2021-05-17, 23:59
Medlem
Mergim tror att Tanja riskerar ryka imorgon. Skrollar man igenom tex instas kommentarsfält skvallras det om samma sak (övriga deltagare skrivs det mycket mer om).

Jag har hela tiden trott att Tanjas fans bara är bättre än att de drevar ihjäl sig. Men vem vet. Kan hända att Tanja faktiskt glöms bort i den här omröstningen för att man tar henne för givet som säker i gajmet. Tål att upprepas, glöm inte bort att rädda din favorit!!
Senast redigerad av TruthSeeker2 2021-05-18 kl. 00:01.
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Tycker att deltagarna slänger sig med ordet ”älskar” till höger och vänster. De säger frekvent att de ”älskar” varandra. Är det ett mode att slänga sig med det ordet eller har begreppet urvattnats?
Både och skulle jag tro. Ett bra ord att gå mode i, mindre bra att det urvattnas. Tycker det kanske hade räckt att säga "tycker om"..men jag är väl gammalmodig....
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tycker Judith har varit spydig och otrevlig länge mot Simon. Simon har inte varit det mot henne så nej han förtjänar det inte.
Det är bra så folk får se hur elak och falsk flatan är. En riktig mansgris i mina ögon.
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
"Att vi sex personer sitter här.. här sitter vi.. sex personer.. vi är sex olika individer... och det är så fint.. tänk att vi är sex olika individer, så fint.. jag är Judith, jag är ingen annan, jag kan inte vara någon annan, jag KOMMER aldrig vara någon annan.. "

Skjut mig i huvudet.
*PANG*
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Det är oroväckande många som kommenterar på Judiths Instagram om man jämför med t.e.x Simons.
Judith borde ha lämnat redan när hon snaskade godis-bikini i jacuzzin.
2021-05-18, 00:00
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Eller hur! Tänk om Adrian skulle fatta tycke för nån av dem?
Nu var du rolig. Mössan kommer sitta i baksätet med Mergin och pussas.
2021-05-18, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag skulle dock vilja säga att jag är lite av trådens ledare

så det har hon ju iaf rätt i, att det finns

Sitter småfnissigt och tänker att du och Emelie kanske bondade lite här på FB förra året

Gulligt

Ni är lite lika...
2021-05-18, 00:01
Bannlyst
Förra säsongen hela sista veckan höll Mergim på och tjata fram och tillbaka om han var i final lr inte.
Om han va kvar t.o.m fredagen så skulle det var säkert att han va i final, så åkte han ut på torsdagen lr fredagen 😂😂😂
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Både och skulle jag tro. Ett bra ord att gå mode i, mindre bra att det urvattnas. Tycker det kanske hade räckt att säga "tycker om"..men jag är väl gammalmodig....
Jag är i så fall också gammaldags. Tycker det ordet reserveras för människor man de facto ”älskar”. Låter märkligt i mina öron när de säger att de älskar varandra till höger och vänster efter 2-3 månaders bekantskap.
Medlem
1754s avatar
Dom måste ha skrikit högt därinne eftersom vi hörde ända ut.....

Intressant att se ett tomt hus, men när alla biktar sig samtidigt så skulle dom kunna visa det på liven också. Dom har gjort det 1 gång mig veterligen.
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Sitter och småfnissigt och tänker att du och Emelie kanske bondade lite här på FB förra året

Gulligt

Ni är lite lika...
Ouch. Det där var fan ingen komplimang.....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Mergim tror att Tanja riskerar ryka imorgon. Skrollar man igenom tex instas kommentarsfält skvallras det om samma sak (övriga deltagare skrivs det mycket mer om).

Jag har hela tiden trott att Tanjas fans bara är bättre än att de drevar ihjäl sig. Men vem vet. Kan hända att Tanja faktiskt glöms bort i den här omröstningen för att man tar henne för givet som säker i gajmet. Tål att upprepas, glöm inte bort att rädda din favorit!!

Nej du! Tanja åker ingenstans!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in