2021-05-18, 16:43
Medlem
Fan vad jobbig Nardos när hon alltid ska prata om vad som kommer hända

"De e ja som åker"
"Ja kommer förlora"
"Nästa e Madde"
"Ja kommer va på skärmen"

osv

och efteråt ba "WOAAAAAAHHH wattafakk o ma deeeyz"

ba tyst
2021-05-18, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Men då har de ju redan avslöjat vem som är nästa på tur, i princip. Tror bara de säger vem som kommer sist och får lämna.

Ja det har du en poäng i, blir nog så då!
Medlem
amiliasharborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hongklueh
Spot on! Nardos klankar nästan alltid ner på Emelie oavsett vad det gäller!

Skojar ni eller? Det är ju Emelie som ständigt trycker ner Nardos
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Nardos igång med sin attityd mot Emelie igen. Jävla idiot.

Helt jävla sjukt vad hon hackar på henne?!
2021-05-18, 16:45
Medlem
Nardos kan gott vinna tävlingen, det är den fula jävla munktröjan som står på spel. Blir MerGrin glad också.
2021-05-18, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer

"De e ja som åker"
"Ja kommer förlora"
"Nästa e Madde"

osv

ba tyst
Glöm inte bort EEEEEEEEEEYYYYYYYYHHHHHH! Det och farraruuu är väl de enda ord hon kan. Inte konstigt att Ojudith frågade henne vad hon visste om Sverige.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag antar att det är många svenskar i den gruppen? Jag antar att Nardos inte är populär där och i gruppen som bara tittar på avsnitten.

Men jag undrar om Nardos kan vinna ändå pga influencers som uppmanar folk som inte tittar på BB att rösta på henne pga ''rasism''.

Spännande.
Så går det när folk spyr galla över hennes hudfärg. Kallar henne för diverse skällsord mm. Hon hade minst antal röster vecka 1. Sedan dess har folk trackat henne med diverse förolämpningar som inte har något med BB att göra. Klart att TV4 jävlas och ger henne mest TV-tid eller att man försöker få sympatiröster.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
javisst är det så, men man kan ju vända på det och säga att man inte röstar på nardos för att man inte står bakom mobbning hot och trakasserier,som nardos kontoansvariga understödjer just nu gentemot f.d deltagare nuvarande deltagare och deras fans och kontoansvariga.
Ja jag har inte skrivit att jag håller med dom utan skrev vad dom försöker förmedla, att man ska rösta på nardos för annars är man typ för rasism. Så uppfattade jag det dom skrev på insta och det tkr jag är fel. Det är rasism att kalla ngn för dom sakerna vissa gör här på fb men att dom tar med ex med Judith som var ett tillfälle, som programmet också tagit upp och haft ett möte så Judith verkligen fick skämmas. Men dom skriver om det på insta som det hänt flera ggr i huset och fördelar upp ett tillfälle till flera tillfällen helt plötsligt.
Sen gillar jag inte nardos för hur hon beter sig ofta mot dom andra därinne och därför kommer jag inte rösta på henne, och inte pga hennes hudfärg. Ingen är perfekt därinne men. Ja jag får uppfattning av att nardos fans är mest fantastisk av allas fans.
2021-05-18, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
robot? korkad nigger. det är något som spelat in skiten
Det är olika, men bl.a Bengt Magnussons röst används. Det var svaret tidigare i år från tv4.
2021-05-18, 16:48
Medlem
bowlingjockes avatar
Att de inte fattar att det är snubben som svarade i dagens individuella tävling som är BB-rösten.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer

"De e ja som åker"
"Ja kommer förlora"
"Nästa e Madde"

osv

ba tyst
Ja i flera veckor har hon hållit på så nu, så tröttsamt att lyssna på. Ingen annan tjatar så himla mkt om det som hon. Det är som när man gick i skolan och ens kompisar höll på efter prov och sa att det gick jättedåligt men sen när provet är rättat så är det alla rätt........
Medlem
booyou123s avatar
In med kunskapsfågeln som deltagare sista veckan,den enda värdiga vinnaren

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in