2021-05-18, 22:14
Medlem
Nej vad pinsaaaamt
2021-05-18, 22:15
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Nej det säger ju allt om hennes självinsikt. Blir jobbigt att komma ut ur huset om det är så illa..
Nej du såg ju bara nyss när emelie pratade med Adrian om att nardos nagade om disken. Och nardos reaktion var "wtf vi kommer att få ut mycket av det här"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Jag ser inget fel med att kommentera beteenden, vare sig det är i positiv eller negativ bemärkelse. Hela idén med reality-TV är att visa människor som på något sätt får oss att reagera. Jag har varit stortokig på Nardos, mest pga skrikandet som gjort att det inte går att ha liven på utan att ha fingret på mute när hon är i bild. Hon kan även fälla ganska elaka kommentarer ibland som jag också stört mig på. Ibland har Nardos blixtrat till och levererat insikter som imponerat på mig men tyvärr överväger det som är irriterande.

Meningen med forum är att diskutera saker och tankar som dyker upp. En människa som tar plats (på andras bekostnad) och illvrålar stup i kvarten kommer att få negativa kommentarer. En del klarar inte att skilja beteende från person och har osunda tankar om människors etnicitet, men det får DE stå för och ta ansvar för själva, dra inte alla över samma kam, tack.

Min irritation har som jag skrev sin grund uteslutande i ett beteende som jag kommenterar om jag vill och det är INTE OK att insinuera att det har med rasism att göra. Inte ett dugg.

För övrigt har jag varit trött på och kommenterat Juddans skrikskrattande och ständiga mundiarré också. Det har inget med Juddans läggning att göra, inte ett dugg.

Jag är varken rasist eller har något emot homosexuella. I min värld blir det väldigt konstigt om man inte får reagera negativt och kommentera beteenden negativt, i detta fall då för att Nardos råkar vara från Eritrea och Juddan råkar vara lesbisk. För min del har det inte ett dugg med saken att göra!

Exakt diskutera inte gå på någons personlighet! 😊 vi lämnar det här! Om det går folk att må bättre! Då är det bara att fortsätta 😊
Medlem
”Såg dig naken och det kändes som i en dröm”
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Jag har varken försökt tysta någon eller få någon att tycka som mig! Jag kollade in här och den enda deltagaren som folk är klankar ner på personligt var Narnia! Coincidence? I think not! 🤗
Trams, kolla några hundra sidor bakåt i tråden. Vi har bara röstat bort de andra redan.
Adrian är den som varit absolut mest ogillad här.
2021-05-18, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Idag skrev jag ”ust” när jag spelade wordfeud och blev förvånad att det inte godkändes. 🙄
Haha, stackare!
Medlem
UncleTompas avatar
Detta snack är helt surrealistiskt. Helt sanslöst. Haha.
Medlem
Åååååå vad pinsamt. Och narcos som jobbat i hemtjänsten. Räknas inte gubbkukar..???? "Aldrig sett en snopp"....
2021-05-18, 22:17
Medlem
Citat:
Jag har varken försökt tysta någon eller få någon att tycka som mig! Jag kollade in här och den enda deltagaren som folk är klankar ner på personligt var Narnia! Coincidence? I think not! 🤗
Kanske för att hon har en helt fruktansvärd personlighet som vi tvingats titta på i över 90 dagar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Detta snack är helt surrealistiskt. Helt sanslöst. Haha.
Haha, ja, det var fan ett klockrent avsnitt de valde.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Trams, kolla några hundra sidor bakåt i tråden. Vi har bara röstat bort de andra redan.
Adrian är den som varit absolut mest ogillad här.

Att ogilla och att klanka ner på någons personlighet är två helt olika saker! 😊
Vi lämnar detta, får det en att må bättre så keep doing your thing!
Medlem
Citat:

What??? Den enda??? Då har du inte läst speciellt bra (eller så lider du av confirmation bias så du ser bara det du vill se).

Varför kallar du Nardos för Narnia förresten? Så respektlöst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in