Citat:
Ursprungligen postat av
BullShihtzu
javisst är det så, men man kan ju vända på det och säga att man inte röstar på nardos för att man inte står bakom mobbning hot och trakasserier,som nardos kontoansvariga understödjer just nu gentemot f.d deltagare nuvarande deltagare och deras fans och kontoansvariga.
Ja jag har inte skrivit att jag håller med dom utan skrev vad dom försöker förmedla, att man ska rösta på nardos för annars är man typ för rasism. Så uppfattade jag det dom skrev på insta och det tkr jag är fel. Det är rasism att kalla ngn för dom sakerna vissa gör här på fb men att dom tar med ex med Judith som var ett tillfälle, som programmet också tagit upp och haft ett möte så Judith verkligen fick skämmas. Men dom skriver om det på insta som det hänt flera ggr i huset och fördelar upp ett tillfälle till flera tillfällen helt plötsligt.
Sen gillar jag inte nardos för hur hon beter sig ofta mot dom andra därinne och därför kommer jag inte rösta på henne, och inte pga hennes hudfärg. Ingen är perfekt därinne men. Ja jag får uppfattning av att nardos fans är mest fantastisk av allas fans.