2021-05-16, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Undra nu om Nardos ska bråka ut Simon ur huset när ha säger att hans fanbase är lite större än de andras 😂

tror faktiskt inte det
2021-05-16, 22:06
Medlem
Citat:
Undra nu om Nardos ska bråka ut Simon ur huset när han säger att hans fanbase är lite större än de andras 😂

Hon borde få det som hemligt uppdrag! 😂
2021-05-16, 22:07
Medlem
Citat:
Undra nu om Nardos ska bråka ut Simon ur huset när han säger att hans fanbase är lite större än de andras 😂

Hahaha Nardos min när han sa att han var så populär utanför! 😂 Hur fan kan hon tro att hon är populär? Hon har typ 100-200 förortsbrudar som röstar på henne. Resten av folket spyr på henne!
Medlem
Nu visar nardos sin riktiga sida allt ska handla om henne
Medlem
SagaVestenBootss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LPG
lite superlim i läppstiftet kanske..förstår du

Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Att ingen kastat ut Nardos med huvudet före är för mig en gåta...

Hade det varit för 10 år sedan hade hon fått lämna redan första veckan. Men hennes skrik hade väl ekat kvar i väggarna till år 2150.
2021-05-16, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Hör på nu käre vän. Vi har redan fattat att du inte tyckte om Emelie i början för att hon var elak och bitter och tydligen har hon misshandlat folk eller om det var Zingo som skrev och nu tycker du att Emelie minsann har blivit snällare men förut var hon minsann elak och bitter och blabla bla . Ta en runda till vettja ifall någon ny kommer in i tråden som inte förstår hur bitter Emelie var men nu är lite snällare......

Skit i emelie, Tanja sätter henne på plats
Avslutad
”Vi är fucking kändisar” /Nardos
Medlem
Om man inte kan locka fler än tre tidigare deltagare så kanske man ska skippa det istället Speciellt när man fixar besök till två av tre som hänger löst, men det är inte så att det hör till ovanligheterna att produktionen vill få Madde att se ut som en idiot. Hoppas verkligen hon pissar på dom sen när hon kommer ut, men misstänker att hon är för snäll för det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha jag med. Sänka-ljudet-knappen på telefonen gick sönder typ.
Lite kul faktiskt! Men hade varit bättre om de inte skrek som idioter.

Förstår FORTFARANDE INTE hur vuxna människor kan finna sådan JÄVLA underhållning i att skrika som stuckna grisar.
Skrikandet är det sämsta med både denna & förra säsongen.

Har sett din fight ikväll (igen) Moder. Är på din sida i tänket, men fan hur orkar du ens svara dessa miffon? Man mår bättre av att bara låta bli.
2021-05-16, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ambivalent006
Fyfan vilken besvikelse att tjackie var med.. förstörde ju ALLT

O jag tyckte det var riktigt roligt och stämmer bra med Steffi ödmjuka personlighet.
Medlem
EkonomiskaKattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Vad är det för problem med sin kropp som hon har haft? Hon nämnde det tidigare.

ps. Adrian verkar ha lämnat resten av gänget i sticket så fort han åkte ut. Ingen verkar ha haft kontakt med han eller så fick han nog av idioterna

Oj, det hörde jag inte? Hon såg dock ut att ha tappat mycket i vikt.. 🤔 hoppas att hon mår bra.

HAHA, jag visste det! Hans stora master-plan för att ghosta sönder Madde har börjat. Förvånar mig inte om han iscensätter sin egen död och flyttar hem till Polen med sin diskmaski... jag menar hans mamma. Och byter namn...
Allt - för att slippa säga till Madde att han är fågelofil eller vad fan han nu föredrar.
Medlem
Det enda Simon kom-ihåg är att han hade stor fambase. Han är så jävla medveten om kamerorna han får fan inte vinn miljonen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in