2021-05-17, 14:43
Bannlyst
Nya odds
Pedram Aghabeh
1.15
Madelene Billman
3.00
Emelie Svensson
4.50

Pedram har gått från 1.50, till 1.40 och nu 1.15, maxinsats var 750kr
Adrian hade 1.25 när han åkte ut ✌️
2021-05-17, 14:44
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Jag var bannad någon månad och då kollade jag insta via webben, även om jag inte kunde öppna konto lr kommentera.

Okej, ska testa. Tack för tips.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-17, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Men om BB riggat till det med 4 i final (har det hänt nån gång att 4 är kvar finaldagen)så ligger nog Nardos bäst till !

tror det bara kommer vara 3 i finalen eller så åker den 4 tidigt på finaldagen
2021-05-17, 14:46
Medlem
-tomten-s avatar
Jag är nog väldigt mycket äldre än de allra flesta som tittar på Big Brother. Tänkte skriva vad jag tycker om de deltagare som är kvar.

Pedram: Glad trevlig kille som är positiv till tävlingarna och även i övrigt positiv. Har svårt att förstå varför han är så illa omtyckt av så många här på Flashback.

Tanja: Underbart positiv tjej. Jag visste inget om henne då jag varken har Facebook, instagram eller något sådant. Har aldrig sett ett avsnitt i något annat program hon varit med i. För mig är hon en mycket värdig vinnare.

Emelie: Söt tjej men fruktansvärt egoistisk, bortskämd, tjurig och så tycker hon ju synd om sig själv när något går emot henne. Tror ju inte på det men jag kan i alla fall hoppas att hon åker ut ikväll.

Nardos: Hennes "förstår du?" i varannan mening när hon pratar med någon är så jäkla irriterande. Vad tror hon egentligen om folk? Förstår ni? Otroligt ointressant när hon diskuterar något.
Fruktansvärt dålig på tävlingar och har nog inga större studieskulder....men kan vara rätt charmig, även om det inte är så ofta. Långsintheten har fått ett ansikte.

Judith: Förstår inte riktigt varför så många tycker illa om henne. Positiv till tävlingar och försöker ju hela tiden att få igång de andra. Glad och vill alla väl. Visst, hon är lite gapig men det är hon väl inte ensam om?

Madeleine: Överlägset vackrast och verkar vara väldigt klok. Hon släpper väl inte på spärrarna som de andra men där spelar nog åldern in. Positiv till tävlingarna och jag hoppas inte att hon åker ut ikväll.

Simon: Ja, vad ska jag egentligen skriva för att inte vara alltför negativ. Låtsas att han gråter som ett litet barn, elak när han inte får som han vill, missunnsam mot Tanja och verkar rösta på Madeleine för att han tror sig ha bäst chans mot henne om han själv hänger löst. Varför lägger han inte sina röster på Tanja om han tycker det är så fel att hon är med. För mig är han den överlägset ovärdigaste vinnaren. Hur kunde han förresten vinna tävlingen där de skulle ta på sig kläder i mörkret när han inte drack upp ölen.

För övrigt skulle jag önska lite mer utmanande tävlingar och hårdare "straff" för de som kommer sist.

Detta var lite tankar från en man som för tillfället har alldeles för mycket tid över.
2021-05-17, 14:46
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tror det bara kommer vara 3 i finalen eller så åker den 4 tidigt på finaldagen
Det måste ju vara så 👍
2021-05-17, 14:47
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
helt jävla otroligt att den bittra surfittan kan ta hem hela skiten
hon vinner inte det gör Tanja eller Simon
2021-05-17, 14:48
Medlem
Pedrams ”fade” som Judith fixat...ajajaj
2021-05-17, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
hon vinner inte det gör Tanja eller Simon

trodde också på det för en vecka sen men nä emelie kmmer vinna har störtdykt i oddsen idag bara tanja kan nog ta henne
2021-05-17, 14:52
Medlem
Shit nu såg jag peddis frilla VAD FAN HAR HÄNT
2021-05-17, 14:53
Medlem
Citat:
Shit nu såg jag peddis frilla VAD FAN HAR HÄNT
Ser verkligen inte klokt ut! 🤣🤣🤣🤣
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Nej man behöver välja vem av Tanja och Simon som ska supportas och gå all in på den. Annars vinner Emelie.

min vinnare är Tanja, däremot vet jag inte hur ska jag rösta idag. Vem som gynnar mest Tanjas vinst?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Pedrams ”fade” som Judith fixat...ajajaj

Fade? Det där är fan den skarpaste linjen jag har sett! Han ser inte klok ut...😅

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in