Måste säga att de hade ett riktigt vasst mellannummer med jättevågen och en snygg bra sångerska, bra låt. Ovanligt med bra mellanakter men detta var bra!
Vad gäller bidragen så hade Cypern sexigast nummer följt av Asså-bajjan och Kroatien jag gillade för övrigt bajjans låt en av mina favoriter. Men märkligt nog måste jag säga att Ukraina's låt vinner för mig den gav mig mest härliga känslor i kroppen och så gillade jag det visuellt så min favorit trots att jag inte förstår vad de sjunger lol Belgien hade den mest sofistikerade låten men tyvärr såg sångerskan ut som en avdankad alkis och numret var trist i utförande så inte en favorit ikväll. Israel ovanligt att de skickar en neger, hon kunde sjunga bra men tyckte låten mest var stökig och störande men den går nog vidare också.
Sämst för mig var förutom Belgien Irland. Snyggast nummer visuellt var förvånande nog Nordmakedonien som hade häftiga effekter. Sen sjöng han bra också och låten var rätt bra men tyvärr nog för gammaldags för att nå nån större framgång men vill ha den vidare till final.