2021-05-16, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Om 20 min skriver Steph på sin instagram nu. Undra om hon ska erkänna att hon är kär i Simon?

Fina Steph! ❤️

Undrar om Simpa känner lika?
2021-05-16, 21:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Fina Steph! ❤️

Nej, det vet vi ju redan 🤓
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tack för svaret! Somnar av det här, så totalt tråkigt.
Stängde av skiten 😴😴😴
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja shit var dem pillat på varandra idag igår hånglade dem med varandra i poolrummet inatt skulle tanja sova med simpa i turkosa

Hånglade de? Å sov ihop? Det har visst hänt saker under min BB-paus! 😳
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Vill inte vara sådan, men han framställde sig själv så i början. Märks att du tänkt liiiite för mycket kring detta .

Att du ens nämner psykisk misshandel är ett hån mot de som faktiskt utsatts för det på riktigt, hade BB upplevt det så hade de nog plockat ut Emelie eller iaf gett henne varningar.
Han framställde sig värdelös? Bara för att han framställde sig själv på ett sätt är det inte okej att använda det emot honom och vara elak.

Nej, det är det inte. Psykisk misshandel kan vara mer subtilt än många tror och förstår – därför är det inte konstigt att det missas. Bara att gaslighta, som Emelie gjorde konstant, är psykiskt misshandel. Det tas sällan på allvar, just för att det försvaras EXAKT som du försvarar det. Tro mig, jag vet vad psykisk misshandel innebär och är – både i teorin och praktiken.
2021-05-16, 21:24
Medlem
Citat:
Fina Steph! ❤️

med tanke påå hur han håller på med tanja är nog svaret tyvärr nej
2021-05-16, 21:24
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Det kliar i fingrarna när zigarillen skriver, men bättre att ignorera.
Jag hoppas att det bara är fingrarna som kliar då jag inte vill vara något annat slags objekt...
2021-05-16, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Omg du är ju helt otrolig. Emelie har verkligen aldrig i närheten av psykiskt misshandlat Dennis. Du vet uppenbarligen ingenting om vad psykisk misshandel är.
Till skillnad från dig så pratar jag utifrån faktiska erfarenheter, och ingenting jag hittat på min egna sjuka skalle.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Låter ju sådär lämpligt att släppa in henne om hon precis haft en panikattack. Har vi fått det bekräftat innan att hon kommer in idag?
Var väl lite att ta i och skriva att hon haft en panikattack? Hon skrev får en panikattack och hon menar att hon var nervös. En panikattack är väldigt allvarligt, tror inte att dom släpper in henne om hon är i sånt skick.
Medlem
Vilka ska dom andra träffa?
Dom har bara tagit gamla deltagare som bor i Stockholm och dom är ju inte många
Medlem
Citat:
Hånglade de? Å sov ihop? Det har visst hänt saker under min BB-paus! 😳

ja man missar mycket om man inte tittar på 24/7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Omg du är ju helt otrolig. Emelie har verkligen aldrig i närheten av psykiskt misshandlat Dennis. Du vet uppenbarligen ingenting om vad psykisk misshandel är.

De är en giftig kombination. Om de inte snyggar till sin jargong och är mer rädda om varandra är de ingen lyckad match med sina hårda ytor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in