2021-05-17, 20:46
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hade ju varit skojsigt ifall hon inte ens blev top2! dom tror att dom är något!!

Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Inte integreras , har vissa ens en chans att integreras? Det finns alltid två sidor av myntet.

Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jävla babbar!! dom kan ju försöka!! dom ska ut ur sverige för det första

Nu får vi kanske tänka inte dra för snabba slutsatser. Programmet går ju på sjuan och är inte det minsta populärt. De som delar skiten på instagram är kanske något hundratal. Ingen bryr sig utom Mergim. Han är en tragisk figur. Ingen vill helst umgås med honom, av de förra året Sami som kanske skickar något när han rökt på. De själva tror ju bli sig Sveriges populäraste tv-ikoner. Programmet har i princip inga tittare vilket gör det hela ännu mer komiskt. Mergim som kallar sig nu Mr. BB är tillbaka till att vara en bortglömd nolla efter BB måste nu jobba på att hålla sig i rampljuset. Men ingen bryr sig, han har 150 pers på sina lives när han inte vill suga på de andra i huset som är poppis, just nu.

Dessa stolpskott tror att han är ute efter deras vänskap, men Mergim kommer göra samma sak igen nästa år, om BB sänds, och återigen kontakta alla familjer. Vad är det folk inte fattar om tönten.
2021-05-17, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Hur vet du det? Kan vi vara helt 100% säkra på det?

Alltså om Pedram får stanna ikväll tappar jag fan hoppet om svenska folket.
2021-05-17, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Hur vet du det? Kan vi vara helt 100% säkra på det?

Tror det finns en chans att Madde äntligen åker.
2021-05-17, 20:49
Medlem
Nardos måste ta tag i sin kost när hon kommer ut.
Kombinationen av att ligga i sängen halva dan, supa och äta 5 mål mat varje dag har verkligen satt sina spår.
2021-05-17, 20:51
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Inte konstigt att många länder inte vill ha in detta. Se nu själva hur snacket går i orten om svenskar. Simon skall bort, endast Pedram och Nardos skall röstas fram. Börjar folk fatta. De kommer aldrig integreras och vill rövknulla detta stackars land.

först var det kumbaya med sin kärlek på insta, sen kom ghetto och tåg över, nu kommer produktionen/ghetto och hjälper så mycket dem bara orkar att eritrea vinner.
Vinner den gapande ghettobrud då är det säkert sista BB som jag tittar på..
2021-05-17, 20:52
Medlem
Ni som brukar betta på BB... om det nu kommer oväntat stora röstmängder på en viss person så här sent, kan det räknas som "matchfixning" (ni fattar säkert vad jag menar, jag är inte så hemma i terminologin men tänker att det kanske är "otillbörlig påverkan" eller nåt)?
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Tyvärr tycker jag det modereras för lite i denna tråd. Kanske att inlägg inte anmäls heller.
Det märks att du har noll koll på Flashback.
Om du läser andra trådar inser du snabbt att i jämförelse är denna tråd ett kafferep med äldre damer. Vilket det också har blivit då det aldrig har tjatats om språkbruket tidigare. Gamla feta damer har kommit in och lever rövare här
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Kombinationen av att ligga i sängen halva dan, supa och äta 5 mål mat varje dag har verkligen satt sina spår.

Hon är duktig i gymmet när hon väl är där, så träning och kost lär nog stå på hennes schema när hon är ute.😉
2021-05-17, 20:53
Medlem
Pedram sa precis att hans magkänsla för ikväll är bra. Jag tror han har helt fel. Hoppas hoppas.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Ni som brukar betta på BB... om det nu kommer oväntat stora röstmängder på en viss person så här sent, kan det räknas som "matchfixning" (ni fattar säkert vad jag menar, jag är inte så hemma i terminologin men tänker att det kanske är "otillbörlig påverkan" eller nåt)?

inte en jävla aning men spelet stänger nog innan programmet börjar tror jag ???
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Jag köper (typ) vad du skriver. Många här har varit äckliga och nedlåtande av de anledningar du tar upp, MEN majoriteten (vågar jag påstå) har liksom jag stört mig på just hennes agerande och beteenden och jag kan lova dig till 100% att det inte har någonting med hennes hudfärg att göra. Jag hade stört mig EXAKT lika mycket på henne alldeles oavsett härkomst... Så att vända det till att alla tycker illa om Nardos p g a att hon har mörkare hud, det är värst av allt tycker jag.
Ja, det är vidrigt med folk som skriver nedvärderande p g a etnicitet och ursprung, men det är lika vidrigt med folk som ska vrida allt till rasism där det inte finns någon. För då får plötsligt ingen skriva något negativt alls vad gäller HUR HON ÄR SOM PERSON, för då är man rasist??!?!!!

Personligen tycker jag att Nardos framstår som egoistisk, ouppfostrad, falsk, puckad och emotionellt jävla störd och DET är anledningarna till att jag inte gillar henne. Ingenting annat.

Håller med, jag stör mig på Nardos beteende också och jag syftar inte på de skribenter som använder sig av objektiv kritik precis som vi upplever henne. Det är dem som lägger vikt på hennes ursprung och man kan argumentera för hur man känner utan att jämföra Nardos med icke mänskliga varelser!

Ovanstående du skriver är mer beskrivande då du nämner hennes dåliga egenskaper och det är helt ok då du också säger att hon framstår som detta och du gillar inte det. Helt ok, då förstår jag varför du har svårt för Nardos och även om vi inte är överens i allt så har du med dina fakta kommit med något som ändå är konstruktivt. Att man kan störa sig och tycka en person krockar med ens egna moral och värderingar är förståeligt. Jag förstår vad du menar och det är inte att vara rasist för att man stör sig extra på någon!
2021-05-17, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Det är inte bara hon ❤

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in