ju till det i bikten!? 😁
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Definiera "kan"?

De kollar raketer!

OT: Som att ge tips inför fight nights som kan generera Benjamins 🤗

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto