2021-05-17, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Klent försök att få folk att rösta på aggressiva Pedram.

Ah han bryr jag mig inte om, tänkte det är bättre att ha kvar han nu för han kommer ändå inte vinna...
2021-05-17, 12:40
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hahaha, ja "Mannen som talar med hundar" har säkert Tv4 fått med gratis, som del av ett programpaket?

Ja att BB har sämre tittarsiffror än det skit programmet säger verkligen allt!

Nu är det nog, lägg ner skiten!

Yep. Gratis kanske det inte är men nästintill, men jag fattar vad du menar.
Det enda problemet är att fyran kan på pappret visa massa timmar av svenskproducerat innehåll. Vad de totalt får in med BB är ju rätt mycket. Så även om det kostar en hel del att producera så skall man kanske jämföra med hur höga böter man får betala för att inte kunna uppfylla målet. Det betyder ju inte att vi som tittare vill ha högre kvalitet man frågan är hur mycket de bryr sig egentligen. Normalt sett borde en koncern av den storleken stoppa blödningen med så få tittare men som sagt de får in en massa timmar istället. Och ser man på resultatet så vet man att fyran inte bryr sig om BB speciellt mycket.
2021-05-17, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Nardos: Var är simon och pedram

Madde simon sover för han var trött peddi tror jag också vilar/sover

Judith: trötta på vad oss eller? tänk om det varit tvärtom 5 killar och 2 tjejer det hade varit kaaaos

hon är så jävla trög ibland kör ständigt sitt jävla man/kvinno kort
Undrar hur kocken tänkte med fritösen nu.🤔 oljan täcker ju inte.
2021-05-17, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Ok, men ja e amatör på insta , använder det aldrig. om jag går till hennes insta kan jag se hennes flöde om man kallar det det, det hon lägger upp alltså. Är detta hennes insta story? Eller var hittar jag den? Ser ingen post om knulla pedram?!

haha är ju inte tess som skrev knulla peddi var jag som sa det

du söker bara på hennes namn är profilen såkallad öppen så kommer du se en rödring runt hennes profilbild då får du upp hennes stories det är typ rörligt material

ibland kan man få gå in på profilen för att se den röda ringen runt profilbilden
2021-05-17, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Vad skrev hon?
Det finns inget sånt på hennes story
2021-05-17, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Det finns inget sånt på hennes story

har aldrig sagt att det står på hennes story det var jag som skrev det att dem verkligen "kommer knulla satan nä eddi åker ut ikväll"

hur länge ska dem ljuga för varan att "nä vi har inga känslor för varandra vi är bara vänner" yeah right
2021-05-17, 12:48
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
haha är ju inte tess som skrev knulla peddi var jag som sa det

du söker bara på hennes namn är profilen såkallad öppen så kommer du se en rödring runt hennes profilbild då får du upp hennes stories det är typ rörligt material

ibland kan man få gå in på profilen för att se den röda ringen runt profilbilden

okej...men nån skrev att tess skrivit det, o d e d alla tror här nu? Många frågar om det o vill se det hon skrev.

jag googleade o hittade hur man kom åt story, men hitta inget hon lagt upp om knulla peddot. Men nu förstår jag om det inte var hon som skrev det.

Var skrev du det då menar du? HÄr på FB eller på insta story i svar till henne där?
2021-05-17, 12:49
Bannlyst
Mergim är för Madde på insta ✌️
2021-05-17, 12:50
Medlem
Citat:
har aldrig sagt att det står på hennes story det var jag som skrev det att dem verkligen "kommer knulla satan nä eddi åker ut ikväll"

hur länge ska dem ljuga för varan att "nä vi har inga känslor för varandra vi är bara vänner" yeah right
Bättre om Emelie får ut o ligga . Hon som helt plötsligt är sååå kääähr. Dumt att hålla kvar henne . Låt henne förenas med sin stora kärlek 😂
2021-05-17, 12:54
Bannlyst
Citat:
Ok, men ja e amatör på insta , använder det aldrig. om jag går till hennes insta kan jag se hennes flöde om man kallar det det, det hon lägger upp alltså. Är detta hennes insta story? Eller var hittar jag den? Ser ingen post om knulla pedram?!

Har ett minne av det nu när du säger det. Idag hade tv4 cencurerat. Men hon vann väl hela BB efter det....

Ingen aning, vad får dig att tro det, har du läst någonstans om att dom har köpt rättigheterna i 3 år ?

Jag har för mig att det var Kermith som tog fram lite fakta på kostnaden av huset, antal tittare och just att det var 3 år som dom hade kontrakt på men jag kan ha fel.
2021-05-17, 13:00
Medlem
Citat:
okej...men nån skrev att tess skrivit det, o d e d alla tror här nu? Många frågar om det o vill se det hon skrev.

jag googleade o hittade hur man kom åt story, men hitta inget hon lagt upp om knulla peddot. Men nu förstår jag om det inte var hon som skrev det.

Var skrev du det då menar du? HÄr på FB eller på insta story i svar till henne där?

jag skrev det i mitt först inlägg om det att jag tycker att hela dera apperence skriker att dem kommer "knulla" när dem möts oavsett om dem försöker inbilla alla tittare att dem bara är "vänner och inte har några känslor för den andre"
2021-05-17, 13:02
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Jag har för mig att det var Kermith som tog fram lite fakta på kostnaden av huset, antal tittare och just att det var 3 år som dom hade kontrakt på men jag kan ha fel.
Ok, intressant. vet du ungefär när det var han postade den infon?
Om dom ska ha 1 år till, så måste dom läggas ner cencuren o inte sända det 19 utan 22 så det inte blir ett barnprogram. O inse att det riktiga BB är det som man ser 24/7 live o inte dagsavsnitten, så det måste produceras för tittarna också.

Oftast köper dom ju rättigheter mer än ett år, så kanske det är 3...

https://www.banijayrights.com/

https://www.banijayrights.com/programmes/9338

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in