2021-05-18, 10:06
Medlem
När kommer den efterlängtade domen?
Citera
2021-05-18, 10:15
Medlem
Tack Avd.9 för allt nytt senaste dygnet!

Vet inte om filmsnutten som åkl visade upp från cykelförhöret kom med i tråden?

Här kommer den iaf något förkortad:

https://gofile.io/d/XgceV5

(Vet ej hur länge den ligger kvar)
Citera
2021-05-18, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viperstyle

Tack! När man ser och hör klippet så förstår man att han var under större press där än vad som framgår av de utskrivna förhören.
Citera
2021-05-18, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Tack! När man ser och hör klippet så förstår man att han var under större press där än vad som framgår av de utskrivna förhören.
Ja. De utskrivna dialogförhören ger bara en bråkdel av bilden. SD är otroligt arrogant. Trist att inte PS fick fortsätta med förhören och utredningen.
Citera
2021-05-18, 10:33
Medlem
SD:s trafikflygarcertifikat - CPL(A) - är giltigt men har inga aktiva ratings för flygplanstyper. Detta enligt Sjö- och luftfartsledningen på Transportstyrelsen dags datum.
Citera
2021-05-18, 10:44
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
SD:s trafikflygarcertifikat - CPL(A) - är giltigt men har inga aktiva ratings för flygplanstyper. Detta enligt Sjö- och luftfartsledningen på Transportstyrelsen dags datum.

Tack! Då kanske vi kan slippa mer tjat och fantasier om det.
Citera
2021-05-18, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viperstyle

SD beter sig minst sagt märkligt i förhöret. Hade varit intressant att se hans väna nuna också.
Citera
2021-05-18, 11:17
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Ja. De utskrivna dialogförhören ger bara en bråkdel av bilden. SD är otroligt arrogant. Trist att inte PS fick fortsätta med förhören och utredningen.

Ja, redan från början har det varit övertydligt att om PS och JR hade fått fortsätta med detta, så hade fallet varit löst för längesen. Enligt mig så hade de siamesiska tvillingarna suttit i kurran sen flera år tillbaka nu, om PS hade varit kvar.

Instämmer även jag, i tackandet av Avd.9 för detta ständiga slit med att hålla oss informerade om ALLT nytt!

VÄGRA defeatism, se fram emot
SD´s dom i HR - Nedräkningen aka The Final Countdown... Tick, tack, tick, tack....

#TeamÅsaHiding

Cykelturerna - The Movie:

Senast redigerad av Fröken_Sverige 2021-05-18 kl. 11:21.
Citera
2021-05-18, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Ja, redan från början har det varit övertydligt att om PS och JR hade fått fortsätta med detta, så hade fallet varit löst för längesen. Enligt mig så hade de siamesiska tvillingarna suttit i kurran sen flera år tillbaka nu, om PS hade varit kvar.

Instämmer även jag, i tackandet av Avd.9 för detta ständiga slit med att hålla oss informerade om ALLT nytt!

VÄGRA defeatism, se fram emot
SD´s dom i HR - Nedräkningen aka The Final Countdown... Tick, tack, tick, tack....

#TeamÅsaHiding

Cykelturerna - The Movie:

9 dagar kvar (239 timmar, enl din räknare). Nästa fredag. Det är INTE långt dit.
Citera
2021-05-18, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Se där ja!
Tack för klarläggande info!
Då kan vi nog konstatera att SD har rätt att kalla sig pilot och detta illustrerar det helt onödiga tjafsandet från hoppsann.
Trådstörande.
Dumt.

Då är jag busschaufför. Klarat teorin men hade inget behov att köra upp. Tack det militära för att ni gav mig ytterligare en titel.

Men egentligen bara ytterligare en spik i SD kista, påbörja saker. Bli besatt och nästan lyckas. För det är ett klart misslyckande att lägga ner massor av tid och pengar för något som bara blir misslyckat.

Han har noll flygtimmar sedan ev 2001. Det imponerar, Carinah78. Ser dig gärna flyga med SD, se bara upp om han håller ett rakt föremål av metal.

Så vi har en "elitsimmare" (inga resultat syns på nätet gällande simningen vad jag kunnat hitta, kanske Avel kan trolla fram ett OS guld eller två), en sk pilot karriär, ingen militärtjänst, dykarcert fast där syns han mest flirta med varje kvinna i klubben. Att antal jobb (osäker om bordet han slog sönder på apoteket var inom jobbet eller abstinens efter sina droger, förlåt medicin).

Facit mördare, avskedad med dåliga framtidsutsikter.
Citera
2021-05-18, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Tycker du synd om SD?
Tänker du inte alls på LW, HD, JG, SOA, MA och alla barn?
Det som gör att de drabbas är SD:s mord på LW.
Tänker han eller du någonsin på hur många som har skadats av hans agerande?

Den det är minst synd om i sammanhanget är naturligtvis SD.
Det han har drabbats av är en bagatell i jämförelse med hur hans agerande har drabbat alla omkring honom.
Tack för din fråga.
Visserligen är tråden knappast intresserad av vad jag tycker om SD som person (det har jag klargjort redan sommaren 2018), utan nu var mitt inlägg inriktat på begreppet 'psykisk misshandel' och att det finns inget skäl i världen att som ansvarskännande trebarnsmamma låta sig utsättas för psykisk misshandel av någon och allra minst av en person man inte ens har barnen ihop med.

För det kan i förlängningen tänkas drabba barnen.
Och det vore ju verkligen synd.
Eller hur?
Citera
2021-05-18, 11:25
Medlem
Citat:

Ja men intressant! Om man utgår från att detta stämmer, har han väl inte några flygtimmar för någon flygplansmodell alls?

Han kan mao inte flyga något plan alls.

Tror den officiella 9/11 storyn tilltalar hans offermentalitet mer än att han blottar sin akilleshäl- att han då inte hade råd att fortsätta helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in