2021-05-18, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Mycket Simon so far. Hade trott det skulle vara mer Nardos faktiskt. Men nu kör de hårt på honom.

kommer nu det kommer bli VEV
Medlem
Nu blir Nardos sur! HA låt henne
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Ja men att störa sig på henne är en helt annan femma! Men alla människor fungerar inte likadant!
Jag har stört mig på henne också men inte fan skulle jag börja klanka ner på henne på nätet som en riktig internetkrigare!

Jag ser inget fel med att kommentera beteenden, vare sig det är i positiv eller negativ bemärkelse. Hela idén med reality-TV är att visa människor som på något sätt får oss att reagera. Jag har varit stortokig på Nardos, mest pga skrikandet som gjort att det inte går att ha liven på utan att ha fingret på mute när hon är i bild. Hon kan även fälla ganska elaka kommentarer ibland som jag också stört mig på. Ibland har Nardos blixtrat till och levererat insikter som imponerat på mig men tyvärr överväger det som är irriterande.

Meningen med forum är att diskutera saker och tankar som dyker upp. En människa som tar plats (på andras bekostnad) och illvrålar stup i kvarten kommer att få negativa kommentarer. En del klarar inte att skilja beteende från person och har osunda tankar om människors etnicitet, men det får DE stå för och ta ansvar för själva, dra inte alla över samma kam, tack.

Min irritation har som jag skrev sin grund uteslutande i ett beteende som jag kommenterar om jag vill och det är INTE OK att insinuera att det har med rasism att göra. Inte ett dugg.

För övrigt har jag varit trött på och kommenterat Juddans skrikskrattande och ständiga mundiarré också. Det har inget med Juddans läggning att göra, inte ett dugg.

Jag är varken rasist eller har något emot homosexuella. I min värld blir det väldigt konstigt om man inte får reagera negativt och kommentera beteenden negativt, i detta fall då för att Nardos råkar vara från Eritrea och Juddan råkar vara lesbisk. För min del har det inte ett dugg med saken att göra!
2021-05-18, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Så, nu har jag lagt mina röster på Tanja. Usch, fick ont i huvudet efter i kväll. 🤕
Det var fan på tiden, jag blev lite orolig
2021-05-18, 22:05
Medlem
Vad sa Emelie som Nardos reagerade på?
2021-05-18, 22:06
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Jag har aldrig någonsin påstått att man inte får ha någon åsikt! Det handlar om till 99% är man inte nöjd med sitt eget liv om man snackar skit om någon annan! 🤗

Men du om nån lägger ju en hel kväll på att gå ut i ett hopplöst enmanskrig på Flashback för att tysta folk som inte tycker som du.

Hade du varit 99 % nöjd med ditt liv hade du inte lagt så mycket energi på andras åsikter..
2021-05-18, 22:07
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nu blir Nardos sur! HA låt henne
Över ett gammalt diskbråk. Hujedamig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av essted
inte för att vara moraliserande här nu, men tror det kan vara bättre för Simon att inte vinna och istället få komma ut och få ett uppsving jobbmässigt istället, utan miljonen
Det gäller nog alla deltagare. Den där miljonen (som inte är en miljon i fickan) kommer ta slut jävligt fort och den landningen blir inte kul om man festat/slösas bort pengarna, som de flesta kommer göra.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nu sänder Emelies kontoansvariga live med Nardos på instagram. Håll i hatten

Fattar ej varför hon vill ha en live med dom, som tidigare under dagen lagt upp en repost om hur fult ansikte Emelie har osv. Samt hennes kassa attityd mot Emelie.

Sjukt oklart? Eller!?
2021-05-18, 22:08
Medlem
”Jag vill inte stressa något” säsongens lögn
Medlem
Mouchinos avatar
Nu vet jag vem Simon ser ut som när han gråter ibland, Stan Laurel (Halvan)

kolla vid 0:55 och framåt lite

https://www.youtube.com/watch?v=6iJPjmg6Il0
Medlem
Anonym396s avatar
Simon vann immuniteten så det blev ett avsnitt som inte var fokuserad på Nardos. Det är inte många avsnitt som är det. Så det var nice! Det var inte många alternativ att välja mellan för produktionen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in