2021-05-16, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DIGRFSE344
Hon kommer 2a på alla omröstningar. Bör väl betyda något eller?

Ja jag har också tänkt på det. Men hon har många fler som hatar henne!
Majoriteten som kollar på BB röstar inte i alla småtävlingar så det spelar ingen roll att hennes sekt gör det. I slutändan har hon inte en chans!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Madde verkar vara så nedstämd. Tycker det skiner igenom leendet hon tycks pressa fram.
Sen snackar alla om vem de ska umgås med o vem som bor nära, men ingen säger Madde
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Hon är den ända av dom som hänger löst som inte har fått besök

Mjo, men tror det ligger något mer bakom. Inget jag lagt märke till först idag.

Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Hon inser nu att hennes enda plats i Adrians liv var som en spelpjäs på vägen till miljonen.

Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hon hade säkert hoppats på en love story a la Emelie och Domp

Tror tyvärr det kan bero på Adrian men vill inte det!!! Han är en FJANT. Hon förtjänar verkligen en ordentligt love story. Och riktiga vänner som bryr sig. Vill bara krama om henne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Sen snackar alla om vem de ska umgås med o vem som bor nära, men ingen säger Madde

Reagerade på det också
2021-05-16, 22:20
Medlem
SagaVestenBootss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Stackarn!!

Sedan är det lite synd att det blev Nardos show, tog lite glans från Simon

Jäkligt synd det. Men annars är ju svettet på hennes knallbruna panna den enda glansen Nardos kan spegla sig i.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Ta din medicin nu och lägg dig. Du är envisare än en åsna och ger dig aldrig. Antar att du ligger i sängen och ältar om Emelie hela nätterna och badar i din egen svett.
Speaking of at aldrig ge sig

Citat:
Kan du inte bara hålla käften med ditt ältande. Nu har du skrivit samma mening minst 15 ggr och vi vet vad du tycker. Din djävla papegoja!!!
Citat:
Går du på någon medicin? Du upprepar dig i varje inlägg med exakt samma tjatiga text. Är du besatt av Emelie då du fastnat totalt i hur hon minsann har varit elak och bitter men nu är hon snäll och då kan jag förlåta henne för en stund.....blabla bla....och så börjas det om ....
Citat:
Du är som en torktumlare. Runt, runt snurrar samma ältande om Emelie. Herregud heliga kärring!!!
Citat:
Hör på nu käre vän. Vi har redan fattat att du inte tyckte om Emelie i början för att hon var elak och bitter och tydligen har hon misshandlat folk eller om det var Zingo som skrev och nu tycker du att Emelie minsann har blivit snällare men förut var hon minsann elak och bitter och blabla bla . Ta en runda till vettja ifall någon ny kommer in i tråden som inte förstår hur bitter Emelie var men nu är lite snällare......
Citat:
Har vi tittat på samma program? Den enda som vågar stå för sina åsikter och undvikit allt hyckleri och fjäskande är Emelie. Du snackar dessutom skit och har ingen aning om Dompa och Emelies relation. Ingen mer än dom vet var dom står i frågan och knappast några pajasar framför datorn.
Citat:
Dra inte in Dennis och Emelie i ditt trista liv. Dina bråk har inget med Emelie och Dennis att göra. Sooov!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack

Nej men alltså.. AJ mitt hjärta. Kolla på henne.
Bannlyst
Sluta zooma in Madde, låt Madde va ifred 👮🏽‍♀️😡🥰
Medlem
Madde trodde verkligen Adrian skulle besöka henne och berätta hur kär han är
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EkonomiskaKatten
Kan det vara så att Tjackie fick lov att följa med Steffi eftersom hon hade haft panikattacker innan hon skulle dit? Hon kanske drog sig ur och inte vågade gå själv.
Tror hon har mer känslor för Simon än vad hon säger, kanske var rädd att det blev stelt om hon gick ensam pga sin nervositet ?
Jag vet inte?! Samtidigt sa ju Tjackie att de kom in så sent för att hon jobbade till 21 och 21 känns väl som en lämplig tid med tanke på att krogar måste stänga kl 2030. Vi får väl kolla lite på Instagram helt enkelt.
2021-05-16, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Madde är sjukt besviken, det syns.
Hon är så nära till gråten, men ingen ser henne . Inte ens hennes bästa vän Emelie
2021-05-16, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esthlm
Ja jag har också tänkt på det. Men hon har många fler som hatar henne!
Majoriteten som kollar på BB röstar inte i alla småtävlingar så det spelar ingen roll att hennes sekt gör det. I slutändan har hon inte en chans!

eakt vad jag alltid sagt man kan inte gå efter dem små pissomröstningar som bb lägger upp för tror inte ens 20% röstar där

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in