2021-05-16, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Helt sjukt att de IGEN lyckades hitta folk som skriker som IDIOTER i tid och otid?!??!! var hittar de dessa människor

Tack<3 jag orkar svara för att just detta är lite av en hjärtefråga för mig, och är så jävla less på att folk försvarar problematiska beteenden bara för att de gillar personen. Sjukt skadligt för det jag vill uppnå. Jag mår tyvärr rätt bra av att säga mina åsikter, men I get your point!
Jag hajar verkligen inte detta skrikandet, men kanske är den nya generationen som inte vet bättre än att uttrycka sig med höga ljud.

Ge fan i dom bara, mata inte trollen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Madde är sjukt besviken, det syns.

Jaa, tycker synd om henne nu.
Medlem
EkonomiskaKattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Madde verkar vara så nedstämd. Tycker det skiner igenom leendet hon tycks pressa fram.

Samma här.
Enda sedan hon fick träffa sin syster och kompis i annexet och Madde frågade om någon annan hade hälsat till henne, någon som varit i huset och åkt ut. Och hennes syster sa nej.

Hon hade nog hoppats på att Adrian åtminstone kunde hälsa typ "HEJ madde" eller fan som helst.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Madde är sjukt besviken, det syns.
Ja. Hon ser väldigt ledsen ut och sitter helt tyst.
Medlem
Citat:
Nej men alltså.. AJ mitt hjärta. Kolla på henne.
NEJ MEN ALLTSÅ

den blicken i kombination med hur hon håller om sig själv

att ingen SER detta
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Hon inser nu att hennes enda plats i Adrians liv var som en spelpjäs på vägen till miljonen.

Hoppas någon av de andra ser det och stämmer av hur hon mår. Så ofta hon är där för dom och ingen finns där för henne.

Ser inte ut att ha långt till tårarna nu stackars Madde. Fattar inte att dom inte kunde få till i alla fall en videohälsning från Joel till henne om hon inte får något besök. Konstig och ful särhantering (igen) av produktionen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Hon är så nära till gråten, men ingen ser henne . Inte ens hennes bästa vän Emelie

Hon lever på rosa moln just nu
Medlem
Mouchinos avatar
Just nu önskar jag att jag kunde gå igenom tv apparaten för att ge Madde en jättebamse kram!! <3
2021-05-16, 22:22
Medlem
Citat:
Mjo, men tror det ligger något mer bakom. Inget jag lagt märke till först idag.

Tror tyvärr det kan bero på Adrian men vill inte det!!! Han är en FJANT. Hon förtjänar verkligen en ordentligt love story. Och riktiga vänner som bryr sig. Vill bara krama om henne.

Tror som dig tyvärr. Det hypades tidigare ikväll om att Adrian skulle komma och ev Madde skulle få träffa honom. Och nu fick hon bekräftat att han var i Skåne..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Skönt att det bara är en vecka kvar. Har varit sjukt tråkigt sista veckorna bara massa gap och skrik från Nardos och Judith och bitterhet från Tråk-Emelie ( vad gör hon ens i huset när hon inte tycker om någon eller tycker något är kul)

Pedram åker imorgon och sen ska Nardos och Emelie ut fortast möjligt.

Av 7 tråkiga personer personer får man ändå hoppas Simon eller Tanja vinner..

Äsch ,jag hoppas att Nardos vinner hela skiten det lär reta upp vardagsrassarna.😎
Medlem
Trodde Madde på allvar att hon skulle få träffa Adrian idag?
2021-05-16, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
NEJ MEN ALLTSÅ

den blicken i kombination med hur hon håller om sig själv

att ingen SER detta

Nej fy... det känns i hjärtat. Kan någon snälla bara TITTA på henne...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in