2021-05-16, 19:48
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Simon har bidragit mycket och har hört honom erbjuda sig att hjälpa till flera gånger medan andra bara skiter i det.

Exakt! De börjar gapa NU bara för att Simon är lätt att hacka på eftersom han inte blir arg eller börjar tjafsa som Adrian eller Pedram hade gjort. Simon har verkligen hjälpt till.. Säkert mer än många av tjejerna. Vidrigt beteende av dem att låta Adrian komma undan med allt för att sedan sista veckan börja hacka på den av killarna som hjälpt till mest och mer än både Nardos och Emelie t.ex.
Madde och Juddan är rädda fegisar... Usch.
2021-05-16, 19:49
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Haha men lägg av. Jag har ingen avsky mot henne och jag har sett annat än sura stunder, men hon har varit sur och betett sig illa 90% av tiden. Jag har sagt flera gånger att hon har bra sidor, men att hur hon behandlar andra väger över FÖR MIG. Många med mig tycker att hon varit annorlunda senaste tiden, det kan du nog också se om du anstränger dig lite.

Ja jag håller med dig till 100%.
Dompa gör henne mjukare och mer likeable vilket vi fick se en glimt av. Hoppas det håller i sig veckan ut
Medlem
Citat:
Naaahhh krävs rätt mycket för att jag ska förlåta henne för hennes dåliga beteenden hela säsongen, det räcker inte med en vecka har förbättrat beteende och 5 min med Domp. Som sagt, synd att hon inte varit såhär tidigare.
Samma här, jag hoppas verkligen Dompa & Emelie får till det med kärleken, tror han är bra för henne. Men hon är inte min vinnare av BB.
Medlem
Wow!! Detta var fantastiskt, eftersnacket med Emelie nu när hon erkänner att hon är kär, och var feg för att säga det igår. Verkligen härligt!!
2021-05-16, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jag blir så ledsen om allt taktikröstande får ut Emelie imorgon. Simon finns inte för mig längre jag vill bara ha kvar Emelie nu, vill göra Dompa stolt

Fuck emelie, inte fan glömmer man bort alla 100 dagar för en god sak?
Avslutad
Citat:
Naaahhh krävs rätt mycket för att jag ska förlåta henne för hennes dåliga beteenden hela säsongen, det räcker inte med en vecka har förbättrat beteende och 5 min med Domp. Som sagt, synd att hon inte varit såhär tidigare.

Jag kommer bli en total Emelie Dompa torsk nu. Ska följa alla insta konto.

Vid närmare eftertanke tycker jag inte ens hon haft så dåligt beteende, ja det skulle vara alkolistkommentaren kanske.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Simon ska det alltid hackas på... Ingen vågade dock säga ifrån till Adrian som var den som VERKLIGEN var lat. De kan hålla käften sista dagarna eftersom de lät sig hunsas med av Adrian. Simon har ändå gjort mer än sin beskärda del. Tycker alltid man ser honom laga mat/diska/dammsuga.

100% Jag stör mig på detta och det är inte rättvist att gå på eller peka på Simon kring hushållssysslorna när han gjort sina uppgifter MVG OCH AD och Pedrams har han också gjort 100ggr om! Det känns som han blivit hackkycklingen och Judith vill gärna trycka dit honom!
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Varför hatar Madde och Judith så jävla mycket på Simon?! Pedram sitter där och har inte gjort ett jävla skit men han kommer undan.

Stackars Simon som är fast i den där hönsgården med bjäbbiga kärringar som bara tjatar om städning och att knulla 24/7.
2021-05-16, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Wow!! Detta var fantastiskt, eftersnacket med Emelie nu när hon erkänner att hon är kär, och var feg för att säga det igår. Verkligen härligt!!

Fina Emelie!
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Adrian och Kattis startade sin live nu, produktionen väntade nog på det 👮🏽‍♀️🦜
Vilka rockidoler!! Bara att visa upp sig får vissa att känna lyckorus. Jag säger som Strindberg - Det är synd om människorna....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jag blir så ledsen om allt taktikröstande får ut Emelie imorgon. Simon finns inte för mig längre jag vill bara ha kvar Emelie nu, vill göra Dompa stolt

Samma här DOMPA LÖÖÖVE
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396

Hoppas inte TV4 håller i en säsong 2022.

Det blir bara ännu en Nardoskopia som de försöke mygla till finalen ändå.

Nardos har lätt ansträngt sig mest i huset och kärleken hon bemöter av folket är mest genuint. Innan BB 2021 så brukade folk kasta stenar på Nardos. Idag är hon Sveriges lillasyster. Folket som inte tycker om Nardos är smyg rasister. Smyg rasister vågar (kan) inte uttrycka IRL och därför så hörs de högt av alla på Internet. Vi har egentligen väldigt väldigt lite rasism i Sverige.

Under militärveckan delade Emelie upp grupperna och skapade ett lag som hon "ville ha ut". I det laget hade hon 3 skadade och Stephanie (om jag nu kommer ihåg det rätt). Nardos vägrade ha 3 skadade i samma lag och spenderade cirka 30 minuter (långsam som hon är) på att göra om lagen. Nardos ville alltså att det skulle vara rättvist. Detta tog BB inte med i avsnittet men det vi fick se var när deltagarna senare kom fram till Emelie och sa att det var bra laguppdelning. Emelie tog då credit och sa att hon fick göra allt.

Nardos är absolut inte del av agendan. Utomnordiska personer vinner inte Big Brother Sverige. Jag har dock respekt för tjejen. Hon är för dum för att spela spel och har tagit sig till finalveckan, man måste uppskatta det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in