Citat:
Ursprungligen postat av
Ridne
Ja jag har inte gillat Judith sen vecka 3 utan tycker att hon verkar väldigt falsk och påklistrad. Håller med om det du säger att hon gillar att hacka på Simon men aldrig på Pedram fast det är han som borde behöva en åthutning om något. Dock tycker jag att det är lite löjligt att ens tjafsa om städning när det är typ en vecka kvar på säsongen. Hon som alltid säger att hon vill sprida "positiv energi" borde väl lägga ner detta onödiga tjafs inför slutspurt och finalvecka.
Dessutom kräks jag på hennes rövslickande på Nardos. Hon viker ut och in på sig för att vara så inställsam som möjligt mot henne.
Ja eller hur hon läxade ju upp Simon ang Mc Donalds maten.. "Simon, det är bara mat"? Gör ingen grej av detta, inte värt det! Ok, sen börjar hon tjafsa om ostbågar själv.. Hahahaha
Jag hoppas Pedram åker imorgon, först och främst för det är dags och jag sen början inte gillat Pedrams beteende men också för att se Judiths min när han lämnar!!!
Edit: Har för mig hon stod och pratade med Tanja i köket om någon som tjafsade om något "som för Judith" är skitsaker och att man inte bråkade om sånt på utsidan? Dubbelmoral då hon själv startar saker som nu senast för Simon tex "just då" tyckte var en fis i rymden. Så rätt tydligt att Judith precis som Pedram utövar mycket hyckleri och dubbelmoral.