2021-05-16, 18:15
Medlem
Du verka missa att jag känner tjejen. Och jag VET därför att hon inte har kontaktat någon. Tidningar har ringt och smsa henne som idioter är så okänsliga. Dom har ringt hennes familj tom, pappa flera gånger. Hon svarar inte någon efter att hon sa en mening till en journalist som ringde henne och sa att hon INTE pratar ut i tidningen och fick hon att lita på det. Han sa att han hade redan pratat med Åklagaren som också kommenterade i tidningen och allt var lugnt. Det är sanning. Det andra som sägs kommer ur idioter som inte känner henne och vet om hur allt har gått. Ring tidningarna själv och fråga.

Patrik är skyldig oavsett för det som hänt har fortfarande hänt. Men jag tror han blir dömd och om inte är Sveriges rättsystem het jävla idiotiskt och det kommer fan visas.
Citera
2021-05-16, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edvin88
Du verka missa att jag känner tjejen. Och jag VET därför att hon inte har kontaktat någon. Tidningar har ringt och smsa henne som idioter är så okänsliga. Dom har ringt hennes familj tom, pappa flera gånger. Hon svarar inte någon efter att hon sa en mening till en journalist som ringde henne och sa att hon INTE pratar ut i tidningen och fick hon att lita på det. Han sa att han hade redan pratat med Åklagaren som också kommenterade i tidningen och allt var lugnt. Det är sanning. Det andra som sägs kommer ur idioter som inte känner henne och vet om hur allt har gått. Ring tidningarna själv och fråga.

Patrik är skyldig oavsett för det som hänt har fortfarande hänt. Men jag tror han blir dömd och om inte är Sveriges rättsystem het jävla idiotiskt och det kommer fan visas.
Men TACK för att det äntligen kommer sann fakta här i tråden.
Tyvärr så finns det alldeles för många människor som tror att när saker inte går att bevisa så det håller i rätten så har det inte hänt.

Eftersom även jag känner BO så är vi iaf 2st här i tråden som vet vad som har hänt, vilka bevis som finns och hur allt har gått till gällande media och våldtäktsanmälan som han blev friad ifrån.
Citera
2021-05-17, 08:01
Medlem
Det var inte BO som tipsade pressen, och det var inte BO som anmälde våldtäkt. Det var polisen som av det BO berättade i förhören fick misstanke om våldtäkt.
Citera
2021-05-17, 10:22
Medlem
Exakt. Hon anmälde misshandeln som pågick länge och i misshandeln sker också en våldtäckt. Hon trodde det räknades in i misshandeln men lag och polis bedömde det som 2 olika brott.
Tyvärr är bevisen för våldtäckt mkt högre och det fanns inga ögonvittnen. IDIOTISKT. Men han ÄR ändå skyldig för det har fort hänt. Exakt som allt annat under misshandeln har hänt. Suck för sveriges idiotiska system.SUCK

Hoppas ni andra i tråden som känner henne eller vet mer info INTE läcker ut detaljer nu under utredningen. Det Kan skada.
Citera
2021-05-17, 19:37
Medlem
Asystoles avatar
Känner PB mycket mycket väl. Han är utsatt för en häxjakt, justitiemord i likhet med Billy Butt. PB’S flickvän drar en fet vals och vill ha deg.
Citera
2021-05-17, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asystole
Känner PB mycket mycket väl. Han är utsatt för en häxjakt, justitiemord i likhet med Billy Butt. PB’S flickvän drar en fet vals och vill ha deg.

Hur tjänar man pengar på det här? Sälja storyn till medierna? Inte ens om det skulle blivit en fällande dom för våldtäkt så är skadestånd och kränkningsersättning särskilt höga. Knappast ens i närheten av värt hatet och drevet som är lätt att föreställa sig.
Polisen brukar även se igenom påhittade anmälningar och scenarion.
Citera
2021-05-17, 22:00
Medlem
SouthernGirls avatar
Citat:
Exakt. Hon anmälde misshandeln som pågick länge och i misshandeln sker också en våldtäckt. Hon trodde det räknades in i misshandeln men lag och polis bedömde det som 2 olika brott.
Tyvärr är bevisen för våldtäckt mkt högre och det fanns inga ögonvittnen. IDIOTISKT. Men han ÄR ändå skyldig för det har fort hänt. Exakt som allt annat under misshandeln har hänt. Suck för sveriges idiotiska system.SUCK

Hoppas ni andra i tråden som känner henne eller vet mer info INTE läcker ut detaljer nu under utredningen. Det Kan skada.

De dejtade i två månader.
”Pågick en längre tid”??

Nej du. Buffel och båg.
Citera
2021-05-18, 09:38
Medlem
Ja jag vet exakt hur länge dom dejtade, inte länge trotts de för länge. Och ne tack & lov höll misshandeln inte på under hela tiden inte det jag skrev. En gång räckte och den gången pågick det länge.
Citera
2021-05-18, 11:46
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ja jag vet exakt hur länge dom dejtade, inte länge trotts de för länge. Och ne tack & lov höll misshandeln inte på under hela tiden inte det jag skrev. En gång räckte och den gången pågick det länge.

Hoppas er vän mår bättre och att aset fälls.
Om du har bevis för våldtäkt eller annat tycker jag även om BO inte vill att du ska ta det till polisen. Att undanhålla bevis är aldrig bra. Kan slå tillbaks oavsett om det handlar om honom på BO. Att hon döljer saker.
Alltid bäst att lägga alla kort på bordet.

Men då stämde min tes rätt bra att hon anmäler misshandel och polisen anser det är grov kvinnofridskränkning samt att det även finns våldtäkt med i händelsen.
Polisen gör brottsrubriceringen inte anmälaren.
Citera
2021-05-18, 18:30
Medlem
Citat:

Eftersom du verkar veta precis allt om damen ifråga, så antar jag du även vet att hon stod på alla 4 för minst en annan undertiden hon dejtade PB?
Citera
2021-05-18, 21:30
Medlem
Jag känner henne ja så dumt att komma med idiotiska påhitt som inte stämmer.
Citera
2021-05-18, 21:54
Medlem
Citat:
Jag känner henne ja så dumt att komma med idiotiska påhitt som inte stämmer.
Din trovärdighet ger jag inte mkt för, eller så är du bara lurad!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in