2021-05-18, 09:11
Moderator
Dr Kings avatar
Klockrent att Emelie ännu en gång utklassade alla motståndare vid utröstningen igår.

De som har nominerat henne har som vanligt skjutit sig själva i foten och på två veckor har hennes värsta fiender Adrian och Pedram åkt ut.

Visst har Emelie haft sina ups and downs under säsongen men när hon är på sin högsta nivå och drar syrliga skämt, fäller klockrena dräpande kommentarer eller analyserar vad som är på gång i huset eller synar ner någon deltagare långt före personer i huset och också före personer i denna tråd är hon helt överlägsen och på en nivå ingen annan i huset är i närheten av.

Alla som hela säsongen tjatat om att de vill att Simon eller Tanja skall vinna måste inför finalen enas om en av de två att lägga alla sina röster på för att ha någon chans att se sina favoriter vinna. För alla som har Emelie som favorit behöver inget val göras utan det är bara att fortsätta att rösta på henne ända in i kaklet.

När det gäller Tanja tror jag faktiskt att hon hade haft en större chans att vinna om hon hade varit med innan hon var med i PH. Hon är snäll mot alla och alltid glad men det är fler som tänker att de inte vill rösta på henne bara för att hon var känd innan hon gick in i huset än vad hon får extra röster p.g.a. det.

För Simon har hans bölande alkoholistsida till slut blivit för mycket för fler och fler och han har gradvis tappat stöd de senaste veckorna.

Emelie har hela tiden spelat the long game och haft full koll på exakt vad de röstande som avgör Big Brother vill ha. Det var för finalveckan och att gå ifrån huset med 1 mille som hon gick in huset. Nu är finalveckan här och hon kommer dit mycket väl förberedd. Let the game begin. 🚀
2021-05-18, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Herregud, handlar om bara 1 dags skillnad då en ny åker ut imorgon. Har hellre kvar Judith som ibland kan vara underhållande än tråkiga Madde som sitter och sminkar sig och pratar om Adrian hela dagarna. Ingen av dom kommer ändå ta hem miljonen så varför inte ha kvar den som är mest hyper den sista tiden? Fattar inte hur ni tänker, och då kommer det ifrån en som inte alls gillar Judith

Om du nu inte alls gillar Judith, så ska du ju rösta på Madde.
2021-05-18, 09:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Klockrent att Emelie ännu en gång utklassade alla motståndare vid utröstningen igår.

De som har nominerat henne har som vanligt skjutit sig själva i foten och på två veckor har hennes värsta fiender Adrian och Pedram åkt ut.

Visst har Emelie haft sina ups and downs under säsongen men när hon är på sin högsta nivå och drar syrliga skämt, fäller klockrena dräpande kommentarer eller analyserar vad som är på gång i huset eller synar ner någon deltagare långt före personer i huset och också före personer i denna tråd är hon helt överlägsen och på en nivå ingen annan i huset är i närheten av.

Alla som hela säsongen tjatat om att de vill att Simon eller Tanja skall vinna måste inför finalen enas om en av de två att lägga alla sina röster på för att ha någon chans att se sina favoriter vinna. För alla som har Emelie som favorit behöver inget val göras utan det är bara att fortsätta att rösta på henne ända in i kaklet.

När det gäller Tanja tror jag faktiskt att hon hade haft en större chans att vinna om hon hade varit med innan hon var med i PH. Hon är snäll mot alla och alltid glad men det är fler som tänker att de inte vill rösta på henne bara för att hon var känd innan hon gick in i huset än vad hon får extra röster p.g.a. det.

För Simon har hans bölande alkoholistsida till slut blivit för mycket för fler och fler och han har gradvis tappat stöd de senaste veckorna.

Emelie har hela tiden spelat the long game och haft full koll på exakt vad de röstande som avgör Big Brother vill ha. Det var för finalveckan och att gå ifrån huset med 1 mille som hon gick in huset. Nu är finalveckan här och hon kommer dit mycket väl förberedd. Let the game begin. 🚀

+1000
2021-05-18, 09:21
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friese
Om du nu inte alls gillar Judith, så ska du ju rösta på Madde.

Rösta på madde. Simon MÅSTE lämna! Eller nardos. just as simple as that.
2021-05-18, 09:26
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Ja det är lite märkligt att jag ska ge mig med att skriva positivt medans denne kan fortsätta skriva skit om samma människa Lite som när Tanja och Pedram ville förbjuda pakt så de kunde pakta ifred

Har inte du försökt tysta varje inlägg med något negativt men som är SANT om Emelie? Du får lite tillbakakaka men vänder det till att det ska vara den andra skribenten som agerar dåligt. Du gör inget annat än att klaga på sanningen, agera istället på något som inte skrivs med rätta och hyscha inte andra som vill dela med sig av sin åsikt om det inte är ren osanning förstås. Skärp dig nu!!

Gör alla oss en tjänst och återgå till Facebook.
2021-05-18, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Rösta på madde. Simon MÅSTE lämna! Eller nardos. just as simple as that.

till din stora glädje kan jag meddela att om man kolla både instagram och mammaknullargruppen på facebook så ligger simon topp 3 så han åker nog inte idag jag tror det står mellan madde och judith
2021-05-18, 09:30
Medlem
Om dom inte byter till rösta ut senare ikväll så kan tv4 suga min dase. Borde vara rädda kvar första gången sen rösta ut rädda kvar, annars ingen spänning.
2021-05-18, 09:33
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LPG
Rösta du på vem du vill.
Personligen vill jag verkligen inte att Nardos ska vinna. För din information har det inget med rasism att göra öht. Jag tycker helt enkelt inte om henne pga hennes personlighet; hennes egoism, skeva självbild, hysteriska skrikande och gapande, inställning att allt alltid ska handla om henne, missunnsamhet och totala brist på empati

Fast det är en annan sak och är det vad du tycker så behöver du ju inte ta åt dig
2021-05-18, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Om dom inte byter till rösta ut senare ikväll så kan tv4 suga min dase. Borde vara rädda kvar första gången sen rösta ut rädda kvar, annars ingen spänning.

är ju bara bra att det inte blir rösta ut för då hade ju simon och tanja åkt direkt då nardos emelie armer hade lagt sina röster där
2021-05-18, 09:39
Medlem
Ghandis avatar
Emelie kan inte gå o skita nu ! ! !

HOn som har alla idéer ju
2021-05-18, 09:39
Medlem
Det var ju inte svårt, bara att starta en rasistskandal så hänger Aftonhoran på och vipps så har dom 500 000 visningar på 2 timmar
2021-05-18, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
är ju bara bra att det inte blir rösta ut för då hade ju simon och tanja åkt direkt då nardos emelie armer hade lagt sina röster där
Nähädu nardos hade rykt direkt kan jag meddela, dom hade splittrat sina röster medans de som ogillar nardos hade skickat henne direkt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in