2021-05-18, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Jo men om hon är så som person ska väl hon kunna vara det? Har aldrig förstått varför människor gör det så personligt!
Om man beter sig uselt mot sina medmänniskor så är det väl inte konstigt att man blir hatad?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Precis. Nu har vi faktiskt blivit av med alla som absolut inte får vinna, förutom just Nardos.
Det kommer bli en jävla kamp för att stoppa henne nu, men hennes idiot-supporters körde förmodligen false-flag rasistgrejen för tidigt.

Tror tyvärr att denna skit "rasist" grejen gynnar henne. Sen att hon har dicken som pushar för henne privat gör ju inte saken bättre. Men jag kommer inte ge mig. Sen är orten krigarna välkomna in här på fight
Medlem
Citat:
Redan gjort! Men tycker inte om hur folk skriver om Nardos, känns som det har med hennes hudfärg att göra! Tanja är och har varit i min favorit hela vägen!

Folk skriver vad som helst skit i det bara
2021-05-18, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Såklart. ALLT handlar om henne.

Solen skiner och det hade varit en perfekt kväll för att korka upp en flaska på. Men nej, det hade blivit en snefylla för det skriks än på min tv-skärm. ”Jag, jag, jag” är det enda jag hör.
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
🎼 Fuck a princess, I'm a king
Bow down and kiss on my ring
Being a bitch is my kink
What the fuck else did you think?
Fuck a princess, I'm a king
Bow down and kiss on my ring
It's gonna hurt, it'll sting
Spittin' your blood in the sink

I'm crazy, but you like that, I bite back
Daisies on your nightstand, never forget it
I blossom in the moonlight, screw eyes
Glacial with the blue ice, I'm terrifying
🎼
(Ashnikko-Daisy)

👑Röstat på Kungen av Skåne! Emelie!! 👑

"Detta var det mest onödiga jag läst"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Din kampanj mot Madde hjälpte dig inte idag, vad får dig att se dig som allvetande?

Jag tror också Madde lämnar imorgon men vi får se.

Det var hon eller judith idag...
Medlem
U snackar hon pengar igen, inte muta men att splitta 🙄
2021-05-18, 21:19
Medlem
ziggarillens avatar
Min aftonbön hjälpte igår och nu ber jag om en ny tjänst av vår Herre. - Käre Gud, hjälp oss tittare att få ut Nardos imorgon. Tack käre herre på förhand!!!
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Är det bara för hon har invandrarbakgrund du tycker illa om henne? Mår du bättre om du klankar ner på henne?

Men räcker det inte med invandrarkortet nu??
Man kan ha taskig personlighet OCH vara invandrare...
Hade offerkoftan varit något bredare har Nardos fått den istället för Peddot..
Medlem
Tror ni de får kolla på ett avsnitt ikväll? Det låg före ”ny omröstning startar” i schemat
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Så glad att Simon, Emelie och Tanja och är kvar tills nästa omröstning.

Kommer in i tråden efter flera dagar och ser oroande inlägg om att ett antirasistdrev väller fram med stöd av uttalande här på tråden.

Visst har jag sett dom där inläggen under snart 90 dagar från ett antal medlemmar och valt att inte agera men känner nu att jag varit ganska feg.

Här har funnits inlägg som otvetydigt kan härleda till rasism, antisemitism, och afrofobi. Tänker att det ofta handlar om obildade människor som inte förstår att de ord dom använder kan relateras till en gammal förlegad teori om raser, en teori som delade upp människor i en hierarkisk ordning där vissa ”raser” var mindre värda än andra.

Idag vet dom flesta att det bara finns en människoras. De flesta av oss som har kunskap om vad rasismen vållat förstår också att N-ordet används för att upprätthålla en rasistisk syn på människor som har annan hudfärg.

Störande är att hela tråden blir infekterad av bedömningar som att alla vi här är rasister när jag vet att de flesta här inte alls står för dessa åsikter.

Är rädd för att det här inte kommer att lägga sig inom 48 timmar som någon skrev. Rasfrågan är i nutid högst relevant efter USA-valet och dödsskjutningen på George Floyd med en uppblossande black-lives-matterrörelse.

Det här, mitt inlägg blir säkert raderat (kanske blir jag även avstängd) eftersom det dels är off topic men också har en underliggande kritik mot moderatorn som inte raderat inläggen eller stängt av medlemmarna som uttrycker sig på detta vidriga sätt.
Bra skrivet. Det är en liten klick högljudda rassar och mordhotare här inne. Tyvärr får dessa av någon konstig anledning representera Flashback utåt. Men det fyller ju trots allt en agenda just nu (att Nardos skall vinna). Är väl därför.
Rassarna i tråden lyckas alltså med stor sannolikhet få Nardos till final. Så paradoxalt att det blir roligt. Jaja. Rösta på Tanja nu!
2021-05-18, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
haha tänk om man ska gå ut och hämta morgontidningen och så dyker det upp en rufsig knut ur ungarnas badpool som skriker LÄÄGET KIINGEN hahahahhahahahahahahah
Åh fy fan vilken mardröm! 🤣🤣😂😂🤣

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in