2021-05-17, 20:19
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Det här försvaret mot nardos är lika utstuderat och planerat som när joel kom ut ur garderoben veckan innan han gick in i huset

allt är planerat för att emelie var påväg att ta en jordsked seger varför har dem inte annars reagerat tidigare orden om nardos har man ju sett sen vecka 1
Helt rätt. Men jag tror inte det räcker för att Nardos ska vinna.
2021-05-17, 20:19
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillasysterSara
Jag kollade på Megrims story och jag måste säga att det är bara så vidrigt av er som använder n-ordet till Nardos och kallar henne för apa, gorilla och annat SLUTA med det!! Hon har inte valt sin hudfärg överhuvetaget. Ni har en märklig syn och det är bara töntigt och fånigt av er som gör det. Ni är så pinsamma.
Ja det är uppenbarligen något stört i dessa människor som skriver sånna saker, rejält barnsligt och töntigt som du säger.
Även om hon inte valt sin hudfärg så är det en fantastisk sådan. Punkt!
2021-05-17, 20:20
Bannlyst
[quote=Emmvalentine|75912369]Men Emelie står ju såklart inte för rasism heller.. Alla deltagare och förhoppningsvis alla där ute, och alla vi här inne, vill väl få bort rasismen, annars är det ju nått stört. Så bra om Dompa och gänget lägger ut 👍
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Gamnacken åker garanterat.
Det är samma efterblivna MENA som röstar på allt som de föds med så länge det inte är svenskar.

nej peddi kommer ju inte åka nu efter mergim koordinerade försvar av nardos som går som en löpeld över sociala medier att rösta på nados och rädda peddi ikväll
Medlem
Är det ”Mr BB” med tillhörande storhetsvansinne som ligger bakom att människor som inte tittar på programmet uppmanas rösta? Det blir ju så himla fel mot konceptet!

Rasism ska bekämpas och jag försvarar verkligen inte det som skrivits/skrivs men det är inte rätt sätt att skapa ”vi mot de” och att det ska påverka BB! Så idiotiskt hela grejen. 🙄
Senast redigerad av Teerix65 2021-05-17 kl. 20:22.
Medlem
Åker peddo kallar vi produktionen rasister!
2021-05-17, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Helt rätt. Men jag tror inte det räcker för att Nardos ska vinna.

lätt att det kommer göra du vet hur hög ställning rasismen har i media bara du nämner nåt om nardos nu så är du rasist
2021-05-17, 20:22
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Hörde bara det såg inte, höll på o surfa nätet. Lägg upp en video...för BB tar ju säkert inte med det...dom brukar inte ta med självklara saker...
Sorry, spelar inte in liven..
2021-05-17, 20:22
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Helt sjukt. Nardos ska fan inte vinna för att hon är invandrare.
Sjukt jävla land vi bor i! Tänk hur det kommer se ut om 20 år.
Fucking kaos på Instagram. Hoppas Emelie kan sno miljonen från Nardos!

Inte konstigt att många länder inte vill ha in detta. Se nu själva hur snacket går i orten om svenskar. Simon skall bort, endast Pedram och Nardos skall röstas fram. Börjar folk fatta. De kommer aldrig integreras och vill rövknulla detta stackars land.
2021-05-17, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Är det ”Mr BB” med tillhörande storhetsvansinne som ligger bakom att människor som inte tittar på programmet uppmanas rösta? Det blir ju så himla fel mot konceptet!

Rasism ska bekämpas och jag försvarar verkligen inte allt som skrivs men det är inte rätt sätt att skapa ”vi mot de” och att det ska påverka BB! Så idiotiskt hela grejen. 🙄

stämmer mergim ska få ut simon till varje pris och få nardos till vinnare så han kan berätta sen för nardos att "det är tack vare mig jag slogs för dig här ute" kolla liven mergim ska ha med snubbe imorgon dem kommer snacka så mycket skit om simon
2021-05-17, 20:24
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Bra formulerat, hatten av! 👏

Edit: åter då till min fundering, vem har det yttersta ansvaret för vad som skrivs här, den enskilde skribenten eller den som tillhandahåller plattformen? (Vet att vissa dagstidningar stänger av kommentarsfält för att de som ansvarig utgivare måste ha koll på att det inte skrivs sånt som bryter mot lagar).

Ja det är ju då den som tillhandahåller plattformen för att rensa och se till att forumet som sådant inte får dåligt rykte. Den enskilde skribenten har ett personligt ansvar som medmänniska att veta vart gränsen går men överskrids den så bör dessa rannsaka sig själva och fundera på vilka värderingar de lämnar efter sig till nästa generation.

Man får ha en tuff ton här och det är jag fine med då jag gillar argumentationer och diskussioner. Problemet är när en del verkar ha slut på argument så då tar man till förolämpningar och annat. Jag kan svara för mig själv men de i huset vet inte om allt vidrigt de kallas för. Objektiv kritik är en sak men att jämställa människor med djur och förminska dess rätt att existera och med det gå emot mänskliga rättigheter, där går det över gränsen!

Det står tydligt på regler vad som är tillåtet och vad som är förbjudet och denna tråd innehåller alldeles för mycket hat, hets, diskriminering, rasism och grova kränkningar.
2021-05-17, 20:25
Medlem
Citat:

Rasism ska bekämpas och jag försvarar verkligen inte det som skrivits/skrivs men det är inte rätt sätt att skapa ”vi mot de” och att det ska påverka BB! Så idiotiskt hela grejen. 🙄

Tacka skribenterna som inte kunde hålla sina vidriga kommentarer i styr , det blir så här när det hatas utan anledning ett vi mot dem. BB är inte undantaget , se på samhället i stort lika där också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in