2021-05-13, 12:15
Medlem
Kan han överhuvudtaget sjunga? Ungarna lyssnar på hans låt ibland och det är ju sjukt mycket autotune på större delen av låten. Refrängen går ju knappt att lyssna på bl a. Men folk har väl vant sig vid att det ska låta skit nuförtiden..
Citera
2021-05-17, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thundergod
Kan han överhuvudtaget sjunga? Ungarna lyssnar på hans låt ibland och det är ju sjukt mycket autotune på större delen av låten. Refrängen går ju knappt att lyssna på bl a. Men folk har väl vant sig vid att det ska låta skit nuförtiden..

Döm själv om han kan sjunga eller inte:
https://www.youtube.com/watch?v=j2C7PJcS3jE
Citera
2021-05-17, 12:19
Medlem
Är det en hen, han eller hon?
Jävligt svårt att veta på denna hemska individ.
Citera
2021-05-17, 12:19
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thundergod

Ja, han kan garanterat sjunga tonsäkert. Han behöver ingen autotune. Det är det moderna sättet att producera musik du hör.
Citera
2021-05-17, 12:41
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yokisuci

Han va ju värdelös
Citera
2021-05-17, 12:42
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
Ja, han kan garanterat sjunga tonsäkert. Han behöver ingen autotune. Det är det moderna sättet att producera musik du hör.

yokisuci länkade ett klipp från idol och där kan han inte sjunga för fem öre.
Citera
2021-05-17, 12:44
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
Ja bra röst har han, men jag såg honom på tv i morse och nu tycker jag det har gått för långt med allt blingbling. Han såg ut som en julgran och han hade några underliga, högklackade "boots" på sig. Det såg ut som damskor, med rätt höga klackar. Jag undrar vad som är meningen med det hela. Jag hoppas nästan att det är för att han vill provocera.
Citera
2021-05-17, 12:50
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Ja bra röst har han, men jag såg honom på tv i morse och nu tycker jag det har gått för långt med allt blingbling. Han såg ut som en julgran och han hade några underliga, högklackade "boots" på sig. Det såg ut som damskor, med rätt höga klackar. Jag undrar vad som är meningen med det hela. Jag hoppas nästan att det är för att han vill provocera.

Men det är ju Mello, då ser man ut så. En jämförelsevis rätt diskret utstyrsel ändå. Jämför med Yohio t ex.
Citera
2021-05-17, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Jag tyckte han börjat lite lätt med hallick stil, även snoop doog har använt liknande skor.
Få har väl missat att snoop även haft manikyr och liknande.
Snarare bör han ha mer bling bling och gå full pimp style och kanske en skaffa käpp, med hallick stilen så kan man ta ut svängarna.
Citera
2021-05-18, 08:59
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yokisuci
Inte imponerad.

Men den här är bättre:
https://www.youtube.com/watch?v=AftapVYEiPs
Citera
2021-05-18, 09:02
Medlem
Inte orkat läsa igenom hela tråden,men jag tycker han ser ut som en fikus iaf.
Citera
2021-05-18, 12:48
Medlem
Aftonblaskan hade idag nå bilder på Tussen och festival generalen krister, kanske kristers lilla choklad gosse nu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in