2021-05-16, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
vad har hänt med kermith? 🤣

avstängd tror jag
2021-05-16, 12:29
Medlem
Ghandis avatar
Citat:

kolla hans profil. Bör stå avstängd där. Eller kolla i fb forumet bör stå post där om han e avstängd.
Vet ej hans exakta nickname så vet ej vad söka på.
2021-05-16, 12:32
Medlem
När tror ni gamla deltagare kommer in på ett ungefär så man är redo?
2021-05-16, 12:32
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagaVestenBoots
Om ändå BB varit det det en gång var. Hade det inte varit för alla möjligheter att genom tävlingar kunna rädda sitt arsle så hade både Nardos och Pedram rykt väldigt tidigt i säsongen. Likaså mössmongot.

Oh ja.. det var mycket bättre förr när de fick nominera från 2a veckan eller vad det var. De borde även ha att varannan vecka så fick tittarna rösta på alla deltagarna så inte någon tråkig jävel hänger kvar och aldrig blir nominerad.
2021-05-16, 12:35
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Tycker han varit ganska otäck mot Tanja vid upprepade tillfällen. Mot Madde också vad jag förstår (inte sett själv, haft paus från BB och läst ikapp)?

Simon är en jättefin kille men BB verkar stundtals locka fram det sämsta i honom. Vill inte ha honom i final längre och det beror uteslutande på han pissiga beteende. Lite folkvett borde man kunna förvänta sig men han går över gränser gång efter gång. Tror dock han skulle göra sig i utmärkt i andra mediala sammanhang.

Jag har inte sett Madde-incidenten så kan inte uttala mig om det..Håller dock med om att hans Tanja-tjat är väldigt tröttsamt. Det kan han ju dock säga när han är nykter också även om det kommer fram mer på fyllan. Jag hoppas att han tar tag i sina problem på utsidan iallafall.. Jag tror att han är en bra kille men han behöver reda ut en hel del med sig själv.
2021-05-16, 12:36
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Gick in för att kolla på eventuella klipp och såg att Nardos var med i Honesty. Första tanken var att hon satt löst pga något speciellt, men insåg sedan att så var inte fallet. Varför i helvete ska hon vara med där? Vad stod det i brevet? Helt stört att hon även ska få mest tid av alla dessutom.

Ja jag har INGEN aning.. Simon fick inga frågor. Och Nardos fick som sagt dubbelt så lång tid på sig att svara som de som faktiskt hänger löst och riskerar att lämna. Otroligt att produktionen inte skäms!
2021-05-16, 12:37
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
När tror ni gamla deltagare kommer in på ett ungefär så man är redo?

Ingen vet.
USelt dom inte skriver ut en tid på dagsschemat.
Kan inte ens gissa.

MEN, vänta på brevet som informerar dom om detta...det ska nog dyka upp snart. Och där kanske det står. Men vet ej.
2021-05-16, 12:38
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Precis Ridne, vettig som vanligt!

Just det ja, Peter O tiggde ju efter alkohol hela tiden!
Det hade man ju helt glömt! Nu tio år senare minns man ju bara att han var hysteriskt rolig. 😄

<3 <3 Du å jag Slangis!

Jaa Peter var en riktigt skojig surgubbe.. Kommer ihåg när han var sur vaktmästare och betedde sig som värsta diktatorn med helt orimliga straff . Det var tider det.. inte som årets kumbaya-larv!
2021-05-16, 12:41
Medlem
Ghandis avatar
Vadå "tänk man åker upp till joel o ner till Emelie".....

Pedram menar alltså att emelie e i brinnande helvetet o joel e en ängel i himlen. Dolt budskap i hans spontana uttalande. Horhål.
2021-05-16, 12:41
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Det stod i brevet att det var för att hon aldrig varit med i BB honesty.

Sämsta svepskäl för favorisering jag någonsin hört... Hon har inte varit med i just BB Honesy nej, för att hon inte HÄNGT LÖST Hon har ju dock fått besvara tittarfrågor i annexet så vad är skillnaden. Löjligt.. Produktionen är ett gäng idioter.
2021-05-16, 12:43
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
1. Simon har aldrig spottat _på_ någon.
2. Skulle du läsa lite i tråden så hade du sett att majoriteten fördömer hans beteende.
3. Om du skulle läsa IGEN så hade du sett att folk gör precis det du påstår att du gör – skiljer på hans beteende och person.

Ingen (eller i alla fall få) försvarar hans beteende. Det man gör är att se bakom det. Man ser VARFÖR han beter sig som han gör och man har en förståelse för det. Allting handlar om uppsåt, och Simon har inget ont uppsåt (till skillnad från t ex VV eller Mergim som är rent av ONDA personer). Alla som är någorlunda människokännare ser och förstår att Simon strugglar af med sig själv, och känner både empati och sympati för honom.

Att vilja att han vinner/stannar osv är inte att backa hans beteende.

Det var satan så välskrivet Moder! Precis så!
2021-05-16, 12:44
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Användaren kermith avstängd för 1.06. Användarnas anonymitet.
Avstängd i 6 månader.

Vi får klara oss utan honom ett tag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in