2021-05-16, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EkonomiskaKatten
Tack! Vem träffade dom, Emelie?
Stelt med Tess isåfall, de störde sig ju uppenbarligen på varandra

Nä, produktionen hade aldrig vågat köra på det viset. Först kom tess till annexet och fick endast träffa en deltagare, pedram.

Senare var det dompa som fick träffa emelie.
2021-05-16, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Haha men lägg av. Jag har ingen avsky mot henne och jag har sett annat än sura stunder, men hon har varit sur och betett sig illa 90% av tiden. Jag har sagt flera gånger att hon har bra sidor, men att hur hon behandlar andra väger över FÖR MIG. Många med mig tycker att hon varit annorlunda senaste tiden, det kan du nog också se om du anstränger dig lite.

Du har haft stor avsky mot henne.

Självklart kan jag också se att hon förändrats, särskilt sen Dompa kom in och Emelie spekulerar försvann. Men jag såg dom sidorna hos henne innan också. Sen kom en surhetsperiod då hon även sjönk i mina ögon.
2021-05-16, 20:21
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tycker de (Juddan och Madde) gjort bort sig alldeles idag.. Vilka mähän! Curlar sönder Adrian och Pedram som inte lyft ett finger men tjafsar med Simon som alltid hjälper till och säkert har dammsugit mest av alla därinne....
Nej vilka falska och konflikträdda stycken de är.

Jag tycker Judith speciellt vill peka på Simon och hon har hållt på så här tidigare med honom. Allmänt elak sarkastisk ton.. "Är du trög eller"? såna grejer. Nej Judith sjunker mer och mer för varje dag som går med hennes beteende och attityd.

Judith hanterar Simon vs Pedram som så att hon silar mygg (Simon) och sväljer elefanter (Pedram)
2021-05-16, 20:21
Medlem
hahaha +1. Vilda tjut utan förvarning summerar årets säsong bra. Vet inte hur många gånger jag somnat till liven för att vakna upp av att någon (90%+ nardos) börjar yla. Troligen väckt grannar ett x antal gånger med.

Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag är mer orolig för hans hörsel efter denna vistelse. Att sluta dricka är mindre problem än skadad hörsel. Om dom haft en decibelmätare som lyst vid höga ljud så skulle både tittare och dom normala i huset mått bättre. Vågar knappt sätta programmet på TV,n längre då jag räknar med att det uppstår vilda tjut utan förvarning.
2021-05-16, 20:22
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Nä, produktionen hade aldrig vågat köra på det viset. Först kom tess till annexet och fick endast träffa en deltagare, pedram.

Senare var det dompa som fick träffa emelie.

Är det produktionen som väljer ut eller är det de gamla deltagarna som bestämmer vem de vill träffa?
Medlem
Emelie visar självdistans efter Dompas besök
Medlem
Tanja blev så glad över att Dompa kom in och berättade, de har en riktigt bra vänskap! Emelie erkände också att det var hon som ställt frågor om Dennis och Tanja kunde bli något ”man blir ju helt kocko”, Tanja bara garvar
2021-05-16, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Nardos kan inte hålla tyst ens 1 minut, det är bara när hon sover som vi får lite respit 😩
det börjar bli lite samma känsla som att ha en kolik bebis som skriker med judda och nardinissan man uppskattar när de äntligen somnar
2021-05-16, 20:23
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag tycker Judith speciellt vill peka på Simon och hon har hållt på så här tidigare med honom. Allmänt elak sarkastisk ton.. "Är du trög eller"? såna grejer. Nej Judith sjunker mer och mer för varje dag som går med hennes beteende och attityd.

Judith hanterar Simon vs Pedram som så att hon silar mygg (Simon) och sväljer elefanter (Pedram)

Ja jag har inte gillat Judith sen vecka 3 utan tycker att hon verkar väldigt falsk och påklistrad. Håller med om det du säger att hon gillar att hacka på Simon men aldrig på Pedram fast det är han som borde behöva en åthutning om något. Dock tycker jag att det är lite löjligt att ens tjafsa om städning när det är typ en vecka kvar på säsongen. Hon som alltid säger att hon vill sprida "positiv energi" borde väl lägga ner detta onödiga tjafs inför slutspurt och finalvecka.

Dessutom kräks jag på hennes rövslickande på Nardos. Hon viker ut och in på sig för att vara så inställsam som möjligt mot henne.
2021-05-16, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Är det produktionen som väljer ut eller är det de gamla deltagarna som bestämmer vem de vill träffa?

Är nog båda, de hade liksom aldrig lagt tess med emelie exempelvis. Men de ser ju direkt vilka som klickat bra genom säsongen och utgått från det.
2021-05-16, 20:26
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Tanja frågar Lill Vickan om hur många byten det är med tåg från Stockholm till Ystad.
Lill Vickan, det är 2. Åker hon inte med SJ? För då är det bara 1 byte.
Nej. Man kanske har bytt tåg när man klev på. 1+1=2
2021-05-16, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Och dessutom gift.
Och? Han skulle väl kunna besöka henne för en rolig sak även om han är gift 😂😂😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem