2021-05-17, 23:50
Medlem
Retcon26s avatar
Du har bränt den bron.
Citera
2021-05-18, 00:01
Medlem
neuron-drones avatar
Folk som ska försöka laga förhållanden för sin egen egoism kan försöka att hålla sin plåga för sig själv istället för att smeta den på andra.

Har själv blivit sönderspammad. När jag inte svarat så har ursäkterna kommit. Med själviska förklaringar. Som att hon ber om förlåtelse för att hon spammat, men jag måste ju förstå hur hemskt hon haft det och nu måste jag för hennes skull lyssna på henne igen.

Hade djävulskapet backat och lärt sig trösta sig själv istället för att fläka ut sin självömkan i 80 meddelanden på rad i vidrig självömkan kanske man gett en ny chans.

Är man en sådan energitjuv så ska man ha på tasken till man förstår att man skadar andra och att de också har ett värde.

Folk kan vara hur mentalt sjuka som helst men egoism, självömkan och spammande behöver inte vara en del.

Alla har säkert gjort fel någon gång och jag skäms för när jag gått över gränser, men det gör det inte OK att gå över gränserna mer. Man får en mental smäll och man får äga sitt skitaktiga beteende. Gör man inte det kan man aldrig bli bättre. Då blir man bara beroende av att plåga andra med sitt eget skit.

Acceptera att du är blockad och sluta tyck synd om dig själv. Du har själv ställt till det.
Citera
2021-05-18, 07:40
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Folk som ska försöka laga förhållanden för sin egen egoism kan försöka att hålla sin plåga för sig själv istället för att smeta den på andra.

Har själv blivit sönderspammad. När jag inte svarat så har ursäkterna kommit. Med själviska förklaringar. Som att hon ber om förlåtelse för att hon spammat, men jag måste ju förstå hur hemskt hon haft det och nu måste jag för hennes skull lyssna på henne igen.

Hade djävulskapet backat och lärt sig trösta sig själv istället för att fläka ut sin självömkan i 80 meddelanden på rad i vidrig självömkan kanske man gett en ny chans.

Är man en sådan energitjuv så ska man ha på tasken till man förstår att man skadar andra och att de också har ett värde.

Folk kan vara hur mentalt sjuka som helst men egoism, självömkan och spammande behöver inte vara en del.

Alla har säkert gjort fel någon gång och jag skäms för när jag gått över gränser, men det gör det inte OK att gå över gränserna mer. Man får en mental smäll och man får äga sitt skitaktiga beteende. Gör man inte det kan man aldrig bli bättre. Då blir man bara beroende av att plåga andra med sitt eget skit.

Acceptera att du är blockad och sluta tyck synd om dig själv. Du har själv ställt till det.

+1.

Självömkan är den värsta sorten när man har betett sig illa mot någon och visar på att man fortsätter fokusera på sig själv och inte den man betett sig illa mot. Visar även på bristande respekt för sig själv och mot andra. Inget bra partnermaterial utan en stor red flag.

// CC
Citera
2021-05-19, 19:15
Medlem
Peripheryys avatar
Gå vidare i livet. Det kan ta ett bra tag innan du kommer över hen, men det blir lättare för varje månad och till slut tänker du inte ens på personen längre.

Skicka inget mer till personen. Vill människan ha kontakt med dig lär du bli kontaktad, men förvänta dig inget.
Citera
2021-05-22, 20:04
Medlem
Äsc
Citera
2021-05-23, 12:51
Medlem
Houslers avatar
Sluta stalka. Lämna personen ifred.
Citera
2021-10-12, 07:01
Medlem
annanmedlems avatar
Skit och skit.

Bygga sig intressse för en person som sen börjar dejta en annan och sedan försöka hålla kvar det och bygga upp / ha det redo / ta fram det vid indikation på att det kanske är dags och få skrota det när det visst inte var det igen och igen och sedan om hon slutligen börjar kolla efter andra istället för en själv + att man under hela tiden lägger en massa tid och energi på att tala med henne / det blir ju bra jävligt jobbigt tillslut.
Senast redigerad av annanmedlem 2021-10-12 kl. 07:05.
Citera
2021-10-18, 10:04
Medlem
Sa jag någonsin vad definitionen av vansinne är? Galenskap gör exakt samma sak. Om och om igen. Förväntar, skit att förändras.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in