2021-05-15, 21:28
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Får inte Simon dricka mer ikväll eller varför har han gått och lagt sig?
Han kanske är trött och uttråkad? Hade också hellre lagt mig än att lyssna på dom feta gaphalsarna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Förmodligen inte, han blev kallad till Bikten

Så jäkla synd att han blir så tjurig och bara går och lägger sig när han inte får dricka, personligen tycker jag han är roligare utan alkohol..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tactile
>>Nalle Puh finns på riktigt. Sedan slänger sig alla över alkoholen så problemet finns hos alla i så fall. Inte bara hos Simon.
ja kanske det men vem däckar innan kl 22.00 och har fått alkoholförbud flera gånger
2021-05-15, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chlorid
Tyckte inte ens han verkade särskilt berusad ??

samma här nu är han i bikten igen
2021-05-15, 21:33
Medlem
Citat:
Så jäkla synd att han blir så tjurig och bara går och lägger sig när han inte får dricka, personligen tycker jag han är roligare utan alkohol..

Samma här men han har ett beroende och verkar inte ens kunna vara i närheten av alkohol om han inte dricker själv
2021-05-15, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
samma här nu är han i bikten igen
ska han överklaga domen
2021-05-15, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja kanske det men vem däckar innan kl 22.00 och har fått alkoholförbud flera gånger

>>Vi reagerar olika på alkohol samt sedan kan medicinering spela in. Jag säger inte att Simon dricker sunt men att han är alkoholist är att ta det långt. I alla fall i huset. Dessutom har har det fått alkohol sedan typ 13:00 så då borde du skicka för fullhals att de inte skall få mer alkohol.
2021-05-15, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tactile
>>Hade han varit konstaterad alkoholist så hade BB läkaren och Nalle Puh redan skickat hem honom.

Men för riskbruk så skall alla vara under luppen

"Du som är man dricker mer än 14 standardglas per vecka. Du som är kvinna dricker mer än 9 standardglas i vecka. Du som är man dricker mer än 4 standardglas vid ett och samma tillfälle. Du som är kvinna dricker mer än 3 standardglas vid ett och samma tillfälle."

Konstaterad alkoholist?? Vem" konstaterar" det då menar du? Det är lite mer komplicerat än att bara räkna enheter/vecka. Det handlar främst om konsekvenserna av sitt missbruk oavsett om de är fysiska, känslomässiga, materiella etc.
2021-05-15, 21:35
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Bara en riktig IDIOT jämför BB med Nobelpriset

I BB är det tittarna som bestämmer, och vi får gå efter precis vad vi vill. Inget som du eller någon annan kan bestämma.
Fast det är ju du som är en riktigt tragisk idiot när du tycker att det är vad vinnaren kommer göra med miljonen, är det som gör hen "värdig"!!

Grattis! Du lyckas ju med konststycket att vara mer efterbliven än Nardos! 😂
2021-05-15, 21:35
Medlem
Nu ska tråk peddi gå och duscha
2021-05-15, 21:39
Medlem
Flor-Idas avatar
Varför sitter Nardos ensam och tjurar i soffan?
2021-05-15, 21:40
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Samma här men han har ett beroende och verkar inte ens kunna vara i närheten av alkohol om han inte dricker själv

nu verkar det denna gång dock vara bb som sa till honom att slagga jag höde han in sovrummet innan det blev en lång censur

"jag får inte dricka mer ikväll"
"måste lägga mig vet inte vad som hänt"

sen när censuen om tillbaka gick han till bikten igen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in