2021-05-17, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Peddos nya frisyr är fan värre än när jag råkade göra en liten landningsbana i nacken på sambon
Att inte produktionen skickar in en frisör till honom 😂😂😂😂
2021-05-17, 18:10
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
hörde mergim var på krigsstigen mot flashback nån som följer som har prints??

Åh nej! "Mr BB" arg på flashback? Nu ligger vi risigt till. Vad ska vi ta oss till?
Jag skakar av skräck.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-17, 18:10
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Att inte produktionen skickar in en frisör till honom 😂😂😂😂

Det är bättre att skicka ut hela Gamnacken.
Lugnt det sker ikväll.
2021-05-17, 18:11
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av netaporter
Är det bara rasister och mobbare som kommenterar i tråden? Är det ingen som rensar bort alla rasistiska kommentarer?
Tyvärr funkar inte Flashback så.
2021-05-17, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Jaså. Bra ställe att börja på.
Välkommen till Flashback lille Mergim. Ingen gillar dig inte ens dina vänner i huset förra året.
Mergims fans består av gamla konton som inte används längre eller någon svart flicka från orten som hamnat snett i livet.

verkligen smart av snubben att börja på stället där han är mer hatad än nardos typ

Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Åh nej! "Mr BB" arg på flashback? Nu ligger vi risigt till. Vad ska vi ta oss till?
Jag skakar av skräck.

MVH/Gnomegirl.

ja shit vad rädda vi blir ska mergim åka runt till varje medlem här och spöa upp oss tönt

kommer ihåg förra året när han fick lennies knä i huvudet grät fan som en 5 åring
2021-05-17, 18:13
Medlem
essteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag är dock inte förvånad över att många backar Nardos för det som skrivits om henne här är nog bland det värsta jag har läst. Okej att man inte gillar Nardos beteende men att likställa henne med det ena och det andra är bara elakt och vidrigt, att sitta och generalisera och annat. Så ja, vore konstigt om de inte reagerade för jag håller med, ingen ska behöva komma ut och läsa det som skrivits om henne här.

Själv bedömer jag personer efter vad de gör! Många här sitter och kopplar ihop beteende med härkomst, läggning o.sv. Så om Judith är sarkastisk så är ALLA som har likadan läggning som henne sarkastiska?!!!

Eller Anders Eklund är Svensk och seriemördare, ja men då är alla Svenskar seriemördare!

Alltså ge objektiv kritik men visa respekt mot era medmänniskor och vart vi än kommer ifrån, vilka vi än är så är alla lika mycket värda. Det är negativa handlingar och beteenden som vi kan ogilla eller störa oss på!

Taaack!!
2021-05-17, 18:14
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Tyvärr funkar inte Flashback så.
Flashback fungerar som samhället gjorde en gång i tiden.
Med det fria ordet som ledord. Därför behövs det mer än någonsin mot woke och snowflakes.
2021-05-17, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Fy fan! Nu körde de den där vidriga tittut igen. Självklart ledd av Madde...
Men lägg av. Bruden är störd i huvudet på riktigt. Om Mössan hade gått förbi en brinnande bil och Madde satt i den så hade han gått förbi. Och hon gör någon jävla tittut lek för hans systerdotter som hon INTE HAR NÅGON RELATION TILL.
2021-05-17, 18:16
Medlem
Anonym396s avatar
Jag tror inte den här kampanjen kommer leda Nardos till vinst om inte alla influencers hoppar på den.

Jag tror inte Tanja eller Simon har en chans i finalen så jag hoppas Emelie lyckas sno miljonen från produktionens och Instagrams gullegris.
2021-05-17, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av netaporter
Är det bara rasister och mobbare som kommenterar i tråden? Är det ingen som rensar bort alla rasistiska kommentarer?

Jag är varken rasist eller mobbare. De som inte kan bete sig och skriver sån smörja får stå för det själva, blanda inte in mig. Tack.

Tillägg: Nardos är inte min favorit men det har inget att göra med vare sig etnicitet eller kön (eller nån annan diskrimineringsgrund).
Senast redigerad av Teerix65 2021-05-17 kl. 18:21.
2021-05-17, 18:18
Medlem
Conny63s avatar
Nardos militärvecka var det klart bästa i årets BB .Jag har iallafall inte skrattat mer åt nåt annat i denna skitsäsong.Hon gick in i rollen så hårt så det vart skitroligt. Vi alla har olika humor👍👍
Senast redigerad av Conny63 2021-05-17 kl. 18:22.
2021-05-17, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Jag dööööör. Har ingen påpekat detta för honom? 🤣🤣
Jag lyssnade bara på ett halv öra men det lät som alla var nöjda när Ojudith var klar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in