Citat:
Ursprungligen postat av
Hurtbullen10
Blir så jävla less! Nardos jävla armé får bete sig hur fan de vill men blåser man på Nardos så är man antingen en rasist eller så kan man inte ta att hon är en ”stark kvinna”.
Nardos armé? Det är idioti vem det nu än är som hotar en influenser. Att vi alla är emot att influensers promotar deltagare är väl något vi ändå är överens om. Allt ifrån Simons, Tanjas, Nardos fans är emot att deltagarna promotades. Jag gick i taket när Bianca Ingrosso promota Adrian och Madde så att en originaldeltagare åkte ut trots att knappt Adrian eller Madde då hade bidragit till något. Må hoppas på att Nardos vinner men jag är även en vuxen individ som inte hotar influensers.
Det är småtjejer som bombaderar influensers med hot mm, det är väl fjortistjejer som är överrepresenterade på bla Instagram? Eller vad vet jag, använder inte såna plattformar.
Följer för inte programmet längre sedan två veckor tillbaka, kanske tre. Tittar måndagsfinaler det gör jag, sammanfattningarna i det avsnittet får plats med de enda händelser som skett under veckan. Sämsta säsongen någonsin, inte sett förra årets så den kanske var sämre vem vet. Eller så är big brother ett dött koncept i ett pk samhälle.