2021-05-18, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Många spelare förlorade säkert pengar den gången, men spelbolagen ser ju till att justera oddsen så att oavsett vem som åker så går de med en vinst. Det handlar om hur mycket pengar som satsats till vilket odds, och de justerar oddsen kontinuerligt i takt med att det kommer in mer pengar på den ena eller andra deltagaren.

Bra affär.
lycka till och hoppas att du vinner bra med pengar på måndag då.
2021-05-18, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Sa ca 14 timmar niggercam tidigare idag , ändrar mig till 24/7. spelar ingen roll när man kikar så syns den där fula jäveln i DC
Det är det nardos sekten inte inser att pga hon favoriseras blir vi som följer irreterande och ogillar henne. Men så klart ogillar man en utländsk i Sverige så dras ju rasist kortet. Så tröttsamt.
2021-05-18, 16:49
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Så går det när folk spyr galla över hennes hudfärg. Kallar henne för diverse skällsord mm. Hon hade minst antal röster vecka 1. Sedan dess har folk trackat henne med diverse förolämpningar som inte har något med BB att göra. Klart att TV4 jävlas och ger henne mest TV-tid eller att man försöker få sympatiröster.
Judith blev ju förnedrad i TV för att vara rasistisk mot Nardos.

Tro mig. Nardossekten och influencers i Sverige som såg sin chans att leka goda hade alltid startat denna kampanj. Det spelar ingen roll vad vi på Flashback kallar henne.

EDIT: Det är en tävling i att vara offer. Och på sociala medier så har invandrare och bögar alltid en fördel.
Senast redigerad av Anonym396 2021-05-18 kl. 16:52.
2021-05-18, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuppSmurf
Vem som helst får vinna förutom tjockis-blatten, orkar inte med hennes hybris och gapande..
+1
Citat:
Ursprungligen postat av BowlingGurun
Ser ingen tjockis där inne Hahah
Nardos. judith räknas inte för hon är inte mänsklig
2021-05-18, 16:51
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
lycka till och hoppas att du vinner bra med pengar på måndag då.
Jaha, näe, jag spelar inte. Det är en bra affär för spelbolagen menar jag, de vinner alltid i längden.
2021-05-18, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Ja i flera veckor har hon hållit på så nu, så tröttsamt att lyssna på. Ingen annan tjatar så himla mkt om det som hon. Det är som när man gick i skolan och ens kompisar höll på efter prov och sa att det gick jättedåligt men sen när provet är rättat så är det alla rätt........
Hahah PRECIS vad jag tänkte på också. De som satt innan man fick tillbaka proven och gnällde på att de skulle få IG, och så ba MVG.

Sjukt störigt. Konstigt att ingen sagt åt henne om det. Fast å andra sidan: VAD har de sagt åt henne om? Ingen som sagt till om skrikandet, om hennes Nardologer, om hennes "jag jag jag"-ande osv.
2021-05-18, 16:53
Avslutad
Naw blev Madde lite putt för det framkom att henne bästis gillade Adrian innan, för inte har hon tittat till henne efter att hon försvann in i rosa sovrummet ev matförgiftad

Tänkte det var en passande kommentar eftersom hennes bästis alltid blir anklagad för att inte se när hon mår dåligt.
2021-05-18, 16:57
Medlem
Hur lindrigt undan kom Nardos kontoansvariga när de repostade att Simon sprider virus och Emelie röstar på SD och allt fan det var?!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Ja jag har inte skrivit att jag håller med dom utan skrev vad dom försöker förmedla, att man ska rösta på nardos för annars är man typ för rasism. Så uppfattade jag det dom skrev på insta och det tkr jag är fel. Det är rasism att kalla ngn för dom sakerna vissa gör här på fb men att dom tar med ex med Judith som var ett tillfälle, som programmet också tagit upp och haft ett möte så Judith verkligen fick skämmas. Men dom skriver om det på insta som det hänt flera ggr i huset och fördelar upp ett tillfälle till flera tillfällen helt plötsligt.
Sen gillar jag inte nardos för hur hon beter sig ofta mot dom andra därinne och därför kommer jag inte rösta på henne, och inte pga hennes hudfärg. Ingen är perfekt därinne men. Ja jag får uppfattning av att nardos fans är mest fantastisk av allas fans.
men du jag håller ju med dig i allt du skriver.Men fult trick av nardos bang gang att dra rassekortet helt klart
Medlem
Hahahhaha humorn på kameranissen riktad mot Emelie i sovrummet 😂🙏🏻
Medlem
Vad tror vi Judith som lämnar idag eller lämnar hon imorgon?
2021-05-18, 16:58
Medlem
fiffelproduktion för niggerdos.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in