2021-05-18, 15:22
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahvet
Jag tyckte han börjat lite lätt med hallick stil, även snoop doog har använt liknande skor.
Få har väl missat att snoop även haft manikyr och liknande.
Snarare bör han ha mer bling bling och gå full pimp style och kanske en skaffa käpp, med hallick stilen så kan man ta ut svängarna.
Ja, till slut hittade jag "Pimp-videon" med 50 cent och Snoop Dogg på Youtube. Ja där fanns allt, pimpkäppen, långa halskedjor, långa vita naglar och en vit päls på Snoop Dogg, knallrosa skor. Ja, vi får väl se Tusses utveckling...
Citera
2021-05-18, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
Ja, han kan garanterat sjunga tonsäkert. Han behöver ingen autotune. det är det moderna sättet att producera musik du hör.

Det "moderna sättet att producera musik på" innehåller så gott som alltid autotune men i väldigt olika mängd. Jag kan inte tänka mig att hans höga toner och refrängen låtit som den gör om han hade perfekt/nästan perfekt pitch. Även live använder många/de flesta någon form av autotune..

Men garanterat 95% av alla som lyssnar skiter fullständigt i hur det låter... bara det låter..typ
Citera
2021-05-18, 21:05
Medlem
dannbaggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Bara en random jobbig och hetsig neger.

Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Visst är han bög? Han både ser ut och sjunger som en tjej.

Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Jo,jo men nu handlar det ju om talesättet "svarting som svarting". Har man sett en har man sett alla, som det brukar heta.

Episk tråd.

Här sitter en massa misslyckade Flashbacksrasister i sina nätundertröjor i smutsig lägenhet och hatar.
Mot en kille som tagit sig från fattiga förhållanden i Kongo, kom till Sverige för bara 6 år sedan som 13-åring och nu talar helt perfekt svenska helt utan spår av annat än Dalarna (troligtvis större ordförråd än Flashbacksrasisten själv).
Nu genererar han ett BNP som troligtvis är ca 100-1000 gånger större än vad Flashbacksrasisten gör.
Citera
2021-05-18, 21:09
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Kan det vara så att Tusse i hemlighet är transsexuell? Han har/hade feminina kroppsformer, vilket syns bäst över bröst och höft/rumpa. Det skulle också förklara hans svaga, målbrottsliknande röst.

Bilderna och filmerna på Tusse som liten är knappast talande kring könstillhörighet.
Senast redigerad av BaronVonHelsing 2021-05-18 kl. 21:14.
Citera
2021-05-18, 21:32
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gemsen
Aftonblaskan hade idag nå bilder på Tussen och festival generalen krister, kanske kristers lilla choklad gosse nu!
En feting/hövding att röka, den där gnäll tönten verkar ju ha alla åkommor som finns listade utöver några till.
Bättre att Loreen förser fånen med näsa ladd än goda råd!
Hypokondriker De Luxe, skall representera Sweden...
Om han tappat rösten efter att ha tagit Christers lem allt för djupt i halsen kan ju fanskapet inte gråta ut i slask media,inte ens i stoppa pressarn* trots chef redaktörns fabläse för att nyttja ni*ger pick Up in Danie*$ ass
Citera
2021-05-18, 22:06
Medlem
Varken utseende eller röst! Jisses vad kass hen var ikväll.
Citera
2021-05-18, 22:42
Medlem
BaronVonHelsings avatar
https://ibb.co/TtVCx3v
https://ibb.co/DLnTpSW

Vad sägs? Är detta en mans naturliga former?
Citera
2021-05-18, 23:55
Medlem
Inte så konstigt att Tusse vinner med tanke på all jävla uppmärksamhet han får. Tror det beror delvis på hans hudfärg.
Citera
2021-05-19, 01:21
Medlem
dialektikers avatar
Alltså jag tycker Tusse är bra, men Million Voices är ju en BLM -manifestation i framträdande, nummer och låten.
Det är väl dock INTE han som skrivit låten själv, eller hur?
Och då vänder det sig lite i magen att någon låtskrivare tycker det är så lämpligt att han ska framföra låten.
Det känns manipulativt.

I det hänseendet blir framträdandet tillgjort om ni fattar. Och därför uppskattar jag det inte.
Även om låten och framförandet var rätt bra.

Jag tycker som sagt Tusse är bra men konceptet ger avsmak för att det är så arrat. "Vi använder Tusse som gjort bra ifrån sig så kan vi manifestera den här BLM-rörelsen (en rörelse som faktiskt inte har varit uppriktig)".

Så nej, på det sättet känns inte bidraget så roligt.
Och jag gör ju inte vågen över Tusse i detta koncept.

Men han kan släppa skiten och göra egna grejer sen kanske?
Citera
2021-05-19, 04:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Vad har hen "vinner"?

Tusse e' ett konstigt namn.....jag har haft en katt som hette Tusse.....
Citera
2021-05-19, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania

Tusse är ett smek/artistnamn
Citera
2021-05-19, 07:00
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Tusse är ett smeknamn, hens riktiga namn är Tousin Chiza.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in