2021-05-18, 00:17
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Några ska tydligen ses i rätten och den ena parten ska försvara sig.

Hur tolkar du det?

Cyber Ninjas vill ha svar på frågor och Maricopa Countys styrelses svar var

“I will not be responding to any more requests from this sham process,” Chairman Jack Sellers said in closing the livestreamed meeting. “Finish what you’re calling an audit and be ready to defend your report in a court of law.”

Jag tolkar inte det som att styrelsen ska stämma någon.
2021-05-18, 00:18
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Tror Peking-Joe jobbar febrilt uppe i Michigan nu.

Är det inte audit på g där också?

Absolut. Nu börjar hjulen snurrar snabbt. The biggest voter fraud team in US history® får jobba hårt nu..

..Michigan
..Wisconsin
..New Hampshire
..Pennsylvania
..Georgia
..mfl
2021-05-18, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Så du har rätt, men alla källor och all fakta som talar emot dig har fel, trots att de kommer från trovärdiga källor? Okej. Det kallar vi Dunnig Kruger.

Jävla fjant!

Three out of four board members of UBS Securities LLC are Chinese, at least one of whom appears to reside in Hong Kong, according to Bloomberg. UBS says it was one of the “first international banks to have a local presence” in China in the 1990s. In 2012, it formed the current company, UBS Securities Co. Ltd., which it says is the “first foreign-invested fully-licensed securities firm in China.”

Fred Hu. Jeanette Wang. De köpte in sig i Dominion för 400 miljoner dollar - direkt från Kinas regering.

Det var USB Securities LLC som skötte om finansieringen och transaktionerna. Där hittar du Kina.

Eftersom du är så pass ointelligent förstår du inte riktigt vad det är jag försöker tala om för dig. Det är roligt för mig att betrakta en kretin kollapsa så fullständigt. Vi skrattar åt dig. Förstår du det?

Ja, du förstår uppenbarligen inte skillnaden mellan att vara en av de inblandade långivarna inför ett köp och att vara den som köper...Herregud, men man börjar bli van vid tramsig voodoo-logik och guilt by association från din och Nixters sida.

UBS är f ö en schweizisk bank, inte kinesisk eller styrd av kinesiska staten.
2021-05-18, 00:19
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Nä Senaten subpoenar styrelsen för vägran att följa regelverket, fortsätter man vägra kommer polisen helt sonika och hämtar dem och då tar åklagare vid om brott begåtts. Innan dess sjunger nån av de svaga, garanterat.

Nej. Det blir förmodligen som det blev sist, senaten skickar iväg en subpoena, styrelsen vägrar och vänder sig till en domstol som får avgöra.

Men oavsett, vi säger att du har rätt. Då ändrar jag min kommentar till: Då är det bara för Senaten att skicka polisen på styrelsen.

Vad väntar dom på egentligen?
2021-05-18, 00:21
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Deletade filer reparerades
Man har lyckats reparera de deletade filerna.

https://youtu.be/cyQ_K1-tEIw

Vilka jävla grund-puckon.
De klarar inte av att rensa bort sin egen skit ens en gång.
Nu blir det ju bara värre pga raderingen.

Nyss skulle de klara sig en stund genom att slå i armar och låtsas vara oförstående.

Nu finns där bevis på att någon medvetet försökt sopa igen spåren.

HERE WE GO.✌
2021-05-18, 00:21
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Ja, du förstår uppenbarligen inte skillnaden mellan att vara en av de inblandade långivarna inför ett köp och att vara den som köper...Herregud, men man börjar bli van vid tramsig voodoo-logik och guilt by association från din och Nixters sida.

Nope. China government joint venture UBS securities
https://en.m.wikipedia.org/wiki/UBS_Securities,_China_branch
2021-05-18, 00:24
Medlem
siisters avatar
Citat:
Nope. China government joint venture UBS securities
https://en.m.wikipedia.org/wiki/UBS_Securities,_China_branch

UBS Securities Co., Ltd.
Predecessor Beijing Securities
Founded 2006
Headquarters Beijing, China
Area served Mainland China
2021-05-18, 00:24
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Cyber Ninjas vill ha svar på frågor och Maricopa Countys styrelses svar var

“I will not be responding to any more requests from this sham process,” Chairman Jack Sellers said in closing the livestreamed meeting. “Finish what you’re calling an audit and be ready to defend your report in a court of law.”

Jag tolkar inte det som att styrelsen ska stämma någon.

Skön inställning det andra gänget verkar ha.

Trodde ni menade alvar med att vi skulle sitta som ett gäng dummerjönsar när resultat skulle bli det samma som valresultatet.

Varför beter sig styrelsen så här?
2021-05-18, 00:26
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Absolut. Nu börjar hjulen snurrar snabbt. The biggest voter fraud team in US history® får jobba hårt nu..

..Michigan
..Wisconsin
..New Hampshire
..Pennsylvania
..Georgia
..mfl

Jag läste att i New Hampshire gick det inte få maskinerna att räkna rätt en enda gång, trots flera försök.
Som vanligt blev felen till demokraternas fördel.
2021-05-18, 00:27
Medlem
Nixters avatar
Big time exposure happening in Michigan
Deperno kommer ut med mer information kring Dominion-maskiner och anställdas hela fusk upplägg.

Exponering maximum just nu. Skulle jag vara Dominion anställd skulle jag börja springa nu... Det går riktigt fort nu. Räknar med implodering senast Fredag

https://gab.com/PepeLivesMatter17/posts/106252761297456762
Senast redigerad av Nixter 2021-05-18 kl. 00:29.
2021-05-18, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X

Precis. Däremot är kinesiska intressen delägare i det kinesiska dotterbolaget i Kina. Kina tillåter nämligen inte helt utlandsägda bolag att bedriva verksamhet i Kina.
2021-05-18, 00:31
Medlem
Citat:
Vilka jävla grund-puckon.
De klarar inte av att rensa bort sin egen skit ens en gång.
Nu blir det ju bara värre pga raderingen.

Nyss skulle de klara sig en stund genom att slå i armar och låtsas vara oförstående.

Nu finns där bevis på att någon medvetet försökt sopa igen spåren.

HERE WE GO.✌

Det där är väl de där loggfilerna igen? Flera personer förklarade ju för dig att det inte alls är svårt att återskapa dem.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in