2021-05-16, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EkonomiskaKatten
Jo de är sant..

Det händer fan mer här i tråden än i liven
Det är sen gammalt.
2021-05-16, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Då är det ännu mer obegripligt varför du har liven på just nu, hon är en sjukt kass historieberättare.
För att jag inte tittat på hela veckan och trodde något skulle hända. Vill Dick se det för Simons skull.

Nu börjar väl klockan bli lite väl mycket? Inte kan det väl vara BBs tanke att skicka in något runt 22?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
"Eyyyyy vadå du kan inte berätta sagan utan att fråga mig" förståruuu

EEYyYyYy det är ju JAAAAAG som bestämmer!!
Medlem
Så klockan är över 21:30 nu. Och dom väntar fortfarande minst 2 besök till?
Stef till Simon?
Och Jackie till???

Den här kvällen blev ju inte seg alls..
2021-05-16, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Blir för mkt för ngn som själv varit utsatt av både psykisk och fysisk misshandel till den grövsta graden,att se en person sitta och försöka hävda att EMELIE har PSYKSISKT MISSHANDLAT Dennis. Helt otroligt. Hata, avundas Emelie hur mkt som helst men sitt fan inte och skriv sånt skit.
Men du är inte den enda som VaRiT MeD oM sAkEr. Du är ju lika fucking självupptagen som Nardos, som tror att du haft det svårast och jobbigast och har mest erfarenhet i allt.

Det har INGENTING att göra med att det är _Emelie_. Du kan sluta fucking lägga ord i min mun och tillskriva mig känslor.
Medlem
Sjukt att Emelie faktiskt ger henne recap, jag hade vägrat
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Han framställde sig värdelös? Bara för att han framställde sig själv på ett sätt är det inte okej att använda det emot honom och vara elak.

Nej, det är det inte. Psykisk misshandel kan vara mer subtilt än många tror och förstår – därför är det inte konstigt att det missas. Bara att gaslighta, som Emelie gjorde konstant, är psykiskt misshandel. Det tas sällan på allvar, just för att det försvaras EXAKT som du försvarar det. Tro mig, jag vet vad psykisk misshandel innebär och är – både i teorin och praktiken.

Och något som var problematiskt var att DOMPA ofta försökte få det att framstå som att Emelie gashlightade honom. Han gjorde det gärna inför folk och så fort han druckit satt man på helspänn att han skulle göra det igen. Så det känns ju snarare som du gått på hans manipulation eller så har du inte kollat på liven.

Men som sagt, jag kan förlåta allt sådant eftersom jag förstår omständigheten att de är instängda i ett hus och jag tror inte att Dompa (eller Emelie) är så ute i verkligheten. Isåfall kommer relationen inte hålla.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ger Emelie verkligen Nardos en recap av det hon missade för att Nardos inte orkade lyssna och somnade..? Herregud.
Ja. Så nu får vi lyssna på skiten igen. Med tanke på hur trög Narcos är så lär det väl ta ett tag.
2021-05-16, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja haha nu får ni dra varandra i håret och kasta sand eller sten jag säger upp mig pronto
Kommer lägga mig på backen och sparka och slå och skrika "DuMmA dUmMa DiG" efter dig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
För att jag inte tittat på hela veckan och trodde något skulle hända. Vill Dick se det för Simons skull.

Nu börjar väl klockan bli lite väl mycket? Inte kan det väl vara BBs tanke att skicka in något runt 22?

Tror inte det var BBs plan att bli så här sena. Tror helt enkelt Steffie stylade sig för länge och sket i tiden.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren

Någon skrev att Steffi är på ingång? Enda anledningen till att jag har liven igång just nu iaf.
2021-05-16, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Så klockan är över 21:30 nu. Och dom väntar fortfarande minst 2 besök till?
Stef till Simon?
Och Jackie till???

Den här kvällen blev ju inte seg alls..

tror inte jackie kommer hon var aldrig 100% bekräftad

ryktades lite tidigare att hon skulle traffa simpa också

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här