2021-05-18, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Ja han kan ha använt ADHD diagnosen för att ursäkta sitt uppförande bland arbetskollegor.

Det tror INTE jag. Han begriper inte sånt.
Citera
2021-05-18, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
Länk till den korta du pratar om: https://gofile.io/d/XgceV5 (piastrone)
Känner bara till den.

Edit: Menar du det som Avd9 laddade upp ?
Länk: https://gofile.io/d/hMbBls

Tack. Trodde det fanns fler inspelningar med SD med både ljud och bild.
Citera
2021-05-18, 21:31
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eillenna
Jag har för mig att det diskuterades i tråden förra året att han sagt i förhör att han åt Adderal och Oxy?
Adderal är ju adhd-medicin......
I förhör?
Citera
2021-05-18, 21:31
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Tack. Trodde det fanns fler inspelningar med SD med både ljud och bild.
Det gör det: TRÖREBRO, B2705-18, Filmer från syn, Inspelning 2, 29707888.mp4
Du kan filtrera efter format även.
Citera
2021-05-18, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBarnaby
SD lär ha sagt: "I Sverige döms inte oskyldiga, även om de är eller utmålas som svin" och sägs vara helt lugn inför HR-domen.

Han är säkert helt lugn. Kan han vara annat när han säger "Man kommer aldrig att lösa mordet på Lena." Sådan är hans kristallkula.
Citera
2021-05-18, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Ja det ska bli otroligt skönt för alla, ja utom HD och några till då men alla kan ju inte bli nöjda.
Det där om att han var elitsimmare och på så sätt slapp lumpen kan ni glömma.
På sin höjd simmade han på distriksnivå, så något annat gjorde att han inte blev antagen.
Jag tippar på att psykologen dömde ut han pga det sjuka psyket.

Citat:
Ursprungligen postat av Toccooa80
Det blir garanterat en friande dom. Allt annat vore otroligt överraskande. HR ändrar normalt inte en dom särskilt ofta. Jag kan inte se varför de skulle göra det här? Det var minimal skillnad i sakframställan nu i HR jämfört med TR.
Det finns fortfarande inte ett smack som binder SD till brottsplatsen. Det finns inget som binder honom till något mordvapen.
Ja alla fattar att det är han, men att rätten kommer döma en person till lagens strängaste straff på det? Inte en chans.

Du kan försöka övertyga dig själv hur mycket du vill, det hjälper inte.
Åkl har klarat ut alla frågor TR hade, och det på ett mycket övertygande sätt.
Bla har dom bunditt Sd till kroppen och mordet med hjälp av ringen. De har konstaterat utom rimligt tvivel att Sd är mördaren.
Jag kan stapla upp 10 saker till men det har redan gjorts många gånger.
Du får skaffa dig en annan lekkompis.
Citera
2021-05-18, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anetor
Han är säkert helt lugn. Kan han vara annat när han säger "Man kommer aldrig att lösa mordet på Lena." Sådan är hans kristallkula.

Mr barnaby får pm med info om SD, den fågeln är ju intressant.

Trodde barnaby att SD skulle skutta omkring och yla jag är skyldig.
Citera
2021-05-18, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
I förhör?

Vill absolut inte skapa nån trådsanning........ kommer bara ihåg att det diskuterades förra gången diagnoser var aktuellt, hjulet snurrar ju runt många varv med samma ämnen som kommer åter när det pågår så många år som detta fallet

Men som jag kommer ihåg så var det diskussion runt det med detta inlägget

2020-09-02, 10:44
Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)
Postat av truteller
SD säger i förhören att han äter Oxy o Add för sin värk o självklart ger den typ av recept narkotika många ett lugn,avtrubbade känslomässigt men även en förhöjd kick o svårare med impulskontroll ,, det är inte för inte att det är ett narkotika klassat medel du inte ska äta år efter år! Blanda det med kanske bara ett glas vin o vem vet vad som sker i våra olika kroppar!? SD besöker ju platsen innan den är känd o historik med att besöka sina offers sista vila är ju väl känd,,!!! Det ger dom den ultimata kontrollen! Och hon var tydligen inte en vän till SD den dagen hon försvann o hans hjälte strävan var tydligen off just den dagen av alla dagar o år som han önskar piloter bli oförmögna att landa ett plan säker för att han ska göra sin insatts,,,, vafaen liknar sånna tankar då?
Citera
2021-05-18, 22:17
Medlem
Citat:
Vill absolut inte skapa nån trådsanning........ kommer bara ihåg att det diskuterades förra gången diagnoser var aktuellt, hjulet snurrar ju runt många varv med samma ämnen som kommer åter när det pågår så många år som detta fallet

Postat av truteller
SD säger i förhören att han äter Oxy o Add för sin värk o självklart ger den typ av recept narkotika många ett lugn,avtrubbade känslomässigt men även en förhöjd kick o svårare med impulskontroll ,, det är inte för inte att det är ett narkotika klassat medel du inte ska äta år efter år! Blanda det med kanske bara ett glas vin o vem vet vad som sker i våra olika kroppar!? SD besöker ju platsen innan den är känd o historik med att besöka sina offers sista vila är ju väl känd,,!!! Det ger dom den ultimata kontrollen! Och hon var tydligen inte en vän till SD den dagen hon försvann o hans hjälte strävan var tydligen off just den dagen av alla dagar o år som han önskar piloter bli oförmögna att landa ett plan säker för att han ska göra sin insatts,,,, vafaen liknar sånna tankar då?

Måste ju finnas i FUP då med andra ord, minns att mediciner var uppe. Trodde det mest var värktabletter.

Men någon vet nog var i FUP detta finns.
Citera
2021-05-18, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
Det gör det: TRÖREBRO, B2705-18, Filmer från syn, Inspelning 2, 29707888.mp4
Du kan filtrera efter format även.

Tack. Ska leta upp det i morgon när jag sitter vid datorn. Inte för att jag har nåt sjukt sug av att se honom. Det handlar om hans fysiska reaktioner i förhör.
Citera
2021-05-18, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonhuvud007
Mr barnaby får pm med info om SD, den fågeln är ju intressant.

Trodde barnaby att SD skulle skutta omkring och yla jag är skyldig.

Men han säger inte heller direkt att han är oskyldig...
Citera
2021-05-18, 22:33
Medlem
develis avatar
Citat:

Postat av truteller
Ok, tack för info. Hittade nämligen inget i förhör när jag kollade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in