Har verkligen inte så höga tankar om produktionen och då tror jag inte heller de hade släppt in alla som de gjorde i slutet nu. Hennes ansiktsuttryck efteråt var inte trevligt att se, börjar bli en vana.
tror inte det för kom inga från utanför stockholm idag lär dem inte göra det imorgon heller
Oj, det hörde jag inte? Hon såg dock ut att ha tappat mycket i vikt.. 🤔 hoppas att hon mår bra.
HAHA, jag visste det! Hans stora master-plan för att ghosta sönder Madde har börjat. Förvånar mig inte om han iscensätter sin egen död och flyttar hem till Polen med sin diskmaski... jag menar hans mamma. Och byter namn...
Allt - för att slippa säga till Madde att han är fågelofil eller vad fan han nu föredrar.
Jag hörde att han kontaktat Elon Musk och anmält sig som frivillig till första Mars-expeditionen....
Ja hon verkar nere :/
Undrar om de typ erbjudit honom att spela in en video eller nåt så som Emelie föräldrar, skulle inte förvåna mig om han sagt nej till det
Skönt att det bara är en vecka kvar. Har varit sjukt tråkigt sista veckorna bara massa gap och skrik från Nardos och Judith och bitterhet från Tråk-Emelie ( vad gör hon ens i huset när hon inte tycker om någon eller tycker något är kul)
Pedram åker imorgon och sen ska Nardos och Emelie ut fortast möjligt.
Av 7 tråkiga personer personer får man ändå hoppas Simon eller Tanja vinner..