2021-05-15, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Tråkigt??? Han är ju tråket!

Hahha, eh ja!
Tycker man att Pedram är underhållande är det något allvarligt fel på en
2021-05-15, 22:57
Medlem
Citat:
Tråkigt??? Han är ju tråket!

Ingen orkar med madde och emelies skit tråkiga konversationer, peddo kommer ändå inte vinna men att få lite drama mellan han och emelie måste han vara kvar
2021-05-15, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
han har ju dock rätt att 90% bara är idioter ju

får jag fråga dig om du tycker det varit bättre för din bild på simon om han inte bad om ursäkt hela jävla tiden efter sina ibland ärliga och rätta utspel??
hej allan
ja det tror jag då man vet vad han står ...men ofta kastar han ju bara ur sig saker som blir fel som han sen måste pudla.Men som sagt simon är svår att förhålla sig till då han har många bra sidor men sen slår det om och blir tvärtom.De senaste veckorna har han nog inte mått så bra.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Ingen orkar med madde och emelies skit tråkiga konversationer, peddo kommer ändå inte vinna men att få lite drama mellan han och emelie måste han vara kvar

För att det har varit såååå mkt drama mellan dom, typ 2 gånger och lär inte hända fler gånger så tätt inpå finalen
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag har ingen åsikt, så vem räddar vi?

Madde tycker jag. Emelie ledde ganska skapligt, men det var fortfarande hyfsat tight mellan Madde och maffiakungen.
Kör på Madde du, så får vi se Pedram få ett nytt Tony Montana-utbrott.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Hahha, eh ja!
Tycker man att Pedram är underhållande är det något allvarligt fel på en

Sitter och haussar madde som inte fan vet jag
2021-05-15, 22:59
Medlem
Pnugknugens avatar
NÄÄ NÄ NÄÄ! Likt vad master Luis hade sagt.

Man kan inte lämna er ett par dagar utan att ni ska kära ner er i Ystadsgrisen. Vad är det som har hänt? Har hon äntligen visat sina tuttar för er eller varför allt det här ståhejet? Nu får ni ta er i kragen och fundera på vad det är ni håller på med! En person som Emelie förtjänar inte att vinna BB, hon är en elak mean girl som skulle ha åkt ut istället för dompalööv.

Självklart hamnar min röst den här gången på Madde ❤
Bara kärlek och trevlig kväll på er ❤ ❤
2021-05-15, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
För att det har varit såååå mkt drama mellan dom, typ 2 gånger och lär inte hända fler gånger så tätt inpå finalen

Det kommer ske mer drama, de hatar varandra innerligt. Madde tillför NOLL komma NOLL
2021-05-15, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Fattar, men tycker ändå Simons förhållande till alkohol är just bara hans, och inget vi behöver moralisera över.
Han tycker nog bara att det är en av få glädjeämnen där inne helt enkelt, och jag begriper inte att så många blir så upprörda av det? 🙂

Men just såna här diskussioner var ju aldrig var på tapeten för 10-20 år sen, och jag är övertygad om att det är en av orsakerna att gamla "hederliga" Big Brother tyvärr aldrig skulle funka i dagens samhälle.
Även om en annan kanal tog över.

Tyvärr.

Men ja, visst, varje person, sitt ansvar. Men ingen här moraliserar. Alltså jag dömer inte Simon någonstans. Men är det uppenbart at han har ett riskbruk -absolut! Vad han väljer att göra av det, upp till honom. MEN att storebror reagerar och säger nej till det är bra. Inget att uppmuntra.
Medlem
Hade gärna velat se emelie åka hem men hennes IG fans är ju psykopater hela högen
Medlem
Citat:
Varför känns det som att man man kan se vad Emelie tänker just nu?

Vad såg det ut som att hon tänkte på då?
2021-05-15, 23:02
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Hade gärna velat se emelie åka hem men hennes IG fans är ju psykopater hela högen

Ja vad är det som händer??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in