2021-05-16, 20:27
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja jag har inte gillat Judith sen vecka 3 utan tycker att hon verkar väldigt falsk och påklistrad. Håller med om det du säger att hon gillar att hacka på Simon men aldrig på Pedram fast det är han som borde behöva en åthutning om något. Dock tycker jag att det är lite löjligt att ens tjafsa om städning när det är typ en vecka kvar på säsongen. Hon som alltid säger att hon vill sprida "positiv energi" borde väl lägga ner detta onödiga tjafs inför slutspurt och finalvecka.

Dessutom kräks jag på hennes rövslickande på Nardos. Hon viker ut och in på sig för att vara så inställsam som möjligt mot henne.

Ja eller hur hon läxade ju upp Simon ang Mc Donalds maten.. "Simon, det är bara mat"? Gör ingen grej av detta, inte värt det! Ok, sen börjar hon tjafsa om ostbågar själv.. Hahahaha

Jag hoppas Pedram åker imorgon, först och främst för det är dags och jag sen början inte gillat Pedrams beteende men också för att se Judiths min när han lämnar!!!

Edit: Har för mig hon stod och pratade med Tanja i köket om någon som tjafsade om något "som för Judith" är skitsaker och att man inte bråkade om sånt på utsidan? Dubbelmoral då hon själv startar saker som nu senast för Simon tex "just då" tyckte var en fis i rymden. Så rätt tydligt att Judith precis som Pedram utövar mycket hyckleri och dubbelmoral.
Senast redigerad av Mouchino 2021-05-16 kl. 20:33.
2021-05-16, 20:29
Medlem
Såklart prinsessan Nardos inte tänker hjälpa till
2021-05-16, 20:29
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja eller hur hon läxade ju upp Simon ang Mc Donalds maten.. "Simon, det är bara mat"? Gör ingen grej av detta, inte värt det! Ok, sen börjar hon tjafsa om ostbågar själv.. Hahahaha

Jag hoppas Pedram åker imorgon, först och främst för det är dags och jag sen början inte gillat Pedrams beteende men också för att se Judiths min när han lämnar!!!

Hade det varit Tanja eller Pedram som var ledsna över Donken så hade det givetvis låtit annorlunda

JA! Peddot MÅSTE ut imorgon. Kommer inte klara hans hybris om han slår ut Madde alltså. Inte EN DAG till ska han vara därinne nu! Mwahaha skönt att få slut på deras patetiska skenäktenskap. Har stört mig på det från första stund för att det är så barnsligt.
2021-05-16, 20:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jo, hon har varit riksvidrig i perioder. Hon behandlade Dompa som skit till och från, har varit taskig mot både Joel och Madde flera gånger och rent allmänt haft en kass attityd som gått ut över de andra. Hon har varit säsongens mean girl.

Det hon gjorde mot Dompa är så gott som psykisk misshandel.

Nu tycker jag ju att Dompa var ett praktarsel mot henne ibland med. Bla när han sov med Tanja varje gång han och Emelie bråkat. Eller när han spelade offer gentemot henne flera gånger! Och att han tyckte det var ok att Pedram kallade henne vidrig men jag förlåter honom! Att du inte kan förlåta Emelie är nog ditt egna problem ❤️
2021-05-16, 20:31
Medlem
Jäkla latnardos. Hjälper inte till. Suck.

Sitter tom på en stol när hon lagat mat…

Trött på henne o hennes hemska skratt 🙄
2021-05-16, 20:32
Medlem
amiliasharborstes avatar
Tror ni Surelie kommer vinna skiten?
2021-05-16, 20:33
Medlem
MuppSmurfs avatar
Fetto-Nardos vill såklart inte hjälpa till, vidrig människa det där..
2021-05-16, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Du har haft stor avsky mot henne.

Självklart kan jag också se att hon förändrats, särskilt sen Dompa kom in och Emelie spekulerar försvann. Men jag såg dom sidorna hos henne innan också. Sen kom en surhetsperiod då hon även sjönk i mina ögon.
Nej, det har jag inte. Jag har ogillat hennes beteende.

Ja, exakt. Så det har ingenting att göra med att det tagit tre månader för mig att (in)se något. Det är väl inte konstigt att man ändrar åsikt om någon om hen förändras, i det här fallet till det bättre? Jag tycker fortfarande hon har issues hon borde ta tag i, för att de går ut över andra.
2021-05-16, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Det har jag svårt att tro. Hon är osäker och låter det gå ut över andra, vilket är den egenskap som gjort att jag ogillar henne. Det är okej att vara osäker, men det är inte okej att vara så vidrig som hon varit mot de andra. Riktigt tråkigt att hon inte varit såhär innan, hade både varit roligare att kolla på programmet och jag hade gillat henne mer.

Helt enig! Efter att Dompa åkte ut har Emelie vuxit på mig också. Hon har verkligen charmiga sidor och är kvicktänkt också. Hon är min tvåa efter Tanja. Tror att Tanja får svårt att matcha Emeliefansens hysteri och röstningsvilja, de lever ju sina liv online, liksom... och även om jag hoppas och tror på Tanja så skulle det kännas OK med Emelie som vinnare. (Jag förbluffar mig själv men så är det). 😳
2021-05-16, 20:35
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Och? Han skulle väl kunna besöka henne för en rolig sak även om han är gift 😂😂😂
Jo, absolut. Hade varit skitkul. Jag tänkte mest på att han är strikt religiös (katolik), och kanske därför inte skulle ställa upp.
Men skit samma. Onödig kommentar från mig
2021-05-16, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Nu tycker jag ju att Dompa var ett praktarsel mot henne ibland med. Bla när han sov med Tanja varje gång han och Emelie bråkat. Eller när han spelade offer gentemot henne flera gånger! Och att han tyckte det var ok att Pedram kallade henne vidrig men jag förlåter honom! Att du inte kan förlåta Emelie är nog ditt egna problem ❤️

Håller med dig!
2021-05-16, 20:36
Medlem
Märklig ryggvärk Nardos har, den är väldigt selektiv och kommer bara när behöver göras något i huset, sen i nästa stund kan hon vilt dansa omkring som ingen morgondag fanns.

Kallas med finare ord simulant och kverulant.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in