2021-05-16, 01:35
Medlem
Ridnes avatar
Jag kom precis på hur produktionen kan "sätta dit" Emelie under veckan för att förstöra för hennes eventuella vinst.
De kommer antagligen försöka spela ut Madde & henne mot varandra. Kanske de får se avsnittet när Emelie och Vickan smider planer ang. Adrian och Emelie inte är vidare kamratlig mot Madde? Då tar det nog hus i helvetet och inte ens Madde kommer kanske hålla ansiktet om det visas upp för gruppen.
Sedan blir de osams sista veckan och Maddes fans kommer därmed inte rösta för att Emelie ska vinna i finalveckan. Klart.
2021-05-16, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag kom precis på hur produktionen kan "sätta dit" Emelie under veckan för att förstöra för hennes eventuella vinst.
De kommer antagligen försöka spela ut Madde & henne mot varandra. Kanske de får se avsnittet när Emelie och Vickan smider planer ang. Adrian och Emelie inte är vidare kamratlig mot Madde? Då tar det nog hus i helvetet och inte ens Madde kommer kanske hålla ansiktet om det visas upp för gruppen.
Sedan blir de osams sista veckan och Maddes fans kommer därmed inte rösta för att Emelie ska vinna i finalveckan. Klart.

Dra på fan, skulle kunna stämma.

På tal om så sänder Mergim live på sin instagram och fick frågan om Steph och Dompa ska in imorgon, hans svar var lika kryptiskt som när Steph svarade på den frågan här om dagen, ”kolla så får ni se”.

Han tycker också att Emelie blev favoriserad när hon fick hälsning från föräldrar och sen av kompisar. Så han har hört av sig till produktionen (skräll) att han ska få komma dit och träffa Nardos. Som tur är har produktionen inte svarat han.
2021-05-16, 01:40
Medlem
Har levt livet och inte tittat en sekund. Händer det något spännande i huset?
2021-05-16, 01:43
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Dra på fan, skulle kunna stämma.

På tal om så sänder Mergim live på sin instagram och fick frågan om Steph och Dompa ska in imorgon, hans svar var lika kryptiskt som när Steph svarade på den frågan här om dagen, ”kolla så får ni se”.

Han tycker också att Emelie blev favoriserad när hon fick hälsning från föräldrar och sen av kompisar. Så han har hört av sig till produktionen (skräll) att han ska få komma dit och träffa Nardos. Som tur är har produktionen inte svarat han.

Kul om Steph och Dompa kommer in.. Hoppas!

Mergim är så jävla tragisk och pinsam..... Har han inget liv eller? Han har hängt upp sig alldeles på sin BB-fame och stalkar folks familjer, kör live varje dag, tjatar på produktionen, skickar in tittarfrågor, gör reklam för BB-hoodies och jag vet inte allt.. Suck! Han borde gå och gömma sig istället så som han skämt ut sig.

Vore förvisso inte förvånad om Mergim & Adrian får gå in och leka med Nardos ett par timmar för att ge henne lite extra tv-tid.
2021-05-16, 01:52
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:

Mergim är så jävla tragisk och pinsam..... Har han inget liv eller? Han har hängt upp sig alldeles på sin BB-fame och stalkar folks familjer, kör live varje dag, tjatar på produktionen, skickar in tittarfrågor, gör reklam för BB-hoodies och jag vet inte allt.. Suck! Han borde gå och gömma sig istället så som han skämt ut sig.

Vore förvisso inte förvånad om Mergim & Adrian får gå in och leka med Nardos ett par timmar för att ge henne lite extra tv-tid.

Pinsam är bara förnamnet. Läste på ett annat forum att han visst går omkring och kallar sig "Mr BB" Om det är sant så behöver han ju fan tunga mediciner. Vem vill sammankopplas med det här fiaskot?

MVH/Gnomegirl.
2021-05-16, 01:55
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Pinsam är bara förnamnet. Läste på ett annat forum att han visst går omkring och kallar sig "Mr BB" Om det är sant så behöver han ju fan tunga mediciner. Vem vill sammankopplas med det här fiaskot?

MVH/Gnomegirl.

Haha "Mr BB"... Vilken komplett dåre

Han tyckte inte att det räckte att skämma ut sig förra året, han var tvungen att komma tillbaka och skämma ut sig ÄNNU värre i år. Och nu rider han på BB-vågen in i döden. Skulle inte förvåna mig om han redan hotat produktionen med att han vill skämma ut sig nästa säsong också.

Som tur var så tror jag inte att tv4 någonsin kommer hålla i BB igen. Isåfall kommer jag inte ens börja titta.
2021-05-16, 01:55
Medlem
Citat:

Fyfan vad kul om Dompa kommer in! Helvete vad glad Emelie kommer bli!!! Wow, ska bli riktigt kul att kolla imorgon
2021-05-16, 01:58
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Visst, men det spelar ju bara roll för den eventuella personen. 🙂
Har ju ingen som helst betydelse för vi stackare som plågats med det här i snart tre månader nu.

Egentligen är det ju vi som borde få nån slags ekonomisk ersättning, för sveda och värk eller ständiga mentala övergrepp typ?

HAHAHA spot on.. ska vi försöka oss på det så vi kan tjäna en hacka? Dra BB-produktionen inför rätta
2021-05-16, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl

MVH/Gnomegirl.
Haha, det är fan det sjukaste någonsin. Mr BB. 🤣🤣🤣
2021-05-16, 02:05
Medlem
Citat:

Madde åker på måndag så den spekulationen kommer troligtvis inte ske..
2021-05-16, 02:26
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Haha har Madde tagit ett vågarpiller eller? Hon pratar om sig själv på ett sätt man inte sett ngt av inne i huset. Att hon skulle säga ”va?? Vafan menar du?” Hahaha började småfnissa för aldrig hört henne säga fan ens. Men när hon sa det så minns jag verkligen att hon sa jävla fitta om nardos i köket till Emelie. När nardos satt med Adrian och pratade på fest och Madde satt där inne i sovrummet med dom också ett tag, och då var hon såhär full också. minns inte exakt vilken fest men kanske lilla- och stora bbveckan

Men nej, Madde har inte sagt ”jävla fitta” om någon. Det cirkulerade en video efter den där festen och oavsett om saker var ihopklippta och tagna ur sitt sammanhang eller inte (varit diskussioner om det) så var det Emelie som sa de orden. Emelie var t.o.m i bild och så vitt jag vet pratar inte Madde Ystad-dialekt. Så.
2021-05-16, 02:51
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Madde åker på måndag så den spekulationen kommer troligtvis inte ske..

Det hoppas jag verkligen inte att hon gör... Vore katastrof om Peddot skulle lyckas slå ut henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in