Citat:
Ursprungligen postat av
ZiggeZiggarett
Tack fr alla svar!
Nej, 3 MSEK r sklart medelklass, men det r grnsen p Avanza.
Jag vill handla sjlv s det r inte frvaltning jag sker, jag tycker det r kul.
Jag bor ju s lngt frn Stockholm jag kan som skning (ber om urskt, fniss) men en rkmacka och trevligt fredrag r inte fel. Avanza funkar inte d... en hel del som inte funkar kanske... det mesta ligger i S-holm. Sparbanken Skne (med Swedbanks produkter) kanske? Skandiabank hade kontor i Malm frr i alla fall. Resurs bank i H-borg har vl inget Private Banking... n, rkmackan kan kvitta, antar jag.
Men servicen fr juridik och annat r inte fel... som vanlig platinakund blir man vl behandlad, men Avanza r s stora s man behver bli kopplad frbi telefonpersonalen.
Jag tradar inte s avancerat men ganska aktivt och visst kunde avanzas verktyg utkas lite, men... jag reder mig med det.. handlar ytterst sllan utomlands, nstan bara svenska aktier.. lite Carlsberg och Novo Nordisk ibland.
Pareto Securities kanske r ngot?
De lr ha mjligheten med en kapitalfrskring inom kort som de lr lansera i slutet av ret.
Avanza har snabb kundservice, de svarar vldigt aktivt p messenger p Facebook allafall.
Infront r faktiskt -riktigt- RIKTIGT verskattat.
En stor del av den fundamentala datan kan du f gratis idag p Koyfin/theTiKR, och sektor-information kan du ska p Google Finance.
Visst, ska du ha lite estimat kan Infront vara vrt, men vldigt verskattat.