2021-05-17, 12:12
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Alla här inne som vill att Simon eller Tanja vinner borde inte rösta kvar varken Madde eller Emelie, just saying..
😄😄
2021-05-17, 12:12
Bannlyst
Madde slog ut Adrian, och Adrian är mycket större på sociala medier än Pedram.
Tänk bara att både Mergim och Nardos fans försökte rädda Adrian, ändå vann Madde över honom.
Pedram är chanslös, 99% 😉
2021-05-17, 12:13
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Tänker på skräcknatten, onda magikern som hon fick fixa själv och det gjorde hon bra. Sen har hon fått flera besök och en kärleksförklaring. Sånt skiner,
Inte i mina ögon?
Inget av det du radade upp är väl nånting som kan klassificeras som "skinande", eller ens tillstymmelse till underhållande!?

Tvärtom IMO.
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Madde slog ut Adrian, och Adrian är mycket större på sociala medier än Pedram.
Tänk bara att både Mergim och Nardos fans försökte rädda Adrian, ändå vann Madde över honom.
Pedram är chanslös, 99% 😉
Yep. Maddes fans är dessutom äldre och hänger inte så mycket på sociala medier. De har jobb att sköta
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
var har jag sagt emelie åker??
Du vet vad jag menar. Inte vinner !!
2021-05-17, 12:15
Medlem
Vem räddar ni ikväll?
2021-05-17, 12:16
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
kasta in en norsk flagga som brinner ! ! ! ! på gården alltså

Hihi, minns ni när Jessica sabbade en norsk flagga den 17:e Maj -06? Vilket j-a liv det blev.
Lite onödigt och respektlöst imo men ändå jäkligt roligt och bra TV.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-17, 12:17
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Bra kommentar. Att tittarsiffrorna är de lägsta i BBs historia måste oroa ordentligt. Att förlora hälften av tittarsiffrorna på ett år en bedrift i sig. En gammal repris av "Mannen som talar med hundar" som har fler tittare måste ge fyran huvudvärk. Endast fyrans krav på svenskproducerat innehåll gör att de håller BB vid liv. En skitserie från USA som drar fler tittare kostar peanuts i jämförelse med BB
Hahaha, ja "Mannen som talar med hundar" har säkert Tv4 fått med gratis, som del av ett programpaket?

Ja att BB har sämre tittarsiffror än det skit programmet säger verkligen allt!

Nu är det nog, lägg ner skiten!
2021-05-17, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Simon har en alldeles fin chans bland "quite voters". Är han dessutom ensam kille kvar gynnar det honom förhoppningsvis.

tror du har en poäng jag säger inte att simon har mest stöd bland "quite voters" men han är definitivt i toppen där för han har inget Jätte stort konto bakom sig som emelie tanja och nardos har/hade som drar en del av rösterna hur stora eller små dem nu må vara 1 röst är en röst lixom

därför tror jag det bara är positivt om peddi åker och simon blir ensam kille han vet efter jackies ord igår att han har stöd på utsidan och att han är älskad så han kommer hålla ihop till finalen
2021-05-17, 12:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hihi, minns ni när Jessica sabbade en norsk flagga den 17:e Maj -06? Vilket j-a liv det blev.
Lite onödigt och respektlöst imo men ändå jäkligt roligt och bra TV.

MVH/Gnomegirl.

Det var en riktigt rolig säsong. Det borde ju vara något att satsa på till nästa säsong för 4an har väl ett år kvar av BB?
2021-05-17, 12:21
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Nej Narnia, att killar är otrogna mot dig är inte för att du är osminkad. Dom är det för att du är pryd och inte har sex.

Citat:
Ursprungligen postat av Esthlm
Pryd är nog inte rätt ord för det. Har inget med det att göra. Men tror snarare att dom inte vill ha kvar henne för att hon är så äckligt jobbig, har en vidrig personlighet och är narcissist!

Glöm föralldel inte hennes sinnessjuka illvrålande! Jag tror de flesta karlar finner det väldigt avtöndande att tvingas bära hörselkåpor under en eventuell sexakt.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-17, 12:21
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tror du har en poäng jag säger inte att simon har mest stöd bland "quite voters" men han är definitivt i toppen där för han har inget Jätte stort konto bakom sig som emelie tanja och nardos har/hade som drar en del av rösterna hur stora eller små dem nu må vara 1 röst är en röst lixom

därför tror jag det bara är positivt om peddi åker och simon blir ensam kille han vet efter jackies ord igår att han har stöd på utsidan och att han är älskad så han kommer hålla ihop till finalen

Har samma känsla, speciellt när man snackar lite på jobbet med de få som tittar. Snacket går "han gör åtminstone något, det spelar ingen roll om han är nykter eller är fest". Och det stämmer rätt bra, killen hittar väldigt ofta på saker. Många har fått för sig att han endast vill festa men han kör igång även under dagen. Bra kille totalt sett.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in