Citat:
Ursprungligen postat av
UkjentNordmanOslo
Han er så bekymret for kona at han drar hjem fra kontoret midt på dagen, og tror hun kan ha fått et illebefinnende, men tar ikke engang med seg mobiltelefonen? jeg syntes det er merkelig. samme om det er gammel "vane" eller "rutine"
Jeg er slett ikke uenig at dette kan virke noe mistenkelig. Men, vi må erindre at når vi mistenkeliggjør mye i denne saken så vet vi at AEH er borte fra fra S4 og om den mistenkte er uskyldig var ikke denne klar over det på det tidspunktet.
Det er lett å begå slike tabber sekv også for profesjonelle fra tid til annen og da er lett å mistenkeliggjøre de fleste handlinger og ikke minst avvikende atferd.
Noe som jeg finner litt snodig jeg ikke har sett blitt diskutert her inne i det hele tatt er informasjon fra de påståtte kidnapperne.
Om man tar utgangspunkt i at det ble begått et drap i s4 den 31/10 2018 så avsløres det svært interessant informasjon i den ene e-posten hvir det henvises til at AEH er syk og trenger en form for medisinsk assistanse.
Det innebærer at den som har skrevet teksten var klar over at AEH hadde en medisinsk tilstand. De fleste her inne vet sikkert hva hun fikk medisiner for, men hvordan skulle en ukjent kidnapper/kidnappere være klar over dette om hun allerede hadde gått bort i s4.
Dette indikerer at den som skrev det var kjent med at hun i det minste trengte medisiner og om dette var et drap og ikke kidnapping avslører det at vedkommende satt på kjennskap til dette.