2021-05-18, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Tack Tomp

Du kan inte låta bli att älska mig ändå, det vet vi alla.

Jag är garanterat en av de mest friska i den här tråden, vilket är ganska talande eftersom jag inte är speciellt frisk.
Du är så frisk man behöver för att titta på detta utan att bli helt galen.
Bannlyst
Simon och Tanja får mina röster.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Du är fin du roligt att du höll igen din förälskelse för Judith... Nu hoppas jag att du röstar på Simon eller Tanja.
Men gud, mår du bra? Visste inte att du hade ord som "fin" i ditt vokabulär. Jag har ju hållit igen för att jag visste att bl a du skulle lyncha mig. Jag lärde mig trots allt någonting av förra året.

Röstar SJÄVKLART på Tanja. Hon har varit min vinnare sedan hon kom in, även om jag älskat Juddan på vägen.
Avslutad
Citat:
Skåne har ingen Kung.

Jo. En BB-kung och det var inte Adrian.
2021-05-18, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Rösta på tanja nu

Redan gjort! Men tycker inte om hur folk skriver om Nardos, känns som det har med hennes hudfärg att göra! Tanja är och har varit i min favorit hela vägen!
Medlem
Röstat på Simon!
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackh0ran
Röstat kvar Nardos!

Varför då???
2021-05-18, 21:16
Medlem
Så glad att Simon, Emelie och Tanja och är kvar tills nästa omröstning.

Kommer in i tråden efter flera dagar och ser oroande inlägg om att ett antirasistdrev väller fram med stöd av uttalande här på tråden.

Visst har jag sett dom där inläggen under snart 90 dagar från ett antal medlemmar och valt att inte agera men känner nu att jag varit ganska feg.

Här har funnits inlägg som otvetydigt kan härleda till rasism, antisemitism, och afrofobi. Tänker att det ofta handlar om obildade människor som inte förstår att de ord dom använder kan relateras till en gammal förlegad teori om raser, en teori som delade upp människor i en hierarkisk ordning där vissa ”raser” var mindre värda än andra.

Idag vet dom flesta att det bara finns en människoras. De flesta av oss som har kunskap om vad rasismen vållat förstår också att N-ordet används för att upprätthålla en rasistisk syn på människor som har annan hudfärg.

Störande är att hela tråden blir infekterad av bedömningar som att alla vi här är rasister när jag vet att de flesta här inte alls står för dessa åsikter.

Är rädd för att det här inte kommer att lägga sig inom 48 timmar som någon skrev. Rasfrågan är i nutid högst relevant efter USA-valet och dödsskjutningen på George Floyd med en uppblossande black-lives-matterrörelse.

Det här, mitt inlägg blir säkert raderat (kanske blir jag även avstängd) eftersom det dels är off topic men också har en underliggande kritik mot moderatorn som inte raderat inläggen eller stängt av medlemmarna som uttrycker sig på detta vidriga sätt.
2021-05-18, 21:16
Medlem
Citat:
Har du missat hur egoisten skriker och beter sig?

Jo men om hon är så som person ska väl hon kunna vara det? Har aldrig förstått varför människor gör det så personligt!
2021-05-18, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EkonomiskaKatten
Spärra in era döttrar! Sjöodjuret är på fri fot i hufvudstaden.
haha tänk om man ska gå ut och hämta morgontidningen och så dyker det upp en rufsig knut ur ungarnas badpool som skriker LÄÄGET KIINGEN hahahahhahahahahahahah
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Madde tar inte narnia, tanja gör det! Är det så svårt?

Din kampanj mot Madde hjälpte dig inte idag, vad får dig att se dig som allvetande?

Jag tror också Madde lämnar imorgon men vi får se.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Skönt det ju. Förbannad är vad man blir. Besviken och upprörd. VAD BRA VI MÅR!
Nej men man mår ju på ett sätt som ÄR

tänk om Nardos vinner hela skiten

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in