2021-05-18, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det stod inte i brevet att någon LÄMNAR i morgon..?

Nä men det stod i appen att röstningen avslutas 19.45 imorgon, precis som idag, så en åker imogon.
2021-05-18, 21:38
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Nä men det stod i appen att röstningen avslutas 19.45 imorgon, precis som idag, så en åker imogon.
I morgon tror jag Madde åker. Men hoppas innerligt det blir Nardos.
2021-05-18, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Usch, äsch jag korkar upp ändå. Byter till ngt annat för en stund. Klarar ej skriket.

(Är det bara jag som tittar så mkt på skiten att jag DRÖMMER om deltagarna om nätterna? Skyller på coviddddd..)

Oj fast nä, såg nu att dom ska se ett avsnitt. Vill man kanske inte missa?!? Asså. Livet..

Nej du är inte ensam. När jag tog mig ut på en promenad här om dagen kom jag på mig själv upprepa i huvudet ”crazy mañana you can not walk”. Då kände att nej nu börjar det vara nog ta mig fan.

Kan absolut inte missa vad de ska få se för avsnitt. Hoppas Nardos blir sur av det.
2021-05-18, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa

tror samma står mellan henne och simon dem kommer bli 4 och 5 sen är det tanja nardos och emelie i final
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Står du bakom Emelie ( påstår inte att du gör det) men om så vill jag skicka en tillbakakaka till just dig, genuint intresserad faktiskt. Något måste jag missa.

Lööövbomb ❤

Nej jag står bakom Tanja och Simon
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Täcker hon för kameran så de andra inte syns eller hur menar du?
Det finns människor som låter sig gå först före allt och alla, det ger väl inte oss rätten att klanka ner på de!

Alla människor funkar inte likadant, alls har inte gått igenom samma saker här i livet!
Det där var bland det dummaste jag läst. Givetvis måste man döma sina medmänniskor baserat på hur de beter sig? Vad ska man annars basera det på?
Är det kanske någon variant på Adrians "Ord är viktigare än handling."?
2021-05-18, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Lägg av. Behöver en sån där fet Nardosfläta nära till hands på finaldagen för att kunna avsluta mitt lidande fort om det sker. Bara linda runt och DRA TILL.
Precis vad jag tänkte. Måste förbereda något att ha nära till hands.
Medlem
hittanemoos avatar
Hockeyveckan <3
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Bara att läsa på Facebook eller Instagram. Många av hennes fans är helt rabiata och värre än de värsta sektmedlemmarna.
Tror inte att dom är så många som det verkar. Mest arbetslösa invandrare som sitter och upprepar en massa skit då dom har all tid i världen.
Medlem
xrlpyts avatar
Fuck, de tog verkligen dagen EFTER att hockeymatcherna var avslutade..!
2021-05-18, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa

Ja det blir förmodligen Madde men la röst på henne i hopp att få ut Nardos.
2021-05-18, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Du har helt rätt att fler har dålig personlighet. Emelie framförallt.

Skillnaden är att hon kan inte skylla sin dumhet och gapighet på invandrarbakgrund..
Snarare spär ju Bardos följare på fördomar när dom stöttar en så genuint dum människa och tror att det enbart beror på ursprung...

Jag tycker att alla de som hatar på folk därinne istället ska fokusera på de som de gillar därinne t.ex Tanja eller vem det må vara istället för kasta skit på t.ex Narnia, Peddot eller någon annan!

Jag lovar att det får inte en att må bättre på riktigt 😊

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in