2021-05-18, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Mergim tror att Tanja riskerar ryka imorgon. Skrollar man igenom tex instas kommentarsfält skvallras det om samma sak (övriga deltagare skrivs det mycket mer om).

Jag har hela tiden trott att Tanjas fans bara är bättre än att de drevar ihjäl sig. Men vem vet. Kan hända att Tanja faktiskt glöms bort i den här omröstningen för att man tar henne för givet som säker i gajmet. Tål att upprepas, glöm inte bort att rädda din favorit!!
Mergims morsa riskerar att få min kuk i sig imorgon, haha rimmet är rolig. det blir madde eller judith och ingen annan som lämnar imorgon.
2021-05-18, 00:06
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
+1
Tycker Judith är obehaglig och riktigt falsk.
Vidrig person. Jag märkte det tidigt men folk är så lättlurade och naiva i Sverige. Bara hennes röst är genomfalsk och hon pratar som något mellan en pundare och bebis. Jag kommer be en aftonbön för första gången sen söndagsskolan om att hen ryker imorgon.
2021-05-18, 00:08
Medlem
Hur blir det imorgon då? Säger de bara namnet på personen som får lämna från ingenstans?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Sitter småfnissigt och tänker att du och Emelie kanske bondade lite här på FB förra året

Gulligt

Ni är lite lika...
Jag bondade med exakt noll (0) personer här förra året, så det tvivlar jag starkt på

Du behöver en exorcist och det är nu
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Undrar hur ärlig Nardos är, tror hon på riktigt att hon kommer sluta 4,5a lr tror hon att hon kommer vinna miljonen 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️
Den enda jag tror som känner sig säker på vinst är Emelie.
Medlem
Såg ni föresten att Mergim var inne på liven med Simons konto, han är så falsk!!

Patetisk hur han ska vara med varenda live ”bjud in mig, bjud in mig”

Falsk orm
Bannlyst
Nån som tror att gifta paret Pedram och Judith kommer hänga på utsidan?
Jag tror deras falska vänskap är över på några veckor 👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️
2021-05-18, 00:10
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Det tror jag, 1000%
Medlem
Jag tror alla de i huset tror att Nardos eller Madde kommer åka.
Medlem
Citat:
Jag tror absolut den kommer hålla! Inte att de kommer hänga dygnet runt, men de har och förstår varandra.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
BB har sagt att det inte funkar att rösta på på C More och TV4 Play från samma mailadress, det räknas bara som en röst. Du behöver olika mailadresser.

Nej det räknas.. Jag har ibland röstat på en person i ena appen och en annan i andra. Och varje gång jag kollar i appen, trots omstart av både telefon och app, så står det kvar olika röstningar i de olika apparna. Det sybkar inte så bara en röst dyker upp som registrerad. Min man har dessutom röstat i cmore appen från sin telefon (min inloggning) och lyckats rösta i den på en annan person än den jag röstat på från min telefon i samma app.

Så det verkar gå att rösta från 2 enheter i cmore appen med samma konto. För på hans telefon (trots omstart) så har det kvarstått att hns röst på "namn 1" är registrerad, och i min telefon (trots omstart) har det stått att min röst på "namn 2" är registrerad. Så ja, det går att rösta på olika personer från 2 olika enheter, och på olika personer från samma enhet men i de olika apparna.

Annars borde det ha synkat om i appen så det står samma från båda enheterna och i båda apparna efter man uppdaterat appen/startat om telefon m.m för att den bör känna av det om det vore så att bara ett alternativ blev registrerat.
Medlem
Citat:

Tror faktiskt de kommer hänga

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in