2021-05-15, 22:03
Medlem
Isnatts avatar
Nån mer vars butik har haft dåligt med varor senaste veckorna? Kania-majonnäsen slut, veckans varor var flera slut plus att Serranoskinkan (som var väldigt god) hade ordinariepris på hyllan även på onsdag då kampanjen började, osv.
Det blir även RÖRIGT med olika varor med erbjudande som gäller mån-sön, torsdag-söndag, lör-söndag, olika kuponger som ska aktiveras i appen, mobiler som ska scannas, och nu där skraplotten är ersatt men inköpen gäller bara en månad likaså den intjänade bonusen (?) osv.

Räkchipsen var goda iaf.
Citera
2021-05-15, 22:33
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Nån mer vars butik har haft dåligt med varor senaste veckorna? Kania-majonnäsen slut, veckans varor var flera slut plus att Serranoskinkan (som var väldigt god) hade ordinariepris på hyllan även på onsdag då kampanjen började, osv.
Det blir även RÖRIGT med olika varor med erbjudande som gäller mån-sön, torsdag-söndag, lör-söndag, olika kuponger som ska aktiveras i appen, mobiler som ska scannas, och nu där skraplotten är ersatt men inköpen gäller bara en månad likaså den intjänade bonusen (?) osv.

Räkchipsen var goda iaf.

smakade du wasabiglassen ?
Citera
2021-05-15, 22:35
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
smakade du wasabiglassen ?
Nej, men wasabinötterna. Dom var goda, har blivit bättre än dom var för ett par år sedan då dom var allt för milda.
Citera
2021-05-15, 22:38
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Nej, men wasabinötterna. Dom var goda, har blivit bättre än dom var för ett par år sedan då dom var allt för milda.

nötterna är goda. glassen är stark.
Citera
2021-05-16, 03:33
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:

Räkchipsen var goda iaf.

Samma sak här. Skulle inhandla majonnäsen, i hyllan fanns endast den i klämflaska samt Hellmann's. Frågade en anställd ang. saken men det gick inte att kommunicera med honom.

BTW, varför är nästan allt slut i "bake offen" på eftermiddagen?

Skärp er LIDL, ni har bra varor men man blir trött på att de är slut eller bara plockas bort för att plötsligt återuppstå efter flera månader. Ja, jag vet att "ni" läser tråden.
Citera
2021-05-16, 06:34
Medlem
CoZeCos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
är det något specielt med dessa piri piri såser ?

köpte en glasbytta med wasabiglassen och den var verkligen en upplevelse.
en blandning av "ẃasabi och annat" gjorde den lite svåräten däremot en trevlig grej att bocka av.

någon mer som ätit av wasabiglassen. den man fick var den sista hos min lidl.

Piri piri såsen är grymt god och passar till precis allt jag provat hittills, lagom hetta på den också
Citera
2021-05-16, 12:04
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Samma sak här. Skulle inhandla majonnäsen, i hyllan fanns endast den i klämflaska samt Hellmann's. Frågade en anställd ang. saken men det gick inte att kommunicera med honom.

Skärp er LIDL, ni har bra varor men man blir trött på att de är slut eller bara plockas bort för att plötsligt återuppstå efter flera månader. Ja, jag vet att "ni" läser tråden.

Det är leveransproblem med ett flertal varor bla pga Covid.
Citera
2021-05-16, 12:13
Medlem
Citat:

Det mesta brödet säljs på morgonen och butiken vill inte riskera att slänga osålt på kvällen.
Majonnäsen är bra men Hellmann’s är bäst.
Citera
2021-05-16, 12:16
Medlem
Citat:

Du kan inte begära att ha fullt brödsortiment på eftermiddagen. Ska de fylla upp hela tiden blir svinnet enormt.
Citera
2021-05-16, 12:58
Medlem
Dr.Katis avatar
När brukar de där burgarna som säljs i kartong "100% beef burgers" säljas?

Enligt den här kocken det bästa efter att mala färs själv.
https://youtu.be/lMJpXyo0G20?t=83
Citera
2021-05-16, 15:34
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Det är leveransproblem med ett flertal varor bla pga Covid.

Det har varit så med majonnäsen flera ggr. även innan covid.

Citat:
Ursprungligen postat av johanjohan71
Det mesta brödet säljs på morgonen och butiken vill inte riskera att slänga osålt på kvällen.
Majonnäsen är bra men Hellmann’s är bäst.

Citat:
Ursprungligen postat av dallasmygel
Du kan inte begära att ha fullt brödsortiment på eftermiddagen. Ska de fylla upp hela tiden blir svinnet enormt.

Det är "soperent" på nästan allt efter kl. 14, då är det långt kvar till stängning. Samma i båda butikerna jag frekventerar.
Citera
2021-05-17, 14:28
Medlem
Älskar den ungerska pizzan, hoppas den kommer tillbaka, men med tanke på hur många jag köpte veckorna efter så tvivlar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in