2021-05-15, 20:21
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag kanske uttryckte mig luddigt.
Det är Simons eget beteende, och framför allt alkoholfokusering den senaste tiden som fått mig att tänka om.
Fyllekompisen i liven var s a s spiken i kistan. Jag kunde se framför mig hur Simon och polarna sitter och "festar" dvs super bort en miljon på mindre än ett år. Med risk för hälsa och t o m liv. Det är ingen välgärning att ge honom pengarna när han är som han är. Det enda han tycker är roligt är att supa
Tänk vad mycket roligt han skulle få för en miljon då! 🙂
Personligen tycker jag det fan är att föredra framför tråkiga lägenhetköp eller investeringar.
2021-05-15, 20:22
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Brukar alltid vara ett pris eller fördel vid tittaromröstningar.
Även om det inte är något pris eller fördel vid tittaromröstning så tror jag att det är viktigt att rösta ändå. Jag tänker att om Emelie alltid får några procent mer än Nardos i alla omröstningar under säsongen så vågar kanske inte TV4 rigga fram Nardos som vinnare om Emelie får några procent mer än Nardos i finalen.

Sami var ju favorit och han vann allting förra säsongen. Jag är övertygad om att det står mellan Emelie och Nardos i finalen då de har vunnit allting och det är viktigt att visa att Emelie är mer omtyckt än Nardos och TV4 ska fan inte hålla på med rösterna under finalen. Det räcker med all TV-tid och fina klippningar de ger Nardos i avsnitten.
Senast redigerad av Anonym396 2021-05-15 kl. 20:24.
2021-05-15, 20:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Helt sjukt. Men det var väl det som var tanken av produktionen, ta med Nardos i honesty live (där hon inte ens skulle vara med) för att få Emelie att se sämre ut. Vilket jävla svammel! Mig lurade dem då inte. Snarare tvärtom! Ogillar Nardos ännu mer nu.

Japp! De tror väl Emelie skulle tappa lite röster till på måndag! Vart inte lurad jag heller, Nardos har noll tyngd i sina argument. Är bara Pedram typer och hood brudar som går på det snacket.
2021-05-15, 20:23
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bella8686
Fuck you hora

För att???
2021-05-15, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Även om det inte är något pris eller fördel vid tittaromröstning så tror jag att det är viktigt att rösta ändå. Jag tänker att om Emelie alltid får några procent mer än Nardos i alla omröstningar under säsongen så vågar kanske inte TV4 rigga fram Nardos som vinnare om Emelie får några procent mer än Nardos i finalen.

Sami var ju favorit och han vann allting förra säsongen. Jag är övertygad om att det står mellan Emelie och Nardos i finalen då de har vunnit allting och det är viktigt att visa att Emelie är mer omtyckt än Nardos och TV4 ska fan inte hålla på med rösterna under finalen. Det räcker med all TV-tid de ger Nardos i avsnitten.
+1 EXAKT SÅ
Avslutad
Citat:
Vi kan påverka!

Röstade jag med! Vägrar låta Nardos vinna något, avskyr henne numera.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Japp! De tror väl Emelie skulle tappa lite röster till på måndag! Vart inte lurad jag heller, Nardos har noll tyngd i sina argument. Är bara Pedram typer och hood brudar som går på det snacket.
Hon diskuterar med sig själv med för hon skulle aldrig få för sig att lyssna på svaren hon får av den hon för diskussionen med...
2021-05-15, 20:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396

Sami var ju favorit och han vann allting förra säsongen. Jag är övertygad om att det står mellan Emelie och Nardos i finalen då de har vunnit allting och det är viktigt att visa att Emelie är mer omtyckt än Nardos och TV4 ska fan inte hålla på med rösterna under finalen. Det räcker med all TV-tid och fina klippningar de ger Nardos i avsnitten.

Smart tänkt! Åker Emelie på måndag är det uppenbart riggat. Mest hjärtan på henne och procent överallt.
Medlem
ovaxadbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Najan
Jag vill inte att nardos ska vinna o gillar henne inte så värst men snälla, sluta säg neger om henne.

Det är sjukt ålderdomligt och fult o nedvärderade för afrikanskt folk.

Dessutom, visste du, att du härstammar därifrån? Därifrån kommer vi alla i grund o botten.

Så e det!

Nej det stämmer inte. Det är en myt. Ny forskning säger att Européer härstammar från en plats som ligger någonstans vad vi idag kallar Ukraina/Ryssland.
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Tänk vad mycket roligt han skulle få för en miljon då! 🙂
Personligen tycker jag det fan är att föredra framför tråkiga lägenhetköp eller investeringar.
Jag skulle bli skitförbannad om folk satt och sa hur jag skulle sköta min ekonomi och dessutom sitter vissa här som moralkärringar och minsann vet att Simon kommer supa upp en miljon...Så tröttsamma människor så man vill spy..Ingen påstår dock att fläskberget skulle köpa bakelser för miljoner och Nardos skulle bjuda gängen på knark....
Medlem
Citat:
Vi kan påverka!

Vad är det för röstning och vart?
2021-05-15, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Röstade jag med! Vägrar låta Nardos vinna något, avskyr henne numera.

Ja man gör ju det! Hon är verkligen hemsk! 🤮

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in