2021-05-15, 22:50
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Då blir det nog pudernäsa när han möter polarna...

Hihi, ja och sedan kommer han som den "IT-expert" han är ta reda på alla tittare som inte röstat på honom och söka upp dom personligen.
Så alla som röstat på Madde eller Emelie kan förvänta sig att snart få påhälsning av en svartmuskig liten karl med extremt dålig hållning som väser: "Say hello to my little friend".

MVH/Gnomegirl.
2021-05-15, 22:50
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
hon är ju så jävla jobbig att tjafsa med så jag tror inte någon därinne orkar längre....sen hjälpte ju dickman till att fridlysa henne genom att dra rassekortet gentemot hela gruppen.

Ja hon går igång som en chihuahua och ger sig inte..
Om det inte blir rådmöte med Dikmen, så blir det bikter inför programledarna eller "tittarfrågor" om Nardos till den som vågat säga emot henne. Helt otroligt att göra en deltagare immun mot kritik på det sättet som de gjort i produktionen gällande henne.
2021-05-15, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Simon uppvisar ett osunt förhållande till alkohol i huset, det är uppenbart. Det handlar inte om att de får alkohol nästan varje dag, och att alla därinne dricker mer än vad de borde enligt Socialstyrelsens rekommendationer..

Han längtar konstant till nästa fylla, han super på ett desperat sätt och kan inte hejda sig när tillfället bjuds, och fyllan gör honom inte ens glad någon längre stund - han blir framför allt sentimental och sorgsen och olycklig.. men han kan inte låta bli.

warning warning warning

Simon skulle må så jävla mycket bättre av att sluta dricka alkohol. Det är så otroligt tydligt att alkoholen är som ett sänke runt honom som håller på att dra han ända ner i botten.
Sen verkar han inte må särskilt bra i sig själv vilket ju inte gör saken bättre..allt blir bara en enda ond cirkel. Skulle spontant säga att han är en fara för sitt eget liv sedan när han kommer ut. Hoppas han får någon slags hjälp och att han tar emot den innan det är för sent.

Som du säger, varning varning.
Alla varningsklockor ringer högt och har så gjort sedan han klev in i huset.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Inlåsta i ett hus, klart det blir lättare och roligare med sprit.
Fast jag tycker Simon är mycket roligare utan sprit. Då bjuder han på sig själv.
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag har ingen åsikt, så vem räddar vi?
Rädda Madde, så blir vi av med Peddi. Emelie har nog med fans att bli räddad ändå.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Absolut har du en poäng eller två. Men personligen bryr jag mig då jag tycker det är förkastligt av produktionen att mer eller mindre dagligen skicka in alkohol för "vårat nöjes skull" när det finns detta problematiska förhållningssätt till det från främst Simon. Peddie och Judith har vi mängder om åsikter om i tråden om deras "förbrytelser" så där håller jag absolut inte med.

Sedan är detta inger "förbrytelse" från exempelvis Simons sida. Han kan inte hjälpa det. Det är inget han gör eller gjort fel som Judith eller Peddie. Men han är den enda i huset som uppvisar detta förhållningssätt till alkohol. Efter honom är det väl Tanja som bör lugna sig lite om man skall göra någon slags ranking.
Fattar, men tycker ändå Simons förhållande till alkohol är just bara hans, och inget vi behöver moralisera över.
Han tycker nog bara att det är en av få glädjeämnen där inne helt enkelt, och jag begriper inte att så många blir så upprörda av det? 🙂

Men just såna här diskussioner var ju aldrig var på tapeten för 10-20 år sen, och jag är övertygad om att det är en av orsakerna att gamla "hederliga" Big Brother tyvärr aldrig skulle funka i dagens samhälle.
Även om en annan kanal tog över.

Tyvärr.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-15 kl. 22:56.
2021-05-15, 22:52
Medlem
Vem tyckte ni hade bäst besök från nära och kära? Tyckte Tanjas var bäst, man ser direkt vilken fin uppfostran hon fått
Medlem
Ridnes avatar
Röstade precis på Madde...
Hoppas att Peddot får gamnacka sig hem till Solna eller var fasen han nu bor!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Simon uppvisar ett osunt förhållande till alkohol i huset, det är uppenbart. Det handlar inte om att de får alkohol nästan varje dag, och att alla därinne dricker mer än vad de borde enligt Socialstyrelsens rekommendationer..

Han längtar konstant till nästa fylla, han super på ett desperat sätt och kan inte hejda sig när tillfället bjuds, och fyllan gör honom inte ens glad någon längre stund - han blir framför allt sentimental och sorgsen och olycklig.. men han kan inte låta bli.

warning warning warning

Huvudet på spiken..
Hoppas han får hjälp av familj och riktiga vänner på utsidan för att vända det..
2021-05-15, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Rädda Madde, så blir vi av med Peddi. Emelie har nog med fans att bli räddad ändå.

Nä rädda peddo, ingen orkar med madde längre så jävla tråkig
2021-05-15, 22:53
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Har nu röstat på Madde.
2021-05-15, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag har ingen åsikt, så vem räddar vi?
Pedram för att få ut madde/emelie

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera