2021-05-16, 14:15
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Du får fortsätta hylla det privatägda och globala företaget Dominion som valintegritetens stora beskyddare. Det känns säkert lite mysigt för dig att inbilla dig att du frotterar med de stora grabbarna och att du är en snäll och lydig liten mediaföljare. Visst är det skönt? Visst känner du dig duktig? Se, det fungerar så bra för dig att rapa upp vad Dominion och Aftonbladet beordrar dig.

Och du hyllar det likaledes privatägda men i det här sammanhanget ocertifierade bolaget Cyber Ninjas som valintegritetens stora beskyddare.
2021-05-16, 14:29
Medlem
"Så många män här i rummet, så få hjärnceller" eller hur det var Sam Spade uttryckte saken. Stämmer perfekt in på Trump-trollen.
2021-05-16, 14:31
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WolfmanJackSr
Och du hyllar det likaledes privatägda men i det här sammanhanget ocertifierade bolaget Cyber Ninjas som valintegritetens stora beskyddare.
Absolut inte. Du kan inte hitta tillstymmelse till hyllning av Cyber Ninjas i något av mina inlägg. Bara ett stilla påpekande om att det inte är något att oroa sig för, att de under en kortare period ska förvara valsedlarna i en, eventuellt, varm lokal.

Det var tydligen något oerhört, med tanke på vilket drag det blev. Helt hysteriskt.

Vi får vänta på resultatet. Själv är jag mest förvånad över all uppståndelse och alla försök att stoppa utredningen. Det är uppenbart att starka krafter gör allt de kan för att sabotera, försvåra och fördröja den.

Den här tråden är för övrigt omöjlig att nyttja, av uppenbara och i flera trådar redovisade skäl.
2021-05-16, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Du har aldrig hört talas om att papper eller pappersmassa kan importeras, va?

Okay grabben, var är Hamburgservern då? Den som beslagtogs och som skulle avslöja hela bluffen?

Eller ljög Sidney och Rudy om den där räden, och om vad som fanns på servern?
Starta en tråd om den där förbaskade servern istället för det är det ända ni TDSare tjatar om
Senast redigerad av K1ngen 2021-05-16 kl. 15:05. Anledning: Edit*
2021-05-16, 15:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Jag har, som du vet, inte påstått att massa republikanska stater sagt upp sina kontrakt med Dominion inför nästa val. Därför har jag inte någon källa på det du plötsligt avkräver mig. Du är således inte läskunnig och därför inte värd en diskussion.

Du är heller inte medveten om att republikanska senatorer startade audit i AZ, du känner inte till att det mest är republikaner som klagar på valgenomförandet, du känner inte till att Dominion användes i AZ och du förstår inte enkel och grundläggande logik. Min slutsats är att du tramsar eftersom du mår dåligt av din förstörda framtid. Tag och sök in på komvux istället för att sitta här och framstå som en idiot. Det är bättre för dig.

Seriöst, tar någon allt ditt ordbajs på allvar? Dina närmaste bör vara av samma lågvattenmärke som du själv för att ens förstå dig.

Jag är mycket väl medveten om vilka som startade audtiten, men du verkar inte förstå majoriteten har ångrat sig nu när man ser vilken cirkus det är. Vattenstämplar som inte finns, letar efter bambu och så hemliga tillgångasätt att dem inte ens själva vet var det är

Fakta verkar vara något du bajsar ner dig av, men det är rätt normalt för spån som du när allt är vänster om det inte håller med er.
2021-05-16, 15:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av K1ngen
Starta en tråd om den där förbaskade servern istället för det är det ända ni TDSare tjatar om

Varför? Det var ni som tog upp den som ett bevis med bibliska proportioner som skulle ge Trump minst 8 år till. Så berätta, var gömmer ni den?
2021-05-16, 15:09
Medlem
siisters avatar
Citat:

Vi är i den tråden. Sidney Powell bekräftade att servern har beslagtagits, det är väl självklart att vi undrar var den håller hus?
2021-05-16, 15:09
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WolfmanJackSr

Myndigheten som hanterar dessa upphandlingar från Washington DC är EAC. Alla audits genomförs av dem i privat regi. Faktum är att alla tidigare "2020 audits" eller "omräkningar" har genomförts av endast två privata företag oavsett stat. Ett av dem har en fd Dominion anställd som ansvarig.
Senast redigerad av Nixter 2021-05-16 kl. 15:20.
2021-05-16, 15:11
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Myndigheten som hanterar dessa upphandlingar från Washington DC är EAC. Alla audits genomförs av dem i privat regi. Faktum är att alla tidigare "2020 audits" eller "omräkningar" har genomförts av endast två privata företag oavsett stat. Ett av dem har en Dominion anställd som ansvarig.

Vilket företag handlar det om? Och vad heter den anställde
2021-05-16, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Varför? Det var ni som tog upp den som ett bevis med bibliska proportioner som skulle ge Trump minst 8 år till. Så berätta, var gömmer ni den?
Jag tror inte på den skiten så nej. Är ganska tradigt att läsa om "var är servern" vartannat inlägg men trolls uppgift är väl att förstöra alla trådar =(
2021-05-16, 15:15
Medlem
Citat:
Starta en tråden om den där förbaskade servern istället för det är det ända ni TDSare tjatar om

Antingen är du väldigt dåligt insatt eller helt ny i tråden. Det var ju ni i MAGA sekten, ivrigt påhejade av QAnon-Powell och med Nixter i täten som skrev sida upp och sida ner, i denna tråd, om det sensationella fritagandes av serven i Frankfurt och de avslöjande av bibliska proportioner som skulle avslöjas med hjälp av denna.

Vi andra, vi som lever i verkligheten, har bara suttit passivt vid sidan av händelserna och väntat på de sensationella nyheterna som skulle komma.

När de aldrig kommer så stället vi frågan om varför. Innehållet skulle ju säkra 8 nya år för Trump som President, så frågan är ju berättigad.

Nu vill du inte att vi skall fråga mer, varför? Har ni tappat bort servern, eller har något annat hänt?

Om så hör det ju definitivt hemma i denna tråd om rapporterade incidenter om valfusk 2020.

#hittaservernnu
Senast redigerad av Master.Palm 2021-05-16 kl. 15:18.
2021-05-16, 15:16
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Seriöst, tar någon allt ditt ordbajs på allvar? Dina närmaste bör vara av samma lågvattenmärke som du själv för att ens förstå dig.

Jag är mycket väl medveten om vilka som startade audtiten, men du verkar inte förstå majoriteten har ångrat sig nu när man ser vilken cirkus det är. Vattenstämplar som inte finns, letar efter bambu och så hemliga tillgångasätt att dem inte ens själva vet var det är

Fakta verkar vara något du bajsar ner dig av, men det är rätt normalt för spån som du när allt är vänster om det inte håller med er.

Majoriteten har ändrat sig

Den sk "Valstyrelsen' i Maricopa fortsätter sitt mantra: "Det finns inget bedrägeri, Inget att se här, Cirkulera!" Och ändå försöker de att blockera denna granskning vid varje tillfälle de givits, i 5-månader nu!

Vet inte vad du tycker, men i mina ögon är det så en skyldig agerar. Så antingen har de en ruskigt dålig strategi eller så är dom skyldiga. Tom folk som inte trodde dom var skyldiga tror att dom. Är det idag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in