jag skrev det i mitt först inlägg om det att jag tycker att hela dera apperence skriker att dem kommer "knulla" när dem möts oavsett om dem försöker inbilla alla tittare att dem bara är "vänner och inte har några känslor för den andre"
ok då förstår jag hehe. inte konstigt vi inte hittade ngt på hennes insta
ok då förstår jag hehe. inte konstigt vi inte hittade ngt på hennes insta
D e bättre hon gör det med mig än med honom.
Ja jag vet att jag inte använder pukter och skit så ibland är det svårt att förstå vad jag skriver
ja som knull duger hon nog men leva med vettefan.
var ju sjukt cringe igår under deras möte om man nu som tess hävdat sen hon åkte ut att hon inte har några känslor för peddi så beter man sig väl inte på det sättet? skriker ju att hon bara vill knulla
och alla som följt liven VET ATT peddi hade/har känslor för tess sen kan han försöka inbilla oss nåt annat tom en 5 åring kunde se det ju även han bror kommenterade i en live att "men jo peddi har nog känslor för tess"
Helvete vad Stephanie är fräsch alltså. Jag är dock kluven till om hennes tits är äkta eller inte. Måste ju gå att få tag på nån bild där hon tar av sig.
Tess är go oxå men där vet man dom är fake, hade varit fint att ta sig en kik oavsett.
I övrigt hoppas jag Pedram eller Judith vinner. Övriga vill man ju bara skjuta av typ haha
Helvete vad Stephanie är fräsch alltså. Jag är dock kluven till om hennes tits är äkta eller inte. Måste ju gå att få tag på nån bild där hon tar av sig.
Tess är go oxå men där vet man dom är fake, hade varit fint att ta sig en kik oavsett.
I övrigt hoppas jag Pedram eller Judith vinner. Övriga vill man ju bara skjuta av typ haha
Tess emelie step och tanja har alla silikon på ett eller annat sätt
jag skrev det i mitt först inlägg om det att jag tycker att hela dera apperence skriker att dem kommer "knulla" när dem möts oavsett om dem försöker inbilla alla tittare att dem bara är "vänner och inte har några känslor för den andre"
Sluta snacka skit.
Du skrev så här:
Tess senaste insta story 😀😀 hon och peddi kommer knulla sönder sig ikväll
herregud vad pinsamt att hon ens postar det
peddi bikt också sååååå cringe
Självklart tolkas det som att Tess skrivit så, inte att det är "din uppfattning av situationen".
Du är värre än genomsnittlig Aftonbladetreporter.
Skäms
Tess emelie step och tanja har alla silikon på ett eller annat sätt
Ja men just brösten på Steph tänker jag inte är 100 dock. Hon har ju ordentliga former överlag. I övrigt är det fruktansvärt irriterande med alla jävla brudar som gör läppar, hur tänker man? Aldrig fått ett vettigt svar, allt är en trend.
Självklart tolkas det som att Tess skrivit så, inte att det är "din uppfattning av situationen".
Skäms
Ja jag skrev ju i ett annat inlägg att jag ibland skriver slarvigt och det kan vara svårt att förstå mig
jag syftade på helheten hon postade med peddi bikt och allt
Skäms
Vänta nu, har dom ens legat? Eller skall dom ligga på utsidan?
men vadå? hon har ju inga känslor för honom han är ju bara en VÄN yeah right
Hon är en desperat idiot som ska rida på (vad hon tror) Peddos framgång i BB.
Saken är bara den att röstarna har INTE gjort rätt när NI INTE röstat ut peddot. jag sade i tidigare inlägg vänta 2 veckor efter Tess utgång, Men sen blev andra så mycket viktigare, varför vet jag inte.
Men som sagt tur man inte känner dessa avarter personligen, tur man kan avfölja dem. Och tur att BB snart är slut. Denna säsong har varit SKIT!!!!!!!!!
Yep. Gratis kanske det inte är men nästintill, men jag fattar vad du menar.
Det enda problemet är att fyran kan på pappret visa massa timmar av svenskproducerat innehåll. Vad de totalt får in med BB är ju rätt mycket. Så även om det kostar en hel del att producera så skall man kanske jämföra med hur höga böter man får betala för att inte kunna uppfylla målet. Det betyder ju inte att vi som tittare vill ha högre kvalitet man frågan är hur mycket de bryr sig egentligen. Normalt sett borde en koncern av den storleken stoppa blödningen med så få tittare men som sagt de får in en massa timmar istället. Och ser man på resultatet så vet man att fyran inte bryr sig om BB speciellt mycket.
Eller hur!
Fyrans hantering av detta anrika koncept är som om Luleås PRO-förening skulle arrangera nästa fotbolls VM!