2021-05-18, 00:24
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag kollar faktiskt hellre på Nardos spegeldans än att lyssna på Simons återkommande jidder om att betala tillbaka allt hans föräldrar gjort för honom..

Jag kör hellre upp en ananas i röven än tittar på Nardos spegeldans.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Väldigt vacker och intressant person. Hon kan mycket väl vinna men jag hoppas på Simon. Fiskpinnar kan vara fantastiskt goda om man tillagar dom rätt.
Emelie ligger lågt på min lista. Fiskpinnar är som fiskvärldens korv. Allt fiskrens hoptryckt till en pressad smet . Och ja. Jag syftar på sådana som köps i frysdisken.
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Dompa och Adrian kan få snyggare tjejer än dom sletna spritfeta brudarna i huset 🦜💦😉
Har du inte fattat på 93 dagar att mössan är homosexuell? Troligen har Peddot också kärat ner sig i sin bror-
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Vidrig person. Jag märkte det tidigt men folk är så lättlurade och naiva i Sverige. Bara hennes röst är genomfalsk och hon pratar som något mellan en pundare och bebis. Jag kommer be en aftonbön för första gången sen söndagsskolan om att hen ryker imorgon.
Pater noster, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum

Låtom våra sargade öron slippa det dränkta odjurets diaboliska stämma, nu och för all evighet.
Må herrens alla änglar sända sitt helgade superlim och för alltid försegla den vrålande demonens läppar och fördriva det storrövade odjuret tillbaks till den helveteshåla hon kröp upp ur.

Amen.

Nu jävlar ska hon bort!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tycker seriöst att det är skitskumt beteende att tjejerna står och dansar framför en spegel i timtal på festerna istället för att snacka eller dansa med varandra.
TikTok-generationen förbryllar mig.

Och att iNgEn TäNkEr På KaMeRoRnA. Otroligt!
2021-05-18, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Emelie ligger lågt på min lista. Fiskpinnar är som fiskvärldens korv. Allt fiskrens hoptryckt till en pressad smet . Och ja. Jag syftar på sådana som köps i frysdisken.

Havets korv. Skratt.
Medlem
EkonomiskaKattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tycker seriöst att det är skitskumt beteende att tjejerna står och dansar framför en spegel i timtal på festerna istället för att snacka eller dansa med varandra.
TikTok-generationen förbryllar mig.

https://inkedbrownies.files.wordpress.com/2016/04/im-getting-too-old-for-this-shit.jpg
Medlem
Citat:
Har du inte fattat på 93 dagar att mössan är homosexuell? Troligen har Peddot också kärat ner sig i sin bror-

Nä tessan tar peddot
2021-05-18, 00:26
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag kör hellre upp en ananas i röven än tittar på Nardos spegeldans.

MVH/Gnomegirl.
WORD
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Förra säsongen hela sista veckan höll Mergim på och tjata fram och tillbaka om han var i final lr inte.
Om han va kvar t.o.m fredagen så skulle det var säkert att han va i final, så åkte han ut på torsdagen lr fredagen 😂😂😂
Enligt Emelie spekulerar åkte han ut på torsdag vid 4 . Sjukt att komma ihåg sånt
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Pater noster, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum

Låtom våra sargade öron slippa det dränkta odjurets diaboliska stämma, nu och för all evighet.
Må herrens alla änglar sända sitt helgade superlim och för alltid försegla den vrålande demonens läppar och fördriva det storrövade odjuret tillbaks till den helveteshåla hon kröp upp ur.

Amen.

Nu jävlar ska hon bort!!
Fan har du tagit efter citat maskinen Don Pedram? Jag är förvånad!
Bannlyst
När fick dom belysning på utegården 😏🤓😎

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in