2021-05-16, 10:27
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Om du följer bb på Instagram så har de skrivit att hon var med för att hon aldrig varit med i bb honesty förut.

Ja precis, Vicky är utomlands men även om hon inte varit det hade hon inte fått komma pga lämnade pga regelbrott.
2021-05-16, 10:28
Medlem
Tycker produktionens sämsta beslut var att skippa skräckveckan. Detta måste väl bara det de flesta sett fram emot?

Castingen tycker jag dock de lyckats med, är övertygad många i årets säsong hade haft stor chans vinna tidigare säsonger. T.om Steph som åkt ut tror jag hade kunnat vinna, det var bara otur för henne hon fick stå mot Simon. Men sen hade det kunna vara roligare titta på om produktionen var mer kreativ.
2021-05-16, 10:32
Medlem
Alla barnen fick BB Honesty-klipp i appen på ungefär 20 minuter, utom Nardos för hon var ju självaste Big Bardos. EEEYY MACARENA!
2021-05-16, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Precis Ridne, vettig som vanligt!

Just det ja, Peter O tiggde ju efter alkohol hela tiden!
Det hade man ju helt glömt! Nu tio år senare minns man ju bara att han var hysteriskt rolig. 😄

Men tycker ni att Simons beteende ska ursäktas vad han än gör? Tycker ni verkligen inte att Simon betett sig äckligt mot Tanja eller när han spottat på folk? Ska det vara OK för att det finns exempel på andra som betett sig lika illa eller värre? Är det det nya normala?

Om Juddan betett sig exakt som Simon, hade ni varit lika ivriga att försvara BETEENDET då eller är det bara för ni tycker Simon är så ”skön” som det går att se mellan fingrarna med vad som helst?

OBS att jag skiljer på person och beteende, jag har inga problem med vem han ÄR, han verkar vara en bra grabb. Det är vad han GÖR jag har stora problem med eftersom han gör det om och om igen! Jag tycker inte att en ursäkt är vatten värd om personen i fråga inte visar ånger genom att iaf försöka ändra sitt beteende.
2021-05-16, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandskille88
Tycker produktionens sämsta beslut var att skippa skräckveckan. Detta måste väl bara det de flesta sett fram emot?

Castingen tycker jag dock de lyckats med, är övertygad många i årets säsong hade haft stor chans vinna tidigare säsonger. T.om Steph som åkt ut tror jag hade kunnat vinna, det var bara otur för henne hon fick stå mot Simon. Men sen hade det kunna vara roligare titta på om produktionen var mer kreativ.

Nä, tycker skräck kvällen blev bättre än förväntat, lite långdragen kanske. Men Madde och Emelie gjorde det kanon. Sen kan man tycka att dom kunde köra skräckstolen och lite tävlingar i mörker likt förra säsongen. Men annars var den bra. Problemet är att produktionen inte kan sköta sådana här program. Dom är vana vid Farmen och Lets dance. Och det håller inte när man ska göra ett program som BB.
Ta in folk som är vana och har erfarenhet med sådana här program och skicka den där jävla Joel (produktionsansvarig) åt helvete, låt han hålla på med Farmen. Och ta in nån annan som vågar lite och är inte rädd för kritik
2021-05-16, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Om du följer bb på Instagram så har de skrivit att hon var med för att hon aldrig varit med i bb honesty förut.

Ngn har väl varit med flera gånger och borde ha sluppit då.. och nga har ju inte fått vara programledare för BB Honesty så då borde de ju ha flera BB Honesty för att det ska bli rättvist... nån måtta får det väl va..? ha ha ha
2021-05-16, 10:48
Medlem
Scalpings avatar
Inte sett BB på väldig många år, men har det aldrig skett några mord i husen? Vore inte konstigt om det skedde nån gång. Nån som går bananas med köttkniv när alla sover vore mumma för TV-bolagen, även om säsongen skulle ta slut abrupt.
Förr eller senare lär ju något sånt hända iaf i sådana här sjuka TV-shower. Om de bara gör utrymmet lite trängre och castar människor på gränsen till att flippa.
2021-05-16, 10:48
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandskille88

Fel fel fel!

Att skippa den numera helt patetiska "skräckveckan" är ett av få bra beslut produktionen tagit.
En skräckvecka regisserad av den här totalt inkompetenta produktionen, och framförallt med dom här patetiska och sjukligt skrikande deltagarna hade blivit en pinsam kalkon av episka mått minst sagt! 😉
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-16 kl. 10:53.
2021-05-16, 10:56
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Fel fel fel!

Att skippa den numera helt patetiska "skräckveckan" är ett av få bra beslut produktionen tagit.
En skräckvecka regisserad av den här totalt inkompetenta produktionen, och framförallt med dom här patetiska och sjukligt skrikande deltagarna hade blivit en pinsam kalkon av episka mått minst sagt! 😉
+1
2021-05-16, 11:01
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Hade varit otroligt att släppa in henne när hon blivit utslängd??

Ironi kompis.
2021-05-16, 11:06
Medlem
Undra hur peddi kommer reagera när han får träffa tess idag undra om casanovan kommer komma fram igen
2021-05-16, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Men tycker ni att Simons beteende ska ursäktas vad han än gör? Tycker ni verkligen inte att Simon betett sig äckligt mot Tanja eller när han spottat på folk? Ska det vara OK för att det finns exempel på andra som betett sig lika illa eller värre? Är det det nya normala?

Om Juddan betett sig exakt som Simon, hade ni varit lika ivriga att försvara BETEENDET då eller är det bara för ni tycker Simon är så ”skön” som det går att se mellan fingrarna med vad som helst?

OBS att jag skiljer på person och beteende, jag har inga problem med vem han ÄR, han verkar vara en bra grabb. Det är vad han GÖR jag har stora problem med eftersom han gör det om och om igen! Jag tycker inte att en ursäkt är vatten värd om personen i fråga inte visar ånger genom att iaf försöka ändra sitt beteende.
1. Simon har aldrig spottat _på_ någon.
2. Skulle du läsa lite i tråden så hade du sett att majoriteten fördömer hans beteende.
3. Om du skulle läsa IGEN så hade du sett att folk gör precis det du påstår att du gör – skiljer på hans beteende och person.

Ingen (eller i alla fall få) försvarar hans beteende. Det man gör är att se bakom det. Man ser VARFÖR han beter sig som han gör och man har en förståelse för det. Allting handlar om uppsåt, och Simon har inget ont uppsåt (till skillnad från t ex VV eller Mergim som är rent av ONDA personer). Alla som är någorlunda människokännare ser och förstår att Simon strugglar af med sig själv, och känner både empati och sympati för honom.

Att vilja att han vinner/stannar osv är inte att backa hans beteende.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in