2021-05-15, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetingeteller
Men ingen hjälper till?
Och ändå så måste ni leta upp twitters från en musse som rapporterar om att några fotbollspelande mussar visar stöd online? Grymt, får dom några nya följare från muslimländerna. Smarta grabbar.

Utöver det så har ni nämnt 3-4 bunkaländer som "supportrar Palestina". Gräv hårdare!

Men om vi skall hålla oss till Sverige? Vad jag sett så är det en svensk politiker som envisas med att gnälla på Israel och försvara terrorister.....Wait for it.....Vänsterpartiets muslimska ledare.
Man undrar ju varför hon inte åker till sitt hemland och sitt folk och använder sin politiska kunskap till att bygga upp kära hemlandet? Juste, dom kommer slänga på henne en burka och slänga in henne i köket där. Kom på det nu. När skall hon komma på det?

I övrigt så är dom flesta seriösa partier och partiledare Väldigt öppna med att Hamas är en terrororganisation och Israel har full rätt att bekämpa dom.
Så nej, inte en enda svensk i Sverige.

"Men men, det var ju demonstrationer idag i Sverige och Danmark och Tyskland och så ju".
Kolla på klippen och bilderna, inte en vit i sikte, mer än någon förvirrad vänsterbrud.

Så nej, verkligen INGEN står på Palestiniernas sida och det är därför ni får gräva så hårt för att hitta några. Och det är därför "svenskar" från Gaza nu rapporterar om att dom blir jämnade med marken från alla håll. Utan någon som helst hjälp från omvärlden.

Its finitio.Precis som denna tråden snart kommer vara en gång för alla.
Mussarna försvinner en efter en, både i tråden och på Gaza.

Sista jag skriver här. Kriget är ändå över. Nu blir det fotboll, bärs och krama frugan!
SÅ underbart att leva i Väst och ha all denna frihet.

Stay strong Sverigevänner. Jag hade börjat tappa hoppet men märker att vi är många som vaknat och vi väcker fler och fler!

Haha vi ser ju verkligen nu hur många som på riktigt är på Palistinas sida, alltså på riktigt som är beredda att stå för sina ord och stoppa dödandet av sina vad man kallar vänner eller bröder. Nu om nånsin måste hamas få den hjälp vissa lovat inte förr och inte nån annan gång. Det är allvar deras vänner borde redan ha blandat sig i på nåt sätt hamas har ju attackerat som aldrig förr nu ska juden krossas en gång för alla. Stora arabstater visar hur mäktigt och modigt ett folk kan va med den stora Allah som beskyddare, äntligen kom den dag vi alltid har predikat för och modet som visas upp är oöverträffat kommer aldrig att glömmas i de islamistiska sagorna.... bye bye Israel ni har hört att er tid kommer nu vet ni!
Citera
2021-05-15, 22:09
Medlem
Helvete vad svensk media är pro palestina. SVT och 4an
Citera
2021-05-15, 22:10
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
Även om det var 1 miljard...
Vad kan de göra???

Israel har hållt ditt folk kopplade med sina blygsamma 10 miljoner judar

Så marschera på och se ditt land krympa...

Ska kanske finansiera lite i Golan...jordrikt...
äta golan äpplen...mmm... inget smakar bättre än erövrat frukt ....

Assad måste vara skit arg alltså att hans pappa inte uppförde sig och få nu ärva 1200 km2 land borta från Syrien och nu kommer den aldrig att ses ....varje ggn de ser Israels flagga vaja ska det påminna vänstern/fientliga arab stater om dygden att uppföra sig...och inte bete sig som barbarer och vildar

Jag vet inte du, detta känns som början på något, så mycket stöd för Palestina har jag aldrig sett förr, det har enat "extremhögern" och "extremvänstern" och många många imellan mot mänsklighetens fiende - juden.

https://files.catbox.moe/qm7am0.webm
Citera
2021-05-15, 22:11
Medlem
Det är bara babbar som är ute på stan och protesterar.
Citera
2021-05-15, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Jag vet inte du, detta känns som början på något, så mycket stöd för Palestina har jag aldrig sett förr, det har enat "extremhögern" och "extremvänstern" och många många imellan mot mänsklighetens fiende - juden.

”Så mycket stöd har jag aldrig sett förut”… har du missat att efter senaste kriget i Gaza har vi haft en flyktingvåg och importerat hit ditt folk som nu protesterar på gatorna.
Citera
2021-05-15, 22:16
Medlem
TAXIDRIVER020s avatar
Barnmördare (IDF) tittar på när civila sionister ger sig på en civil palestinier.

https://twitter.com/Cohen_Ran/status/1393642792472260608?s=20
Citera
2021-05-15, 22:17
Medlem
"början på något, så mycket stöd för Palestina "

HAHAHAHA
har du glömt Anna Lindh, Margot Wallström...

Ann Linde är rena neutrala diplomaten i jämförelse

Saudi verkar skita i Er
UAE skiter i Er
USA skiter i Er även under Biden
Även Macron säger Israel har rätt till själv försvar

De på gatan är samma nollor som 2014 och vet du vad...inget händer

Jag vet att du drömmer som du får...men vakna lilla nasse , dina bröder kommer vara isolerad efter denna sk krig....inget du kan göra...

Jag har varit i Saudi Arabien och hela MÖ för den delen...ingen bryr om Er...

sanningen gör ont jag vet

Citat:

Citera
2021-05-15, 22:19
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oasble
”Så mycket stöd har jag aldrig sett förut”… har du missat att efter senaste kriget i Gaza har vi haft en flyktingvåg och importerat hit ditt folk som nu protesterar på gatorna.

Ja vi vet mycket väl att ni vill att vi ska rikta vår ilska mot araber för att araber i Europa begår brott m.m, man skulle nästan tro det är en planerad avledningsmanöver (kolla där, inte här) från några?

Det verkar ha slått väldigt fel från terrorstaten Israels sida, man trodde Europa skulle ta deras sida i kampen mot araberna, men icke
Citera
2021-05-15, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vali.
Israel gör sig skyldig till krigs brott då de bombar sönder viktiga byggnader för palestinerna plus att
de dödar oskyldiga. Palestina har inte en chans och det enda FN säger att båda ska ta det lugnt och
föra en dialog till fred. Tycker Israel ska straffas hårt efter det här vilket andra länder hade fått göra
som Ryssland när de tog Krim ifrån Ukraina. Även Kina för allt de gjort. Men varför straffar in FN, USA
och EU Israel för.

Israel bombar militära mål. D.v.s mål som har kopplingar Hamas eller andra grupperingar. Sluta gnäll.
Citera
2021-05-15, 22:20
Medlem
Bibi håller tal just nu. Han tackar uttryckligen President Biden för hans stöd.

Man kommer fortsatt stå emot Hamas och kommer göra allt för att skydda israeliska liv.

Man kommer fortsatt göra det man kan för att inte oskyldiga civila i Gaza ska skadas.

I korthet..
Citera
2021-05-15, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Ah, ett litet härligt försök till härskarteknik från en välkänd islamist.

Hade det varit så att något av dina försök till analyser av storpolitik eller något annat faktiskt hade visat sig stämma genom åren så hade du såklart åtnjutit viss respekt som motdebattör.

Det är väl upp till andra att bedöma hur rätt du haft med din känslomässiga bias..

Men som sagt, det finns saker som tyder på att den sk. ”mediabyggnaden” faktiskt ägdes av Hamas och och att AP var betalande hyresgäster.

För en islamist är det väl inget konstigt men för nån som har lite koll på storpolitik så skulle det kunna betyda att man går rakt emot Amerikansk lagstiftning.

Oavsett, Biden kommer inte kunna agera mot Bibi. Eller mot demokratin Israel. Han vill inte ens..

Det är nu du förklarar hur Erdogan löser det problemet?

AP blev idag vräkta. Elen till byggnade kommer från Israel. Hamas har förmodligen inte betalat elräkningen. Skulderna överstiger säkert värdet på byggnaden. Men det är ju en ickfråga nu.
Citera
2021-05-15, 22:24
Medlem
Citat:

Det låter som confirmation bias. Enigheten är dessutom en chimär.

Det är fullt naturligt att tro på vad man önskar men det betyder inte att det är så. Logga ut och möt världen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in