2021-05-17, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Aldrig i livet. Jag spyr när jag läser om snacket att Nardos borde vinna för att hon är svart.

Sådana taktiker av Mergim m.fl. ska inte fan inte leda till vinst!

skiter högaktningsfullt i om hon är svart brun grön men jag hatar emelie mer nu än nardos så måste jag välja mellan dem 2 är valet enkelt

millen till skickas till eritrea
2021-05-17, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag ser hellre Emelie vinna faktiskt, även om jag inte direkt gillar henne.. Nardos FÅR helt enkelt inte vinna med tanke på alla fördelar, räkmacksåkande, överdrivet med tv-tid och skönvinklingar av produktionen hon fått. Att skrika sig fram till en mille vore fan inte ok.

även emelie har ju fått en fruktansvärd jävla räkmacka genom säsongen
2021-05-17, 15:29
Medlem
Simon kommer vara ensam kille kvar i huset efter ikväll🤪

Undra när nästa person åker ut sedan? Måste väl åka någon på typ torsdag och sedan lördag?
Medlem
Conny63s avatar
Är det nån mer som sagt om dom vann miljonen skulle skänka en del till välgörenhet förutom Nardos o Pedram ?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Det bästa vore om madde åkte ikväll. Ja helst Emelie. Men om madde åker kommer Emelie att vara odrägligare än vanligt . Så nej hon vinner inte

nej nej nej för då kommer emelie garanterat få maddes röster vilket gör att hon kommer bli ännu starkare och att seger i stort sett redan är hennes därför är det så viktigt att peddi åker
2021-05-17, 15:30
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Viken idé jag fick.
Ta in Cesar Millan från det programmet och låt honom sköta Nardos. Varje gång hon börjar skrika vrider han om hennes nackskinn och säger "tsst".
Det kanske skulle funka. Vore iallafall värt ett försök.

MVH/Gnomegirl.
Hahaha!! 😁

Fast det skulle nog tyvärr inte funka. ☹
Nardos är ju alldeles för ouppfostrad och det är ju fullständigt omöjligt att lära henne ens det allra enklaste kommandot.

Men ett anti-skallhalsband, som reagerar på hundars skällande (och Nardos röst) och sprutar nån illaluktande gegga i hennes näsa så fort hon öppnar munnen kanske gör susen? 😃

Och för att vara på den säkra sidan, rekommenderas i Nardos fall även kastrering kombinerat med munkorg.
2021-05-17, 15:31
Medlem
xrlpyts avatar
Jag MÅSTE verkligen se Nardos reaktion när hon får se Edward Blom för första gången, jag HOPPAS att ingen spoilar det för henne utan att hon filmar det samtidigt..!

Guld vore ju om Edward kunde spela in en videohälsning till henne som visades i måndagsfinalen..
2021-05-17, 15:31
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Absolut inte något fel i att spela spelet eller vilja vinna en miljon.

Men däremot att vara falsk gillar jag inte.
Såg att Emelie frågade sina kompisar hur hon skötte "sitt jobb" i huset.

Jag hoppas att hon inte vinner BB däremot hoppas jag att det blir hon och Dompa så att hon slutar vara en bitter, kränkt och manshatande feminist.

Hon behöver kärlek, inte pengar.
2021-05-17, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej nej nej för då kommer emelie garanterat få maddes röster vilket gör att hon kommer bli ännu starkare och att seger i stort sett redan är hennes därför är det så viktigt att peddi åker
Tror du inte att Maddes fans ser det vi ser ? Att Emelie bara använder henne som en marionettdocka. Hon skiter fullständigt i madde
2021-05-17, 15:32
Medlem
xrlpyts avatar
Som Nardos ser ut nu skrämmer hon mig också. Hon ser ut som en kvinnlig variant av Jokern, oof.
2021-05-17, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag MÅSTE verkligen se Nardos reaktion när hon får se Edward Blom för första gången, jag HOPPAS att ingen spoilar det för henne utan att hon filmar det samtidigt..!

Guld vore ju om Edward kunde spela in en videohälsning till henne som visades i måndagsfinalen..

Jaaaa! (Fast risken finns ju att Nardos skulle reagera väldigt... ocensurerat, vilket troligen inte skulle kännas positivt för Edward himself).
2021-05-17, 15:33
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Tror du inte att Maddes fans ser det vi ser ? Att Emelie bara använder henne som en marionettdocka. Hon skiter fullständigt i madde

Roligt att det var fler än jag som såg det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in